Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Project Plekzat (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31244)

evilnyntje 01-07-2007 14:59

Quote:
Originally Posted by Marcski
maar de pomp zal niet vervangen zijn, dat bedoelt jaap

Is ook niet nodig, Stijn heeft er naar gekeken en sindsdien heeft hij nergens meer last van. Dus schijnbaar nog niet aan vervanging toe.

Stijn 01-07-2007 15:22

Magic fingers? Ik weet het ook niet. Blijkbaar was stekkertje los-stekkertje vast en een keer morrelen genoeg :screwy:

evilnyntje 01-07-2007 16:26

Quote:
Originally Posted by Stijn
Magic fingers? Ik weet het ook niet. Blijkbaar was stekkertje los-stekkertje vast en een keer morrelen genoeg :screwy:

Ik denk het ook, heb iig nergens last meer van.

evilnyntje 23-07-2007 09:52

Zo na een lange tijd van niks doen weer wat te doen. Met dank aan Stijn wederom! Ik hoop later op de dag foto's te hebben van de inbouw. Nu alvast de "net uit de doos" pics.

Tjaap 23-07-2007 11:05

kijk nou, hij heeft een camera

evilnyntje 23-07-2007 11:11

Ester heeft een nieuwe babyblauwe camera ;).

Gijs 23-07-2007 11:30

OMG, wat ben ik daar jaloers op :eek:

:D

evilnyntje 23-07-2007 11:34

Quote:
Originally Posted by Gijs
OMG, wat ben ik daar jaloers op :eek:

:D

Heb nog een rolo over met de ijzeren bevestigingsstukken, alleen zonder de kapjes die ik nu wel heb. Met wat creativiteit in te bouwen in de jouwe.

evilnyntje 23-07-2007 13:23

Eerst maar eens op straat in elkaar gezet. Wat me opviel is dat er pootjes onder zaten die met een schroef ergens in moesten. Dat paste niet op mijn huidige afdekkappen die er onder zaten. Zie onderstaande foto.

Dus heb ik het er even afgehaald om te kijken of er iets onder zat waaraan ik het kon bevestigen. Helaas was dat niet het verhaal en lijkt het erop dat ik ze of moet afzagen of opzoek moet naar afdekkappen die erbij horen.

Nog wat meer foto's van de "pinnetjes".

Het afdeksysteem moet dus lager komen, en ik mis 2 kapjes met onderdeel nummer: 331.867.827 Dus maar eens kijken of ze te bestellen zijn nog.

Het staat wel erg gaaf!

evilnyntje 23-07-2007 15:11

Tevens ben ik nog opzoek naar een deel wat op onderstaande foto staat. Het is niet meer leverbaar bij de dealer, dus wie weet een 32b te staan?

Gijs 23-07-2007 15:15

Bij Interauto staat een 32B op het terrein. Een rode variant, achterin. Interauto is gevestigd in Ospel, achter Eindhoven.

Ben op zich wel geinterseerd in die roll-over die je over hebt :) Zal vanavond je verhaal/verslag nog eens aandachtig doorlezen, zit nu op m'n werk ;)

evilnyntje 23-07-2007 15:17

Quote:
Bij Interauto staat een 32B op het terrein. Een rode variant, achterin. Interauto is gevestigd in Ospel, achter Eindhoven.

Ben op zich wel geinterseerd in die roll-over die je over hebt :) Zal vanavond je verhaal/verslag nog eens aandachtig doorlezen, zit nu op m'n werk ;)

Doe maar! Wie komt er vaak bij interauto en zou zo vriendelijk willen zijn het te halen en ervoor te betalen en te versturen? Niet kostenloos uiteraard :)

Gijs 23-07-2007 15:40

Ik rij er binnenkort denk ik nog een keer heen voor de passat. Zal wel voor je kijken en dan laat ik het je wel weten :)

evilnyntje 23-07-2007 15:55

Quote:
Ik rij er binnenkort denk ik nog een keer heen voor de passat. Zal wel voor je kijken en dan laat ik het je wel weten :)

Graag, wat moet je nog meer hebben voor jouw passat dan?

Gijs 23-07-2007 21:39

Mwoa, op zich niks bijzonders. Spreakerkapje voor in de rechtse voordeur, kunststof kap van de achterklep, raamrubber voor de deur rechtsachter en andere dingen die ik tegen kom :)

Heb het er met Ebut eens over gehad om een weekendje richting Duitsland te rijden voor 32B onderdelen. Volop te vinden voor erg weinig :)

Schiet me net te binnen; jij wilde weten hoeveel ruimte er nog onder de passat was;

Zoveel dus :) Heb nog niet opgemeten hoeveel cm's

evilnyntje 24-07-2007 08:04

Kijk, slopen bezoeken in DLD?

Gijs 25-07-2007 23:30

Jep, dat was de bedoeling :)
Weet niet hoe de 32B liefhebbers erover denken, maar ik ben er wel voor in. "Probleem" is dat ik de hele maand september in de US of A zit. Dus of in augustus, of erna :)

evilnyntje 25-07-2007 23:31

Quote:
Jep, dat was de bedoeling :)
Weet niet hoe de 32B liefhebbers erover denken, maar ik ben er wel voor in. "Probleem" is dat ik de hele maand september in de US of A zit. Dus of in augustus, of erna :)

Wat een straf USA, zat ik daar maar, we horen het wel, ik heb geloof ik nu alles voor de 32b.

All times are GMT +1. The time now is 03:01.