![]() |
Quote:
nou hij staat nu voor de deur omdat ik was geslaagd voor het mbo en hem wou showen aan familie en vrienden ik heb al een stukje gegast en hij gaat als de brandweer ook al deed ik nog voorzichtig burne in zijn 2 :rock: :D maar ik heb eerst een katvervanger voor een golf 3 vr6 nodig me uitlaat is maar 2 cm van de grond:P |
Mooi project Pim :thumbup: Lijkt me wel tof rijden, 174 pk in een 800kg. auto :D
|
Quote:
Carrosserie van een 1.4 is niet echte te vergelijken met een VR6.......... VR6 is compleet dichtgelast en niet ge-puntlast. |
Quote:
Als ie ook als 1.3 G40 bij de verzekering bekend was maakt dat niks uit inderdaad, had ik ook met mijn 20vt. Maar als ie als 1.1 bekend was bij de verzekering en bij een LETSEL schade, die soms kan oplopen tot ???????????????????? kan het een heel ander verhaal worden. Krijg je art. 251 WvK, verzwijging simpelgezegd. Krijg je je betaalde premie terug maar draai je wel zelf op voor de kosten. Als het een letselschade betreft zal de maatschappij wel uitbetalen maar loonbeslag leggen op de eigenaar cq. houder van het kenteken! |
zo mijn katvervanger zit er ook onder nu geen last meer van de grond en het rijd als een zonnetje en van het geluid krijg je kippenvel:P:)
|
Hahah,hardstikke mooi man!!
Hoe rijdt dat nou? Zal wel apart zijn zo de eerste keer! :eek: |
het rijd zkkr leuk maar mag niet lange stukken rijden ivm geen apk enz.
|
![]() |
Quote:
Maar je doet 't toch, heb ik gehoord... :screwy: |
Quote:
korte stukken mag ook niet :rolleyes: :D |
Quote:
En zonder omkeuring bij de RDW mag het net zo goed niet. :rolleyes: |
bla bla bla.. Ga even lekker de moeder uithangen..
Dronken over straat lopen mag ook niet. Deze kauwgom discussie gaat nu al lang genoeg heen en weer.. Het gaat nu over de golf1 VR6, waar ik graag een rijdend filmpje van zou zien!! (op een stil afgesloten landweggetje..) |
Quote:
Zucht, ik begin er al niet eens meer aan... Ga maar lekker onverzekerd mensen kreupel rijden. Een Golf 1 VR6 is toch een eenvoudige stuurder die uitnodigd om lekker rustig te cruisen. Nul risico. :thumbup: |
het gaat mij er om dat het punt wel duidelijk was. Op pagina2 al van dit topic.
Het is nu aan Pimmetje zelf om daar verder iets mee te doen (of niet); ik ben immers zijn moeder niet. T'is niet dat ik er anders over denk; ik zou er niet mee de weg op durven! Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar heeft dan ook nog es enorme gevolgen als je pech hebt. Verandert er niets aan dat ik het een monster project vind! |
Hoi
als eerste wil ik even kwijt dat ik dit een superproject vind daar ik zelf al een aantal type 1 golfjes heb omgebouwd naar vr 6 en weet hoeveel werk erin zit maar nu even het volgende Ik Ben Vandaag Bij De Rdw Keuring Geweest In Heerenveen Met Een Golf 1 16v 2.0 Liter 150pk Deze Auto Had De Duitse Tuv Keuring En Werd Zonder Probleem Goedgekeurd En Heeft Dus Nu Ook 16v 150 Pk Op Kenteken Ook Heb Ik Gevraagd Naar De Type Keuring In Nederland Voor De Golf 1 Vr6 Het Antwoord Van De Keurmeester Was Je Kan Naar Leleystad Gaan Om Hem Om Te Keuren Dit Kost In Totaal 750 Euro Ze Doen Dan Een Geluidstest En Een Rijgedragstest En Dat Is Nou Net Waar De Golf 1 Vr 6 In Nederland Op Strand Bij De Keuring De Motor Is Te Zwaar Voor Een Golf 1 En Bij De Rijgedrags Test Testen Ze Hem Zodanig Dat Ie Van Voren Steeds Naar Buiten Wil Schuiven(omdat De Gewichtsverdeling Niet Meer Goed Is) En Daarom Word Ie Gegarandeerd Afgekeurd In Nederland Dus Weggegooid Geld Let Wel Dit Zijn Woorden Van De Keurmeester Die Dit Al Een Aantal Malen Heeft Meegemaakt Overigens Als De Auto Word Afgekeurd Word Ook Gelijk Je Kenteken Ingenomen En Krijg Je Het Weer Terug Als De Auto In Originele Staat Terug Word Gebracht De Enige Manier Om Een Golf 1 Vr6 Op Kenteken Te Krijgen Is Om Hem Uit Te Voeren Naar Duitsland En Daar Bij De Tuv Te Laten Keuren (deze Keuren Hem Wel Goed M,its De Motor Netjes Is Ingebouwd En De Katalysator Gemonteerd Is Samen Met De Remmen ) Dit Even Ter Info Ik Ben Niet Aansprakelijk Voor De Woorden Van De Keurmeester Mvg Mibo |
Je kan de interpunctie ook overdrijven :thumbup:
Verder wel een vrij logisch verhaal, beetje jammer als de RDW echt perse alle Golf 1 VR6'jes niet op de weg wil hebben. |
ja en dat als je het via duitsland doet het ineens wel mag
rare wetgeving |
Breezah! Kost je toch ENORM veel tijd om zo te typen :S, en als je er toch zoveel tijd aan besteed, gebruik interpunctie!
En als je een keer hard rijd met je golf 1 VR6, wil die dus naar buiten? Dus waarom zou je dan eigenlijk een golf 1 VR6 willen maken als er toch niet fatsoenlijk hard mee te rijden valt? |
Quote:
Het is geen rare wetgeving! Als Duitsland dit wel tolereert dan is het hun verantwoording. Het verhaal blijft lastig, omdat een golf 1 VR6 vanuit Duitsland binnen de EU geregistreerd is moet de RDW of welke instantie binnen de EU deze toelaten. De reden hiervoor is omdat de auto al in een eerder land binnen de EU is toegelaten en de RDW alleen hoeft te toetsen aan de permante eisen. Gr. Zippo |
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:34. |