![]() |
Dannovalo, bedankt voor de tip he, zal het binnen kort ff uitproberen.
Maar de golf is eindelik KLAAR!!!! Dinsdag gaat hij voor de APK, hoop dat er niet veel aan mankeert want hij heeft toch 7 jaar stil gestaan. Maar ik heb zelf alles al vrij goed bekeken en kan nog niks vinden dus het zal wel wat mee vallen hoop ik. Heb nog geen foto`s maar die zullen er v/d week wel komen als ik hem ff heb gewassen, hij zit nu onder het stof en de vingerafdrukken :) |
De golf is dus dinsdag voor de apk geweest en is er dus in 1x door heen gekomen!!!! Het enigste wat ik er voor de apk aan gedaan heb is de remleidings ff opschuren en in de tectiel gezet, want daar was naar 7jaar wat vliegroest opgekomen :D :thumbup:
Ik hoop dat ik zaterdag de gelegenhijd krijg om een paar fototjes te maken. groeten de trotse GTD special coreur :thumbup: |
Mooi man! Nu ben ik benieuwd naar het echte eindresultaat! Echt een leuk projectje :thumbup:
|
Ik ben ook benieuwd! Ga dit weekend maar eens foto's maken :D
|
Morgen ga ik hem ff lekker wassen en dan zal ik gelijk wat foto`s maken :)
En ik heb zonet de boostpin in de brandstof pomp ff verdraaid, zodeju wat gaat ie nou ineens snel :woowoo: , met deze voel je het veel maar dan bij de caddy en de golf, daar voelde je maar iets verschil naar het verdraaien, maar bij deze :eek: |
Quote:
Waar zit die boostpin dan? Dan verdraai ik die straks ook ff :tongue: Merk je het ook in verbruik? |
Quote:
Ja ,was ook mijn vraag ,waar draai jij dan aan? Eens kijken of mijn golf ook nog wat sneller kan :D |
Dat is de pin onder het dekseltje van de paddenstoel zeg maar,
als je dat dekseltje er afhaald zie je een menbraam zitten, daar zit een klein stipje in en die draai je naar de distributie zijde toe en klaar, owja er zit ook nog een kunstof busje tussen om de boostpin, onder het menbraam, deze begrenst de slag van de pin dus die moet er ook af :D hier een paar fotos, ff geleend van het caddyforum ;) : dit is de pin met het kunstofbusje die er af moet: ![]() en zo moet hij dus komen te zitten: ![]() en hier nog 1 heel leuk plaatje :D : ![]() |
Bedankt ,zal er straks meteen naar kijken !
|
Heb er nog ff een paar foto`s aan toegevoegd voor de duidelijkheid :thumbup:
|
Kijk, bruikbare info! Wat zou het met de levensduur doen eigenlijk?
|
mooie foto"s ;) die heb je vast niet zelf gemaakt :p
|
haha nee indd, die heb ik ff geleend vanaf een ander forum :rolleyes: :redface: :D
|
Heb net de golf even snel schoon gemaak en een paar fototjes gemaakt :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tof! Boswachter :D
|
moet nog steeds ff wennen aan de kleur :D
|
Heb je daar niet ook foto's gemaakt van de andere Golf? De foto's kwamen me namelijk erg bekend voor.
Ziet er wel lekker uit zo! |
![]() leuke auto sikke :thumbup: maar er is iets wat niet in het plaatje past op 1 of andere manier ik zeg een ander wiel ....of zo |
Blixem ;) staat er weer strak voor. Moet em snel ff in het eggie zien :thumbup:
grt Bonne |
ko de boswachter on tour ;) !!
het is echt een gave golf geworden !! gr. Martijn |
All times are GMT +1. The time now is 23:16. |