![]() |
WOW..... echt heel erg strak zeg..
|
Idd! dit gaat echt een hele nette Polo worden! :cool:
Ook een leuk topic om te lezen, je bent goed bezig! :thumbup: Ben benieuwd naar het eindresultaat! |
mmm goedbezig! ziet er mooi en strak uit! succes!
|
Ik vind hem super Mark!
|
Echt heel mooi hoor super strak man..
|
Perfect !! Is er nog blanke lak over gespoten ??
|
Nee geen blanke lak.. Er zitten 3 lagen lak op thinner basis op
|
doodsangsten transploft, maar tis gelukt het opbouwen kan beginnen
![]() ![]() |
lol, heeft de buurt raar van opgekeken denk ik...
|
absoluut, er reden 2 vrachtwagens achter ons voetstaps.. Toen ze langs konden deden ze beide ff het duimpje omhoog!!
|
Haha, dan heb je wel lef als je zo je nieuw gespoten auto gaat vervoeren. Kon je hem niet beter achter op die , wat is het, Rover zetten?
|
super mooie polo, zoals ik al eerder zei ("MOOI GROEN IS NIET LELIJK")
|
Epoxy is niet vocht-afsluitend, maar ik zag dat je gelukkig al bodyschutz had gebruikt.
Prachtig wagentje! Quote:
|
Ziet er erg netjes uit. Mooie kleur ook. Ik vind het verschil tussen het naar de spuiter brengen en ophalen wel mooi. Net qua spuitwerk, maar meer het brengen in de korte broek en het ophalen in de sneeuw :D
Succes met opbouwen |
wat een verschrikkelijk mooie kleur! succes verder!
|
Inderdaad ja, het is echt een mooi kleurtje..Mij lijkt het echt vet om hier een setje HTN Rennsport onder te zetten..
Gr Ronnie |
Bedankt voor de reacties!!
HTN rennsport zijn idd mooie wielen.. Maar ik heb ff geen HTN rennsport geld meer.. Hopelijk komen over 2 weken mijn allycats terug van www.mk-felgen.de en als je dan tussen de foto's kijkt op die site, beloofd het veel goeds :D En ik ben momenteel zeer tevreden met die velgen... |
de velgen zijn terug!!
Best mooi geworden vind ik persoonlijk ![]() |
Ze blinken inderdaad stevig ja..
Nu nog een mooi bandje erop en klaar.. Op bandenmarkt staan nu de conti`s erg goed koop misschien een goede tip.. Gr Ronnie |
mooi karretje! stoere kleur en dikke wielen blijf ut volgen.........
succes! |
All times are GMT +1. The time now is 14:37. |