![]() |
hey,
dat word vet met bbs-en er onder, zeker met diepe randen mijne is verkocht. heb nu golf edition blue, mss wel zien staan.. stond vanmiddag paar autos voor de jouwe. :thumbup: btw, wat voor banden komen erop ? |
Quote:
Hey die freek, Klopt k heb hem al even bewonderd, ziet er puik uit die Golf.... Bandjes ben ik nog niet helemaal uit, zullen wss wel NanKang's worden, en dan misschien iets van 185 55 R15 of iets in die buurt. |
Quote:
thanks, bij mij ligt er 185-45 op, zal op 7.5j ook wel passen maar staat wel getrokken denk ik en ja t zijn geen verkeerde banden, zolang het niet regent of vriest... zag jou in een flits volgens mij 's middags nog op t muurtje zitte kan dat ? |
Stimmt, zwartwit geblokt petje en Iron cross-VW shirtje.... That's me! :screwy:
Volgende keer gewoon ff aankloppen, praatje ies altijd welkom..... [edit: Dit waren wij gisteren nog op de ROC meeting in Asten( petje + shirtje :D ):] |
Quote:
zal volgende week s rondkijken of ik je ergens zie, kom ik wel een praatje maken. iig dit zijn mijn wielen nog: met die 185/45/15 (wel de originele 6.5j he) ![]() krijg je een idee hoe die banden staan... |
Vandaag maar even mijn topic afstoffen, er is namelijk weer het een en ander gebeurd de afgelopen dagen.....
Allereerst heb ik dik 3 uur lang witte blokjes-stickertjes zitten plakken op de slotvanger en achter op de kofferbescherming :screwy: ..... Vind ik een best leuk resultaat hebben..... ![]() ![]() En vandaag ben ik bezig geweest om mijn voorste klinken te vervangen door 2 slotloze klinken..... :thumbup: ![]() Verdere plannen zijn nu eigenlijk alleen nog de motor/ motorruimte geheel oppoetsen naar nieuwstaat en de BBS velgen klaar maken, maar dat duurt nog wel even..... |
De afgelopen dagen/ weken is er toch wel weer het een en ander gedaan aan de Jetta en de Golf....
De jetta heeft afgelopen weekend een Westy frontje gekregen met een custom zelfbouw grilletje: ![]() (als iemand nog een origineel westy grilletje los heeft liggen wil ik die graag overnemen, deze is eigenlijk alleen bedoeld als tijdelijke oplossing ;) ) En de Golf heeft nu volledig rode achterlichten, staat op standje country voor de keuring en voorin zit een oud type grille (fotookes volgen nog wel) :D |
mooi gedaan zo nette jetta
|
Zag je vorige week in Oirschot of in Best rijden.Jetta ziet er zeker wel goed uit.
Grt Michel |
doe eens een close-up van die zelfbouw grill.. ziet er beter uit dan een westy zo van ver af,...
|
Ik heb alleen nog deze 2 foto's, zal van het weekend wel een mooi close upke maken.....
![]() ![]() Ik heb de grille gefabriceerd uit: + 1 embleemloze Golf 2 grille + 1 kapotte Jetta grille + 1 Jetta onderlijstje + Rood plakbiesje ter afwerking ik heb gewoon de Golf grille doorgezagen tot 5 mm voor de lamellen zodat ik een recht opstaande kant heb, en daarna van de donor-Jetta grille de 2 benodigde zijkanten gehaald..... Deze 3 stukken heb ik vervolgens met wat secondenlijm vluchtig in elkaar geplakt, gepast op de auto en eenmaal fatsoenlijk passend de 3 delen definitief aan elkaar gelijmd met ISR 70-03 industrielijm..... Helaas is de naad vooral van boven heel duidelijk zichtbaar en daarom zit het rode plakbiesje er op, maar voor nu is het wel even goed zo! :thumbup: |
Vandaag even een probeerseltje gemaakt m.b.t. de achterlichten:
![]() ![]() Persoonlijk vind ik het wel wat meer hebben dan de rood/zwarte variant die ik al eens eerder geprobeerd heb, het zwarte gedeelte was tè donker naar mijn zin...... Deze dus: ![]() ![]() |
ik zou het middelste vlakje ook rood laten en alleen de knipper smoke doen
|
Mooie jetta !!
|
Vandaag maar weer even wat aan het Westy grilletje veranderd.....
Het rode plakbiesje kon het bijkbaar toch niet aan en was al op verschillende plaatsen doorgescheurd..... Hierdoor heb ik deze nu vervangen door een steviger chromen randje, en daarbij heb ik ook nog een Rabbit konijntje geplaatst als subtiele verwijzing naar de 16V onder de kap :D : ![]() Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden..... |
erg goed.. leuker dan een echt westy grill eigenlijk
|
Ziet er inderdaad beter uit.Zal hem wel eens in het echt bekijken als we elkaar een keer nier rijdend tegen komen.
|
Quote:
Komt goed, ik ben praktisch elke dag/avond wel te vinden bij die grote gele M in Best ;) |
Vandaag even op bezoek geweest bij de Full Car Tuning meeting, hier ook wat fotootjes geschoten van de Jetta:
![]() ![]() ![]() En de "kleine, doch grootse" aanpassing in viervoud :D : ![]() ![]() |
Quote:
wat weeg jij :screwy: :lmao: |
All times are GMT +1. The time now is 04:14. |