![]() |
Thnx, tja was zelf ook met een watercooler :)
Klein overzichtje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedankt voor de foto's bietûlfriek!!!!!!!!!!!
|
Quote:
Alstu :) |
Heej gezellige meeting daarzo! Zijn er ook waterkokers welkom bij dat soort gelegenheden? Dan heb ik wel eens zin om mee te gaan met de Jetto... Ik rij wel achter het grote gele gevaarte van SlowandLow aan, vind ie vast niet erg!
|
Quote:
Tuurlijk zijn waterkokers welkom !! Tot de 3e dan zou ik zeggen :D |
Ook ik was met m'n waterkoker, die parkeer je daar ook! Reed met Jan Willem en nog een kever die kant op.
Kom je ook uit de noordelijke regionen dan?? |
Quote:
4e toch?? ;) :D |
Quote:
FF wat anders ???? VA moet je de 4e ACN niet gaan aankondigen??? We moeten toch weer zo'n opkomst hebben laatste keer was echt een leuke avond. :biggrin: :biggrin: |
Quote:
tuurlijk man, je zet hem gewoon op een ander gedeelte van de parkplatz, ben er tot nu toe elke keer bijgeweest met de Jetta |
Quote:
k zal er inderdaad weer een topicje tegenaann gooien meetlintje !! Goeie tip :) |
Jazekers komt ik ook uit het noorden... damwoude om precies te zijn. En Jan-Willem is een klasgenootje van me :D (inmiddels ex klasgenoot want we zijn nu officjeel Ingenieurs)
Maar ik zie dat het wel een tering eind rijden is... houdt die oude rommel van jullie dat zo lang vol :P Of hebben jullie een bezemwagen mee? In ieder geval genoeg laadruimte voor reserve-onderdelen! Net als mij: http://www.golfvr6.net/berend.htm :D |
Hey tjaap was jij die ene met die rode Jetta, toen ik nog ff een foto maakte van je achterlamps?
|
nee rode Jetta was van Gert, ik was met die donkergrijze
|
All times are GMT +1. The time now is 22:04. |