![]() |
![]() Nog even een pic... |
Dik hoor zo! Blijven de wielen zwart? of....
|
Quote:
Denk het wel. Hij gaat de aan komende tijd de schuur in, kijken of we hem een beetje kunnen op knappen. Deuren aan pakken, schermen voor, motorkap en misschien als het een beetje mee zit het interieur. Motorisch is die perfect maar ik wil alles goed dus een opfris buurtje kan geen kwaad denk ik.... |
Wow, staat goed. Zou toch wel iets met de velgen doen dat het iets meer breekt, een randje arceren ofzo...
|
Quote:
Een rood randje ofzo :D |
Zo, morgen met de GTI naar Leusden waar die denk ik de komende 5 maanden zal verblijven....
De bedoeling is om hem een beetje aan te pakken. 2 niewe voorschermen er op Deuren aan pakken (zijn wel hard, maar hebben een deukje) Motor een opfris beurtje geven En als het allemaal een beetje mee zit een ander interieur erin. Weet nog niet prcies wat maar misschien een Recaro intrieur of Porsche 928 stoelen. Ik zal de komende tijd wel wat pics plaatsen, als ik niet aan het varen ben. gr Lars |
Nieuwe voorshermen en een grill zijn besteld.
|
Vandaag ook even compleet nieuwe remmerij gekocht voor GTI.
|
Mooie wagen Lars !
|
Quote:
Thansk Molle :D |
Waarschijnlijk morgen een recaro interieur ophalen...
Gr Lars |
Dit Recaro interieur wordt het...
http://link.marktplaats.nl/149648399 Heeft iemand nog ideeen om het helemaal schoon te krijgen. Gr Lars |
Meguiars All Purpose Cleaner. Wat verdunnen, erop spuiten, met een harde borstel wrijven en met een badhanddoek afnemen als ik het goed zeg. Vraag anders Arne even, die heeft een Recaro interieur ook perfect schoon gekregen.
|
Quote:
Ja, in de wasmachine. Het is wel even werk, maar als je de hoezen eraf krijgt, op de hand uitspoelen en dan op een wolprogramma wassen. Echt waar, zien ze weer uit als nieuw. |
Thanks, maar dan moet ik de stoelen uit elkaar halen en in de was machine stoppen...??? Heb het nog nooit gedaan...
Wellicht is het beter al;s ik ze in elkaar laat.. Bedankt. Lars |
Gave mk2,
zou de velgen niet helemaal zwart laten, rood randje zou wel wijs staan:rock: iig succes met vorderingen |
Quote:
Het was idd de bedoeling om er een rood randje in te spuiten, maar eerst even me recaro int ophalen en me plaat delen laten spuiten en alles even nalopen. Heb al de remmerij klaar liggen voor voor en achter... |
Lars ik heb eventueel een set compleet rode achterlichten voor je te koop.
Ga waarschijnlijk de gti achterlichten er weer in zetten. laat maar weten als je nog op zoek bent, via PM een bod is welkom. Grt |
Als het goed is heb ik net een deal gesloten met VW-Jean voor de rode achterlichten. :D
|
Quote:
Dat hoef je niet te spuiten: Velglint Gewoon zoiets halen, iedere motorzaak heeft het wel. Bij motoren gebeurt het vaak, striping (velglint) op de velgen.. Ben je het zat, trek je het er weer af :) |
All times are GMT +1. The time now is 14:58. |