![]() |
Regelmatig nog ff GTA IV.
MW2 ben ik mee gestopt, wat een tegenvaller, 1 is stukken beter! Rondje cruisen in Test Drive Unlimited blijft altijd lekker. Best race game blijft toch Race07! Ik rijd met een Logitech MOMO Force, meer mensen die met stuurtjes racen? |
|
|
Quote:
Idd! GTA2 was 1 van m'n eerste games en eerste GTA game, ook uren mee versleten. :D Tegenwoordig ben ik wat geminderd met gamen maar vroeger ook veel Day of Defeat 1.3, DoD Source, Team Fortress 2, Half-Life 1 & 2, GTA 3, GTA SA, etc. gespeeld. Nu speel ik af en toe wat Colin McRae Rally, GTA IV, GTA Episodes from Liberty City of Assassin's Creed II. :) Naja, op m'n Xfire staan zo'n beetje alle games die ik gespeeld heb. :D ![]() http://www.xfire.com/profile/cube/ |
;)
|
gamers?( ik speel echt nooit online spelletjes)
is al een oudje maar lig steeds weer in een deuk http://www.youtube.com/watch?v=LkCNJRfSZBU |
Ik ben weer vollop aan het CS-en, niet normaal hoeveel duitsers dit nog steeds doen :eek:
|
Mw2, Battlefield 2.
Zit bij de clan Desert Rabbits. We waren de beste van NL met Desert Combat en Battlefield 2. 3e van de wereld hehe. |
Lekker FIFA en PES spelen. Ik heb net de nieuwe demo's gedownload voor de PS3. Ben benieuwd!!
|
bf2 en badcompany2 en ut3 op de pc
bad company 2 en mw2 enz enz enz op de ps3 |
Game niet meer zo vaak omdat me pc het niet trekt maar had laatst nog Postal gespeeld.
vrij geniaal spel al zeg ik het zelf :D |
Speel:
Forza Motorsport: 3 Modern Warfare 2 Voeg mij maar toe op de XBOX: RennbahnPolizei Speel ook wel af en toe GTA IV of Fallout 3 op de PC, maar dat is zelden! PC Specs: HP xw4400 Workstation. Intel Core 2 Quad @ 2.67GHz 4GB RAM 512MB Sapphire 4850 PCI-e Windows Vista 32-Bit (Binnenkort upgraden naar Windows 7 64-Bit) 2x 19" HP beeldschermen, handig voor filmpjes kijken :D Xbox 360 (slim) is aangelsoten op een 23" LCD TV van Samsung, voor de rest niks bijzonders. Heb nog een 360 liggen, dus wie biedt :D |
Vooral CS:S op de PC. Staat hier nog wel een PS3, maar speel er eigenlijk amper op.
|
MW2 op de pc.
|
|
Quote:
Zit in de ziektewet, dus zal jou wel ff aanmelden. Speel altijd hardcore mosh pit op de Xdoos, MW2. Nickname: lubipangpang Ben nu laatste prestige level 70, dus word tijd dat Black Ops hier ligt :D |
MW2 op PS3 :)
Binnenkort Black Ops :D En Gran Turismo 5 |
Counter-Strike op pc
NFS: WORLD op pc Splinter Cell: Conviction op pc ;) |
Quote:
Als die ooit nog uitkomt... :screwy: :D |
3 november ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 18:58. |