![]() |
hehehehe.... nee, zo ben ik niet.... denk niet eens dat ze me toelaten tot dit top secret project ;)
|
Quote:
wheheheh....tis alleen maar ff om piet op de kast te jagen :p |
gewoon nog 1,5 dag wachten !!:D:D
|
ziet er erg mooi en strak uit inderdaad...
(p.s. ruitenwisser blijft behouden?) |
Zaterdagochtend was het eindelijk zover, ik zou bij m'n pas gespoten autootje gaan kijken. Rond 9u30 reed ik het terrein op met m'n 75'er Golf en zag direct m'n beestje verderop buiten staan te wachten op mij. Hoe dichterbij ik kwam, hoe mooier het werd. Eénmaal van de eerste emoties bijgekomen :redface: en uitgestapt te zijn een aantal rondjes om m'n VR6 gelopen. WOW :cool:, wat een geweldig resultaat!:p Zo mooi gespoten, zoo strak allemaal. Zie hier wat eerste foto's:
Daarna binnen wezen kijken naar de grotere losse delen (deuren, bumpers, dakplaat), wat zag dat er ook prachtig uit en hoe mooi om te zien hoe m'n nieuwe deurgrepen eruit zagen met het groene laklaagje erover heen.:cool: Nu nog een week wachten, dan komen ze de auto terugbrengen en kan ik met het opbouwen beginnen. Kan haast niet wachten, maar helaas is het qua timing niet ideaal :( , 1 november krijgen we de sleutel van ons allereerste koophuis. Ik hou jullie op de hoogte m.b.t. de vorderingen. |
ZO!! netjes man!!! eikeltjesgroen was het, niet? :p ziet er goed uit!
|
Quote:
Thanx en ja, ik wil het op enkel subtiele details na gewoon origineel houden. En eerlijk gezegd kan ik die ruitenwisser gewoon niet missen, ik wil ook nog wel door m'n achterruit kunnen zien wat er gebeurd in de regen. :) |
Quote:
Eikeltjesgroen is het inderdaad weer geworden, gewoon lekker origineel :rolleyes: |
Ziet er goed uit Piet.... nu niet meer op die Sebrings blijven cruisen he ;)
|
Echt strak Pieter!
Hier op de foto is je auto tenminste goed te zien tov een cameraschermpje. Bedank voor het leerzame weekend en nog veel succes met je 'nieuwe' auto weer helemaal op te bouwen. |
Strak werk, prachtig! Mad props :)
|
Dat gaat helemaal goed komen pieter, ziet er echt goed uit
|
Quote:
Jij ook bedankt, Sam! :) Keep up the good work ;) Suc6 met inbouwen in je oerGolf :cool: |
Quote:
Is het toch nog goed gekomen met je deurtjes hè?! :) |
mooi! vakwerk zo te zien!
|
netjes piet......kun je je verhuizing niet een maandje opschuiven :p
|
Quote:
Ik vrees dat dat niet echt geaccepteerd zal worden door Jorien...:o |
prioriteiten stellen piet........ :p
|
Thums up Piet, ben benieuwd naar de rijdende versie :)
|
dat ziet er goed strak uit !!
ben benieuwd naar het eind resultaat !! |
All times are GMT +1. The time now is 00:04. |