![]() |
Zaterdag heb ik ook nog een dunne aandrijfas van een G60 geplaatst aangezien de dikke as continu aanliep tegen de carroserie, nu heb ik weer 1,5 cm speelruimte :D
|
Gaat dat zomaar bij een G60? Over wat voor type as hebben we het dan?
|
Quote:
Het is een as afkomstig van een vroeg model Corrado G60. Moet op een Golf 2 dus ook gewoon passen als je dat bedoeld ;) |
benieuwd hoe dat gaat staan die audi wielen.... vin ut wel leuk dat er toch weer mensen zijn die aparte auto's terugbrengen in originele staat(op kleine aanpassingen na dan) succes!
|
Quote:
Bedankt voor het compliment :thumbup: Het is mij gewoon opgevallen dat er nog maar weinig 100% originele Corrado's rondrijden. En ik moet zeggen dat de zoektocht naar originele onderdelen niet echt makkelijk is maar wel leuk :D |
Quote:
|
Quote:
Hier zit iets achter... :rolleyes: |
velgen er vandaag onder???
|
Quote:
Waarschijnlijk niet. Ik heb ze gisteren weggebracht en ik kan ze om 21.00 uur vanavond pas ophalen :( Volgende week wordt de corrado eerst opnieuw uitgelijnt, en dan komen de wielen er pas definitief onder. Ik ga ze deze week uiteraard wel even passen :D |
Zojuist de velgjes opgehaald, de bandjes staan lekker strak... :cool:
Got stretch :D Morgen maar eens eentje passen... |
dik hoor... ben benieuwd!
gr. |
Ziet er goed uit, mooi strak.
|
ziet er goed uit !
|
Dank u :thumbup:
Nu maar hopen dat het vanmiddag een beetje droog blijft zodat ik ze even kan passen, hier in Duitsland sneeuwt het namelijk weer :( |
Hier in heerlen heel even maar, is nu weer droog :D en direct foto's maken he !!!
|
Ziet er erg strak uit hoor..ben benieuwd naar onder de auto foto`s,,
Gr Ronnie |
Love it or hate it.... :rolleyes:
Ik vind ze dikker staan dan verwacht :thumbup: Ze vallen achter nog net binnen de wielkasten... |
Quote:
helemaal mee eens echt supervet!! |
De velgen staan gaaf, maar ik zou er wat bredere bandjes op zetten.
Vind die 165 onder geen enkele waterkoeler goed staan eerlijk gezegd. |
Quote:
Als ik naar 195 ga dan moet ik hem omhoogschroeven omdat hij dan aanloopt, en dat is geen optie :shake: |
All times are GMT +1. The time now is 02:58. |