![]() |
zo, vandaag de auto weg gebracht naar een andere schuur waar we filler gaan spuiten,
we gaan morgen daggie bezig. en dan zullen we wel even zien :D nu gaan er dingen snel veranderen ;) ik hou jullie op de hoogte |
ben benieuwd...
|
fotos volgen na dit weekend.
gaat snel. gauw word er een F&i herboren haha |
Ik zou de lijsten in F&I stijl spuiten; aan de linkse kant paars en aan de rechtse kant blauw :cool:
:screwy: /edit; oei, ben ik alweer negatief bezig over F&I ;) Succes met de paintjob en opbouwen :thumbup: |
haha de lijsten in f&i stijl is wel grappig, maar gaat helaas niet gebeuren ;)
en bedankt, en zo negatief ben je toch niet? wacht de foto's maar af als hij klaar is ;) misschien word je dan wat vrolijker haha. |
Quote:
ik kocht ze bij de dealer voor 80 euro , weet niet wat voor dealer jullie bezoeken :D |
das een oude koe uit de sloot :P
haha, ik zal ff wat fotos updaten, volgende week spuiten die golf :D |
|
|
velgen zien er super uit! Wat voor kleur is het?
|
het is silver metallic dat op een golf 4 zat.
de kleurcode durf ik zo niet te zeggen. meer foto's komen deze week van de complete auto. |
dat ziet er profi uit allemaal :thumbup:
netjes man.... |
auto is klaar !!
bumpers en lijsten al gezien, het is een super kleurtje, hou jullie nog even in spanning. ben benieuwd. gr |
Ben heel benieuwd! Maaruh, de velgen toch niet gepolijst, dus?
(ik ben ook aardig op weg!) Hoe is het met de rijlessen? |
had eerst mijn bedenkingen bij alles in kleur, maar kom er nou toch op terug.....
super:thumbup: |
ziet er super uit!:D
|
Ziet er echt super uit !
|
Dat ziet er zeer goed uit.
De fire and ice stickers staat ook erg goed. |
ja de stikkers leken mij eerst gewoon.
maar eenmaal geplakt, bleken ze super mooi te zijn. theo bedankt nogmaals voor de stikkers. en iedereen bedankt voor de reacties |
All times are GMT +1. The time now is 21:55. |