![]() |
hey ik zit met hetzelfde pierburg probleem, die weber kan ik dus hiervoor in de plaats monteren en kost mij ongeveer 450 toch? is hier nog vermogenswinst bij?
maar hoe zuinig (of onzuinig ;) ) loopt de jouwe nou? want de mijne (ook 1.6 AUT '84) loopt nu met een te rijk afgestelde pierburg 1 op 8 :S |
Quote:
weber past er zo op :thumbup: . Ik geloof dat de mijne 1:10 rijdt of zo. Heb dat nooit uitgerekend. Rij er zo weinig in. Scheelt wel als je zelf de choke kan bedienen. En geen vaccuum ellende meer. |
niks meer aan doen.... vin um echt gaaf zo! zit er hard over te denken om ook un bra te nemen begin ut steeds mooier te vinden.....
gr. |
zo, nu is de golf ver af ;) vergeet ik in ieder geval niet dat hij uit 84 is.
![]() |
toch mn lichten maar even beter passend gemaakt
![]() |
Dat ziet er echt heel mooi uit hoor die Gti look en dan toch amerikaanse lampen hebben he..
Heel mooie auto.. Gr Ronnie |
:bj: sinds vandaag nog meer retro... hella raamjaloezie
![]() ![]() ![]() |
Quote:
zijn ook orig geleverd. 60 setjes.. een van de zeldzaamste VW onderdelen |
Mooi Peter! De Golf is een heel stuk verbeterd! Vooral die wielen.
|
Dat is echt mooi..
|
Ik zou zelf ook de wisser terug zetten, hoort wel bij de stijl vind ik.. die kofferlat vind ik wel kunnen zo. :)
|
Quote:
:thumbup: ik denk t ook hoor haha |
weer een paar dingen binnen, stuurhoes en sidemarkers
![]() ![]() |
en nu nog usa voorschermen, staat een net setje op vwforum.
http://www.vwforum.nl/modules.php?n...ewtopic&t=79396 |
Quote:
neuh.... ben aan de knutsel geweest. Heb de markers in het originele scherm gemaakt. Ging best goed. Natuurlijk flink ingespoten met lak en tectyl om roest te voorkomen. Als ik weer tijd heb eens de lampjes aansluiten. ![]() |
das gaaf!!!!
|
Mijn eerste idee zegt dat ze te laag zitten, maar van de andere kant lijkt het me niet dat je zomaar zonder 10x kijken en 20x meten in je scherm gaat zagen.
Dus ze zullen vast op de goede hoogte zitten! Ziet er in ieder geval erg mooi uit PA.. maakt 'm compleet zo.. nu die oranje lichten achter nog terug voor 1 geheel :) |
Quote:
volgens mij zijn dat die usa-lichten met coating erop,dan word ut wat listiger om weer oranje te maken...... nieuw setje zoeken :D :D :D |
Quote:
![]() Een US of A golf, ook nog een erg coole:) Ontopic; De auto wordt stukje bij beetje completer. :thumbup: |
Heheh, hij is om hoor!
Dit maakt de USA look compleet! :) |
All times are GMT +1. The time now is 16:19. |