![]() |
Mooi werk!!! eindelijk ff getoerd dus, en het geluid??????
|
hij loopt nog er slecht, omdat de ontsteking nog op tijd moet afgesteld... heb er net even mee gedraaid, maar dat had ik beter niet kunnen doen... :?
Het geluid komt wel goed, de uitlaat overheerst wel een beetje erg eigenlijk, moet dus nog eens wat aan gebeuren... maar dat boeite me eerst niks natuurlijk. Ik ben er nu uit met de benzine, alleen heb ik inmiddels alle slangen die ik had verknoeid, verprutst, of ze passen gewoon weg niet goed, dus ik moet nog nieuwe benzineslangen halen. en dan kan ik alles zo leggen dat het werkt... de opstelling is er nu, en het principe werkt iig. goed. Het toeren gister hield niks in hoor.. meer starten dan lopen.. ghehe. moet ook nog wat met het gas doen.. de kabel wil niet zo lekker. kortom... er is vooruitgang, nu nog even de puntjes op de I |
Dus 7 maart in Assen ben je dr wel bij?
|
volgens mij kom ik die dag net trug uit Östenreich... denk ut niet dus... :rolleyes:
|
Heb et er helemaal mee gehad... er zit opeens spontaan geen leven meer in.... op een verdwaalde 'uch' zo nu en dan na... :(
|
ennnnn?????
|
staat op een laag pitje. Ik heb niet het gereedschap om verder te geen, dus ik wacht tot mijn oom even tijd heeft, en die heeft er zowieso wel aadig verstand van dus dan hoop ik dat hij em weer aan de praat krijgt. Komende week hoop ik dus dat ik verder kom... ik kom er zelf niet meer uit.... weet niet meer waar ik het moet zoeken, behalve de ontsteking... En ik weet nu een beetje wat ik er nog aan zou kunnen doen, dus dat proberen we nog....
ik moet de gaten in de kop nog dichten, maar das op zich niet bepalend voor het wel/niet lopen van de motor. |
Nou, de deskundige is geweest.... hij zei ook, zoek het toch in de ontsteking... Ik ga volgende week nieuwe kabels en bougies halen, en dan alles weer goed opbouwen... kijken of dat het is... Moet haast wel
|
De deskundige... mijn oom... is vanavond weer geweest... en we hebben em aan de praat! nog wat extra dingetjes doen om betere vonken te krijgen, en andere bougies erin... en dan kan het volgens mij niet meer stuk....
|
mooi mooi, op naar de meetings ;) :D
|
Quote:
|
Heb de ontsteking inmiddels zo staan dat ie super loopt...! heeft wat kilometers door het dorp en slapeloze avonden voor de kinderen in de buurt gekost... maar nu trekt ie lekker door, en loopt lekker stationair!
Nu alleen nog de oliealarmongein oplossen... en dan kan ik voorlopig rollen! |
en al op 7000rpm gehad :D
|
hmmz.. nog niet aangedurfd... ;) :D
|
gewoon stampen op dat pendaal.
deet ik ook na me ombouw,moest wel ff wat weten waneer hij in de begrenzer sloeg. dus je hebt eigenlijk weer met een big :D rongereden |
heb een y-stukkie besteld voor de oliesensors... kunnen beide in 1 gat... ik weet namelijk niet hoe ik het anders op moet lossen. Heb zowat alles al geprobeerd...
|
olieprobleem al opgelost.... voor tijdelijk dan, ga het nog aanpassen
|
und wie gehts mit die kohlen fahr mobiel ?
|
Wie ein Zug... ;)
|
:D ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:35. |