![]() |
ferrie naais!! mooie foto hoor, echt petje af
|
Superfoto wederom Lennart! Vind de cupra's nog niet eens zo gek staan, had ik niet gedacht onder deze auto. Erg leuk ding zo :thumbup:
|
Super mooie auto zo, alleen IK zou die rubber strip van de zijkanten af halen.. Maar dat is ieder z'n eigen smaak... Vind het verder een super kar!!
|
super auto jaa vooral met die velgies eronder is tog iets wat je weinig ziet
sucses met veranderingen |
Velgen staan zeker tof.
En die hoofdsteuntjes in het achterraam, haha :) |
Quote:
Dat is nog niks, kijk naar mijn oude diesel, of de 1.6 van Bugs. :D |
Geweldig man ik vindt de wielen top staan.
|
ziet er goed uit, die wielen staan goed inderdaad
|
weer even een stukje gemist. Goed bezig lennart! die cupra's staan hem eigenlijk best wel goed. en: wat een mooie plaat weer man! heel mooi zo met die belichting! spreek je dit seizoen vast wel eens even ;)
|
Quote:
ziet er super uit die golf :thumbup: tec is veel stuger als v-maxx en erg snel lek. heb met beide merken gereden. maar de v-maxx teminste als dat de echte is.die namaak van v-maxx is idd knetterhart en kan niet laag. en word vaak voor v-maxx verkocht. dan denk ik dat dat eronder heeft gezeten. |
ben ik dan de enigste die de cupra's niet mooi vind staan :confused: , een beetje te modern vind ik. wel een superfoto hoor :thumbup:
|
Quote:
Ben ik het helemaal mee eens, die Exip's passen veel mooier bij de stijl van de auto! |
Beide erg mooi, de Cupra's zijn lekker groot. Contrast vind ik wel OK, de grote moderne velgen bij een jaren '80 kleurtje :)
De Exips staan altijd goed onder een auto uit de jaren '70 / '80. |
Thnx all :)
@ sanderz & Wappe: jullie mening wordt zeker gewaardeerd! Ik ben zelf niet zozeer van mening dat een auto een bepaalde stijl moet hebben.. als het plaatje maar klopt :) |
Ik vind het plaatje niet kloppen maar het staat daarentegen wel goed .. mag dat ook?
|
Kssst lange... aan het werk! :tongue:
|
Some monday evening boredom :D
2 weken geleden heeft beestje een nieuwe apk gekregen dus nu rustig aan wat onderdelen bij elkaar zoeken om de buitenkant aan te pakken :) ![]() ![]() |
Jezus wat geil....!!!!!
|
Mooie foto's en mooie auto.
Ik zou alleen wel de lelijke trekhaak er af slijpen met mijn (hitachi) slijptol. |
Mooie foto's weer Lennart! Binnenkort eens met mijn gl-etje samen als ie klaar is? :D
|
All times are GMT +1. The time now is 18:26. |