Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Pul's "nieuwe" daily.... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52505)

De Pul 26-08-2009 18:52

als ze er al tussen zitten,heb ik niet eens op gelet,had haast:redface:
maar hij veert wel gewoon dus zal wel snor zitten....:D

Reuvers 26-08-2009 19:13

laat eens wat fotos zien van de beginnende roestplekken ;)

De Pul 26-08-2009 19:15

zie net ineens een envelopje op het aanrecht staan....
yes de plakkers zijn er:D
ga nou plakken........................

De Pul 26-08-2009 19:45

en hij zag dat het cool was........:D

ook de kaalgeslepen plekken zijn hier op te zien maar er zitten er veel meer verspreid over de auto.....;)
heb ook nog ergens twee Rat-Society stickers besteld,zullen eerdaags ook wel op de mat liggen.

jetta mk1 '82 27-08-2009 03:02

goed bezig kerel, maar vond de rode randjes mooier staan !

gr. Martijn

De Pul 27-08-2009 21:55

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
goed bezig kerel, maar vond de rode randjes mooier staan !

gr. Martijn

ik niet,vond het zo nep staan samen met die rode biesjes.....ga zo nieuwe pics uploaden,heb weer wat aanpassingen gedaan....:D

De Pul 27-08-2009 22:01

Rat-Society stickers lagen vanmiddag op de mat:cool:

ook m'n rechterspiegel erafgehaald,heb het alu plaatje wat de rubbers vasthoud met langere bouten er weer tegen aan geschroefd en een driehoekje uit roestig staalplaat gezaagd en erop gekit:screwy:

hij word steeds leuker:D:D:D

De Pul 28-08-2009 20:11

er hangt ook weer een ster aan:D:D
je verwacht toch dat ie er moeilijker afgaat bij zo'n dure auto als mercedes:lmao:

De Pul 30-08-2009 22:47

vandaag flink km's gemaakt maar hij blijft het super doen,niet te stoppen dit karretje:D:D supergezellige dag @ VWOutlaws gehad en erg veel bekijks gehad met de rat,wat het natuurlijk extra leuk maakt...

zo stond ie er vandaag dus bij,jammer dat m'n 14" staaltjes die ik weggebracht had om het naafgat uit te draaien nog niet klaar waren anders had ik met chromen/verroeste mercedes-doppen rondgereden.....

jetta mk1 '82 31-08-2009 16:58

Quote:
Originally Posted by De Pul
mercedes-doppen

ergens een idee opgedaan gerben ;) (gaat er goed uit zien kerel :thumbup: !!)

gr. Martijn

Mitta 31-08-2009 17:17

Deze had ik nog op Outlaws gemaakt...

De Pul 31-08-2009 18:05

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
ergens een idee opgedaan gerben ;) (gaat er goed uit zien kerel :thumbup: !!)
gr. Martijn

ja:D alleen zijn de doppen die ik heb verroest en het hart is (afgebladderd) donkerblauw,nog meer rat-style dus.....
net m'n uitgedraaide wieltjes teruggehad,165/70 bandje er omheen gedraaid zodat ie nog verder kan zakken(er ligt nou 185/55 op)
ga dan gelijk de voorpoten omruilen met die van de mk3 omdat die wat slapper zijn,bij deze maakt het niet uit als ie wat aanloopt :screwy: hulpveertjes ertussenuit en droppen die handel :thumbup:

De Pul 31-08-2009 18:10

@mitchell,bedankt heb er inmiddels her en der op het net zo'n 35:screwy: gevonden van m'n ride....
de meeste zijn detail-pics,maar toch:D
hij valt waarschijnlijk in de smaak zo :rock: :giggle:

joostvw 31-08-2009 23:58

ik vind die kleur echt prachtig!!

heb je er nooit over nagedacht om een kapot opel item over de grond te laten slepen aan dat sleepoog? of een opel-fan eraan ;)

Nol 01-09-2009 01:01

Quote:
Originally Posted by De Pul
kom op man als 80mm voor en achter nog niet genoeg is:screwy: hij is mij laag zat zo....:D

Is idd grappig autotje!!

Enne, wegligging wordt niet bepaald door de hoogte van de Auto!!

Mvg Nol

jetta mk1 '82 01-09-2009 07:14

Quote:
Originally Posted by joostvw
heb je er nooit over nagedacht om een kapot opel item over de grond te laten slepen aan dat sleepoog? of een opel-fan eraan ;)

lees het topic nog is door !

gr. Martijn

De Pul 01-09-2009 12:41

Quote:
Originally Posted by Nol-MKII
Is idd grappig autotje!!

Enne, wegligging wordt niet bepaald door de hoogte van de Auto!!

Mvg Nol

dank je....
maar hoe kom jij zo ineens bij dat wegligging verhaal?
Quote:
Originally Posted by joostvw
heb je er nooit over nagedacht om een kapot opel item over de grond te laten slepen aan dat sleepoog? of een opel-fan eraan

jawel,maar vond mercedes net wat gaver :D
er komt nou weer wat anders aan omdat ik op mercedesdoppen ga rijden...
ik denk een kip ofzo :screwy:

RubenD 01-09-2009 16:52

Snap ook niet waar hij heen wil met dat wegligging verhaal. Maar feitelijk gezien heeft hij wel gelijk.

De Pul 01-09-2009 21:51

Quote:
Originally Posted by RubenD
Snap ook niet waar hij heen wil met dat wegligging verhaal. Maar feitelijk gezien heeft hij wel gelijk.

ja maar die quote die hij daarbij aanhaalt heeft er niet veel mee uit te staan,ik probeerde sander alleen duidelijk te maken dat ik bang was dat ik van alles ging raken.maar dat valt reuze mee bij een 2,das bij een 3 wel anders :shake:
daarom gaat ie nog verder naar beneden,wil met de onderlip op de grond liggen,moet net kunnen volgens mij :thumbup:
en ach al raak ik wat... :tongue:

De Pul 07-09-2009 20:12

heb m'n 14"staal verkocht vanavond,dus even een wat bij elkaar gezocht voor hieronder.13"staal(wel 2 soorten,maar ach;) ) met 155/70 bandjes, ook ontdekt dat ik helemaal niks lager kan,al haal ik m'n hulpveren weg.ik voelde af en toe al zo'n rare bonk door de auto,dat is dus m'n lange aandrijfas die met stilstand 7mm van de carosserie afzit:D:D wil ik nou nog lager,zullen er nog plattere bandjes opmoeten.
je merkt het wel gelijk,die smallere,kleinere bandjes.auto remt minder hard maar trekt wel harder op:D:D:D

All times are GMT +1. The time now is 14:57.