Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Luchtgekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Mijn nieuwe 59`er origineel Nederlander. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5382)

Volkswouter 30-10-2004 17:34

Zo druk met de tol bezig geweest vandaag.Ik heb alle plekjes waar het roest onder de lak vandaan kwam vandaag ff kaal gehaald en in de primer gezet om te kijken wat er allemaal nog aan zorg aan gedaan moet worden.
Ik moet de beide achterschermen gaan doen en de achterhoeken.Dit is te ver heen om het nog mooi te krijgen.Verder ben ik wel een paar lelijke deuken tegen gekomen en staan rechts de loevres iets naar binnen door schade.

Verder werd ik echt gelukkig van diegene die vroeger de knipperlichten erop gebouwt heeft,want hij heeft daarvoor maar 3 kleine gaatjes per licht voor geboord.

vwleusden 30-10-2004 19:25

vind hem allemaal eigenlijk best meevallen als ik het zo zie. ff doorwerken :)

Meetlint 31-10-2004 10:30

Quote:
Originally Posted by WorkingClass
Als het goed is kun je, je semaphores wel naar 12v ombouwen, ga even informeren bij die kerel die dat schijnt te kunnen.

Wil ik ook graag wel een beetje info over Wout

Ik hoop dat je wat te weten komt WorkingClass.

Meetlint 31-10-2004 10:37

Quote:
Originally Posted by VolksWoute®

Zo druk met de tol bezig geweest vandaag.Ik heb alle plekjes waar het roest onder de lak vandaan kwam vandaag ff kaal gehaald en in de primer gezet om te kijken wat er allemaal nog aan zorg aan gedaan moet worden.
Ik moet de beide achterschermen gaan doen en de achterhoeken.Dit is te ver heen om het nog mooi te krijgen.Verder ben ik wel een paar lelijke deuken tegen gekomen en staan rechts de loevres iets naar binnen door schade.

Verder werd ik echt gelukkig van diegene die vroeger de knipperlichten erop gebouwt heeft,want hij heeft daarvoor maar 3 kleine gaatjes per licht voor geboord.

Hee top Wout gaan met die banaan

Heb je nou achterlichten dan?????
ik heb ook nog het een en ander van een 57tiger
Teller
Dashboardgreep =staal i.p.v.kunstof
Set achterlichten
Onderplaat van het dashboard

Kom wel eens ff kijken, ben wel benieuwd.

primer-look 31-10-2004 10:51

Wout ,

Check deze topic FF http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=88092

Mzzl,

dennis

Volkswouter 31-10-2004 11:43

Rokus ik kom wel een keertje bij jouw kijken.

-Kan het kloppen dat mijn bus helemaal geen handgreep op het dashboard heeft?
-En ik ook geen gaatje hebt voor de ruitensproeierkopjes?

vwwastelands 31-10-2004 11:49

Hey Wout, dat klopt...... dat heb je toch gezien :D :D :D :D :D :D :D

Volkswouter 31-10-2004 12:04

Quote:
Originally Posted by vwwastelands
Hey Wout, dat klopt...... dat heb je toch gezien :D :D :D :D :D :D :D

Ja ok,maar hoort het dan ook zo,dat was mijn vraag eigenlijk.

Split52 04-11-2004 13:14

Gister dit ding dus ook ff tijdens de ZH sneakmissie bekeken... thnx dennis :D

Wat een ding joh! gaat nog wel wat worden, wat een stoere bak zon DD!!

Wel beetje blijven updaten he wout!

Alexdundee 04-11-2004 15:26

Cool Wout, goed gedaan, weer eentje gered, maak er wat moois van. :)

Volkswouter 28-11-2004 21:48

Zo dit weekend weer eens de bus en de pré 67 schuur opgezocht.Ik heb het dicht gelaste raam rechts achter er weer uitgeslepen.Er was een rechte plaat ingelast en aangezien ik de binnenkant niet ga bekleden wil ik dat het er perfect uit gaat zien.

-De laatste foto komt bij http://www.brandweerbus.com vandaan.Hier staat hij nog redelijk in zijn brandweer uniform.

-Update van mijn achterklep projectje.Ik ben afgelopen weekend druk met de klep bezig geweest.Plamuren en schuren en heb nu voor het eerst in de lak gezet,maar dat moet na het schuren nog een keer.
Deze klep ga ik als kunst in me nieuwe huis hangen.In het gat van het achterraam komt een vette poster op hardboard.

WorkingClass 29-11-2004 13:15

Hey wouter, het schiet al een beetje op zo......
Ik heb ook geen handgreep en geen sproeiers,
maar de blauwe achterklep is oon niet ok volgens mij, er hoord geen (bij het handvat) sleuf in te zitten.
Ook de zijdeuren moeten helemaal handvat uitsparing hebben.

Volkswouter 29-11-2004 13:20

Die klep is voor een 61èr model. Deze klep heb ik gekregen ze hadden hiervan het rechter zijgedeelte van de raamsponning gebruikt.Deze heb ik er weer in gelast en ga de klep nu spuiten ,waarna er op hardboard een vette poster inkomt zodat ik hem als kunst aan de muur kan hangen.

Mijn zijdeuren hebben ook geen uitsparingen.

Volkswouter 11-12-2004 18:00

Vandaag flink aan het boren geweest in de rechter helft van de laadvloer.Gelijk een stuk achterscherm verwijdert en vele dingen helemaal kaal gehaald.

Ik had alleen 1 vraag ,weet iemand hoe de laadvloer vast zit aan het schuine gedeelte van je motorruimte achterin de laadruimte?
De zijkanten zijn makkelijk die zitten gewoon gepuntlast,maar op de plek waar het plaatwerk schuinloopt tussen je achterste wielkasten lijkt het er wel helemaal tussen te zitten.

Meetlint 11-12-2004 20:01

Quote:
Vandaag flink aan het boren geweest in de rechter helft van de laadvloer.Gelijk een stuk achterscherm verwijdert en vele dingen helemaal kaal gehaald.

Ik had alleen 1 vraag ,weet iemand hoe de laadvloer vast zit aan het schuine gedeelte van je motorruimte achterin de laadruimte?
De zijkanten zijn makkelijk die zitten gewoon gepuntlast,maar op de plek waar het plaatwerk schuinloopt tussen je achterste wielkasten lijkt het er wel helemaal tussen te zitten.

Vanaf de bakkant zit het dubbel gepuntlast Wout

Volkswouter 11-12-2004 20:36

En kom je daar een beetje bij of niet? En hoe doe je dat dan met vastzetten? Is dit een beetje te doen zonder puntlas apparaat?

krukab 11-12-2004 21:23

Veiligheidsbril op,verstand op nul (voor zover het dat al niet stond) en gaan !! :biggrin:

Volkswouter 12-12-2004 14:25

Dus dat word slijpen?

Rokus,kom jij morgenavond ook nog een bakkie bij Alain doen?
Word gezellig Michel met zijn rode ovaal komt ook nog ff.Kan ik mooi gelijk ff aan je vragen hoe dat nou zit daar..:D

Meetlint 12-12-2004 20:35

Quote:
Dus dat word slijpen?

Rokus,kom jij morgenavond ook nog een bakkie bij Alain doen?
Word gezellig Michel met zijn rode ovaal komt ook nog ff.Kan ik mooi gelijk ff aan je vragen hoe dat nou zit daar..:D

Als er morgen iemand is ?? kom ik wel ff een bakkie halen.

Gert 12-12-2004 21:53

Iedereen is er Meetkind

* noteert : een kaassoffleetje

All times are GMT +1. The time now is 09:02.