![]() |
hij is goed opgekknapt,ziet er echt goed uit.
en wat maakt die nieuwe camera mooie fotos molle. :thumbup: |
De wagen is er heel erg op vooruit gegaan Ruurd. Zonder die skirts is echt veel beter. En de exclusiv grill weer erin zie ik... super :thumbup:
|
ja nog even en hij kan ook in het toppic van dikke corrados ;)
|
echt een hele mooie corrado :thumbup:
|
De Corrado is goed opgeknapt!
Succes ermee! |
Quote:
Idd valt me niks af, nu eerst maar even beter onder de knie krijgen. Zitten heel wat functies en opties op :screwy: |
Dikke corrado!
|
Dikke corrado ruurd! :cool: :thumbup:
En mooie pics ja ;) |
mooie corrado ;) aardige kerel trouwens waarvan je hem gekocht heb, ga er altijd heen voor onderdelen voor me gti :D
|
![]() Pieter op de knotskes .... :D |
hij was de knielappen vergeten,jullie moesten hem zeker ook weer overend helpen :D
en ruurd een knappe corrado moet ik zeggen en molle succes met je nieuwe canon eos. :thumbup: |
Quote:
Ahum, Tis zijn auto niet he ;) @Ruud. Waarom nou een 2e hands TEc schroefsetje eronder van een paar tientjes :eek: . €200 heb je een nieuwe frisse set. Corr is wel mooi geworden :thumbup: |
Quote:
is maar een jaartje oud en voor dat geld kon ik hem niet laten liggen :D zien we later wel weer eens. bedankt voor de reacties maar is zeker niet mijn auto is die van elly :redface: maar zal er wel wat meer strax mee rijden als de mk1 niet meer rijdt.of moet een heel goedkoop autotje er bij kunnen krijgen. ;) dat ze de corrie thuis houdt. |
is de oude set van Michael (mikeymk2edition) hier op het forum wat ik van hem begreep ja,persoonlijk had ik er ook een nieuwe set onder gezet,(heb in november onder de Fire&Ice ook een nieuwe Vmaxx schroefset gemonteerd,en dat bevalt mij ERG goed moet ik zeggen),maar ja ieder zijn prioriteiten en je kan niet in andermans beurs kijken he .. ;)
Maar verder ziet de Corrado er met de nieuwe ''aanpassingen'' mooi uit Ruurd :thumbup: enne mooie ''gezinsauto'' voor/van Elly haha :D |
ja de schroefset moest goedkoop zei ruurd de auto was toch maar voor ellie en is het budget voor de golf 1 gti wat hoger he :D :D
oeps ,sorry ellie |
Quote:
ja myn eareme knotskes doche noch zear :D en het zijn altijd de zelfden die bezig zijn :D |
het zijn altijd de zelfden die bezig zijn :D
ja klopt :tongue: :thumbup: maar geeft niks is leuk werk zo sleutel :thumbup: vooral met een leuk groepje ;) binnenkort maar eens met de mk1 beginnen wordt ook een heel projeckt. :eek: |
nieuwe apk er weer op. ;)
|
Hele mooie corrado mijn complimenten.
Groetjes ron |
Quote:
bedankt :thumbup: is nog niet hellemaal af ;) |
All times are GMT +1. The time now is 13:11. |