![]() |
Als je het niet erg vindt Mark, moet ik toch passen.
Stond net alweer stil met de mijne, koppelingskabel over.. En aangezien ik sowieso al bijna geen tijd heb ivm school & werk.. Kan dit er dus wel goed bij :( |
Nette mk2 hoor.
|
Quote:
Is goed :) wanneer heb jij meestal tijd ? Kom ik wel ff af naar nieuwstad :P Quote:
Maakt niet uit :) maar alweer stil gestaan :eek: hij laat je wel heel vaak in de steek he :shake: Quote:
Thnx :) ! |
Ja, krijg de schijt van die kut bak..
Had ik de ouwe maar nooit verkocht.. Maargoed, moeten positief blijven zeggen ze maar he .. |
Quote:
Haha :P naja ik heb hetzelfde :shake: Vraag me af wat de eigenaar voor Cloontje ermee gedaan heeft :shake: Problemen zoals, de auto start helemaal niet meer, alles nagekeken... Hangt er een kt kabeltje los bij de injectorrail die met tape aan elkaar zat :shake: |
Quote:
Dan moet je redbull hier van het forum even vragen want daar heb ik hem gehaald en ik heb hem maar een paar dagen in bezit gehad. Gr |
Quote:
Daarom zeg ik :D de eigenaar voor jou ;) Hij loopt verder ook super ! En remmen doet die ook :D Mag ook wel na alle shit wat je ermee gehad hebt :) De schade word binnenkort trouwens misschien gemaakt aan de achterkant :) |
Quote:
Hou op over die remmen. Ik krijg er alweer hoofdpijn van. Gr |
Quote:
Haha :D moet zeggen, het is wel goed gedaan :thumbup: kan niets slechts zeggen over wat je aan de wagen gedaan hebt om hem apk waardig te maken :thumbup: Kabeltje net maar even netjes gesoldeerd en waterdicht verpakt :) was gelukkig ook de enige :tongue: |
Quote:
Wij Golf 2 rijders begrijpen elkaar. :D Als die auto opeens probleemloos start, en zonder mankementen van A naar B gaat, zou ik me pas echt zorgen gaan maken. |
Mijn ouwe deed dat.. Daar heb ik echt nooit pech mee gehad..
Deze is een brok ellende.. |
Quote:
Ochja, mijn ouwe deed het ook niet altijd :tongue: Moet wel zeggen bij deze, even de startmotor laten tikken en hij loopt ! Heb je wel gemerkt met de distributie-beun-methode toen :D Wagen vandaag maar eens grondig gepoetst, kon alleen nergens de wax meer vinden :shake: bumpers zijn iig van grijs naar zwart en de achterkant van de auto is ontdaan van de laag vuil die IN de lak zat :) Foto's moet ik nog een keer maken, heb ik alleen geen haast mee omdat ik nog steeds rij op 2 verschillende wielen :redface: |
Onder het motto van, het zit maar niet mee :shake: ...
Olie lekt niet meer, was gelukkig alleen de kleppendekselpakking :D man wat kan daar wat olie lekken als die wat ouder is :eek: Volgende probleem, http://www.volksforum.com/forum/sho...8759#post898759 :rolleyes: |
Rot?
|
Afdichtspul wat over het flexibele stuk zit is een beetje los gekomen :D denk gewoon ouderdom
|
Quote:
Zit dus met hetzelfde probleem als jou :shake: Voor aan de passagierskant een gat ontdekt dat provisorisch verborgen was met een plaatje erover gekit en een berg tectyl. Goed, afspraak gemaakt bij een plaatwerker om het te maken afgelopen vrijdag, zelf kaal gemaakt om de kosten wat te drukken. Onder het kaal maken zag ik nog wat rare plekjes, maar eens de staalborstel erop gehouden, kwam het ene na het andere gat in de kokerbalk tevoorschijn :shake: Na 3 gaten gevonden te hebben had ik even geen zin meer, afgelopen vrijdag naar de plaatwerker toe en hij heeft de golf eens grondig hamertje tik gespeeld op de kokerbalk. Conclusie, een stuk of 10/15 gaten in totaal. Golfje maar weer mee naar huis gepakt en een afspraak gemaakt voor komende vrijdag om gelijk alles te laten lassen :tongue: Komende week begint het kaal maken van de plekken en komen ook de foto's ! |
Daarom lagen dus overal die roestbrokken hier in de straat! :D
Wel balen. :( |
Arme jonge!
Het kan tenminste wel nog gemaakt worden, dat is wel een plus! :thumbup: |
Da's stront!
Mij wacht hetzelfde nog. Ben ook wat plekjes tegengekomen die ik wil laten aanpakken. Wil wel eens bij je langskomen om te zien hoe het geworden is, misschien dat ik die plaatwerker van je ook wel effe leen. :D |
Ach ga er maar van uit dat elke mk2 dit immiddels heeft.
De auto`s roesten allemaal onder het tectyl. of de eigenaar het nou door heeft of niet :D Maar het komt goed zo te horen. |
All times are GMT +1. The time now is 23:03. |