![]() |
die sideskirts maken het idd net wat netter:thumbup:
ben benieuwd naar het totaalplaatje;) |
Kijkt netjes, zal een mooi geheel worden straks!
|
thnx mannen
|
Wat ga je voor een maat banden om die dikke velgen trekken, ik vindt ze echt heel mooi.
Gr Ronnie |
Quote:
zit zelf te denken aan 215/35 19 van dunlop :cool: |
update:
ga waarschijnlijk as week een bijpassende r-line achterbumper en dakspoiler bestellen ook weet ik nog een setje oem bora xenon te liggen waar ik nog even achteraan ga nog een fotootje van de gebruikte (zwarte) side skirt aan de auto gemonteerd (is inmiddels al bijna gereed voor het spuiten) ![]() ook heb ik vrijdag een andere antenne gemonteerd (een kortere van een polo) ![]() en nog een foto van de 3 velgen (4de is waarschijnlijk vd week ook binnen) ![]() |
deze achterbumper ga ik dus bestellen
![]() met deze dakspoiler ![]() |
Dakspoiler zou voor mij niet hoeven, verder puik bezig!
|
thnx
heb me al een achterbumper besteld, binnenkort ook maar even een dakspoiler bestellen afspraak met de spuiter is ook al gemaakt en.... waarschijnlijk dit weekend een interieur update :D :D |
Doe mij maar een wielen update, dus eronder met banden erom heen.
Gr Ronnie |
Quote:
dan zal je nog even geduld moeten hebben (net als ik) eerst de set compleet hebben en dan opknappen dan nog adapters laten maken, dus niet eerder dan volgend jaar na de winter ;) |
zo
vandaag een inteRieuR update met de grote R :D :D ben vandaag even naar limburg (350km enkele reis) om een ander interieurtje op te halen. gedeeltelijk daar alvast gemonteerd en de rest vanavond thuis nog even gedaan het interieur is nu volledig zwart en heeft een "lichte" kuipvorm :D zal morgen wel even foto's maken en posten |
Waar ben je geweest in Ons mooie Limburg.?
Gr Ronnie |
Quote:
haha, yup :D in brunssum en omstreken ;) |
Dan ben je bij mij in de buurt geweest..
Mooie omgeving daar he haha lekkere drempels vooral. Succes ermee. |
zo, bij deze de beloofde foto's van het interieur :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mijn redelijk unieke achterbank met 3 hoofdsteunen en een extra 3-punts gordel :cool: ![]() ook heb ik in de kofferruimte nog een andere zijbekleding gemonteerd (1 met een opbergvak ipv een open vak) ![]() ben vanmorgen even begonnen met het interieur reiningen (bestuurders stoel en linker zijpanelen zijn nu gedaan, de rest vd week nog even) |
zo jij pakt dit project echt serieus groot aan. daar gaan heel wat pegels in, geen half werk moet ik zeggen. ik vind de kleur niet zo geweldig, maar voor de rest zie ik het helemaal goed komen met deze Bolf! succes!
|
mooi project en intrieur ook verry nice trouwns, iig geen bling bling pipo auto!! en dat bevalt me zeker!:)
goed bezig en succes!! |
Heeel goed bezig! :cool: Ben benieuwd hoe de velgen gaan staan!
|
Dat is nog eens een upgrade ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 11:33. |