![]() |
@ Ronnie, thnx voor je reactie. Ik zal is kijken in welke staat de zuigers zijn en overwegen om misschien toch te honen. De schijf waar ik het mee blank maak is idd geen caramelschijf maar een skotchbraid (of zoiets) schijf. Werkt echt super, bodyshoot vliegt eraf vergeleken met een staalborstel.
Gister contact gehad met de lasser, niet aankomend weekend maar het weekend erop gaat hij naar de lasser. Kan ik a.s. zaterdag nog mooi ff de rechter wielkuip afmaken. Verder geen nieuws meer..komt het weekend wel weer! |
Bedankt voor de info. :thumbup:
|
kijk dit gaat helemaal goed komen ;)
en wat gaat het rap man! |
je gaat hard:thumbup:
|
Heb vandaag ook nog ff een nieuwe originele oliepomp besteld, zat eraan te twijfelen om de oude te laten zitten maarja als het blok dan toch 'opgeknapt' wordt, dan de pomp maar ook.. wel een bult geld voor zo'n ding zeg..poeH!!
|
Had je via Ebay moeten bestellen dat scheelt echt een hoop. Heb ik namelijk ook gedaan.
Gr Ronnie |
http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=91649
Happich raampjes... weet niet of ze al verkocht zijn... http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=89883&st=0 |
Was er iets mis met het blok eigenlijk?
|
Het blok opzich is niet veel mis mee maar hij liep waarschijnlijk slecht door het prachtige knutsel werk aan de kabelboom door de vorige eigenaren. Ik geef hem gewoon meteen een goede opfris beurt, kan die er ook weer ff tegen.
Vandaag mijn achterklep, zijschermen en keienvanger opgehaald bij het ontlakkings bedrijf. Ziet er weer nice uit :) foto's komen binnenkort! Spullen neem ik maandag mee naar werk, zodat paar puntjes lichtjes worden gestraald en in de epoxy worden gezet. Daarna ben ik nog even wat onderdelen wezen bestellen. Kachelradiateur en wiellagers voor + achter. Zijn morgen binnen dus die ook meteen ff ophalen. Morgen laat ik de golf ff voor wat het is, morgen ga ik aan de gang met mijn blok uit elkaar te halen en schoon te maken. Genoeg te doen dus! Tot zover weer even mijn update van mijn project! :D |
Vanavond naar de lasser :D Moet nog even wat dingen regelen maar het is wel de bedoeling dat hij daar vanavond en anders morgen heel vroeg heen gaat.
Na het weekend is hij klaar en dan afspraak maken met het carrosseriebedrijf om complete onderkant/kokers/dorpels en wielkuipen te behandelen. Heb helaas nog geen foto's kunnen updaten maar die komen dit weekend! :thumbup: |
Halleeeeee!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Volgens mij stond ie achterop een aanhanger in het donker ofniet? :D
|
Quote:
volgens mij ook :D |
Leuke sap-pers!
|
Quote:
:confused: |
Hij stond zeker weten op de aanhanger gister avond. Heb hem gisteren naar de lasser gebracht die er dinsdag aan gaat beginnen. Hopelijk is hij in het weekend af!
Had meteen maar ff foto's laten maken van wat spullen die ik heb gekocht voor de golf, is die update ook meteen weer gedaan :D Met het blok ben ik nog niet verder gegaan, oliepomp is in iedergeval ook binnen. Aankomende week nog even contact opnemen met motor revisie bedrijf om te informeren om het blok te honen. Dus stil zitten zit er voor mij niet bij met het project :D |
Quote:
Voorlaatste foto, tussen de reiskoffer en de waterkoker. ;) |
Sap-pers is voor mijn uitzet :cool: en tijdens zo'n project moet er creatief om gegaan worden met het opslaan van alle onderdelen. Door heel het huis liggen golf onderdelen, moet zo nu en dan ook wel eens mijn ouders kalmeren zodra ik weer met een auto vol onderdelen aan kom rijden :D
|
Quote:
en daarom staat de first aid kit er ook bij? als je ouders een hartatack krijgen van al je golf shit :rolleyes: |
Juist rickGT, jij snapt hem! Veiligheid voor alles uiteraard :D
|
All times are GMT +1. The time now is 09:22. |