![]() |
Krijg vandaag het volgende snoepgoed binnen:
Foto`s vanavond als ik ze heb |
Ga je er een Oldtimer van maken of zo ???? :p :p :p :p
|
ghehe... wel de looks krijgt ie!
ben op dit moment bezig met een achterruitverwarming voor een oldtimer die je met 2 zuignappen aan je achterraam monteerd en dan warme lucht tegen je raam blaast op 12 volt. heel tof maar.... dan denk je "hallo!! je hebt achterraamverwarming ja!!" klopt!! maar je kan nog repro raampjes krijgen zonder de draden..... :D |
zoeen dus |
Haha cool! Ik wil m wel zien als ie helemaal klaar is :D:D:D
|
Zoals beloofd de foto`s:
Heb er ook nog een amperemeter bij gekregen! past in de middenconsole. |
update:
Supersport schroefset geregeld via Thom, wordt volgende week besteld. Achterraam verwarming komt volgende week binnen :D |
ik kan niet wachten tot hij af is !!!
hij wordt in ieder geval super als ik de details zo zie !! super hoe vind je die 'troep' toch ? groeten jasper |
Hahahaha, dat vraag ik mezelf ook af.... :D:D:D
Veel zoeken op mp! |
sodemieters, dat ding van jou gaat alleen nog maar uit assesoires bestaan :)
en ook nog eens een schroefsetje van Supersport? zet je accesoires maar goed vast dan ;) |
@ rene,
Hoeveel ben jij nu kwijt voor deze Supersport schroefset? Gevarendriehoek lag bij mij nog 8erin de Golf samen met een hele oude zeem en een verbanddeken :biggrin: (zal vanavond als ik tijd heb ook wel ff fotos plaatsen) |
@ Black Devil: Bisonkit doet wonderen ;):p
@ Chrisjuh: Ik heb het via Thom geregeld voor 400 euro, fotoooo`s :D |
He Rene,
Was je al wat verder gekomen met je chromen strips voor op de deur ? Ik weet nog een setje van die dikke (kunstof + chroom). Orgineel VW. Heb je hier interesse in ? En zo ja, wat heb je daar voor over ? Ze zitten nu nog gemonteerd op die andere blauwe MK1 bij ons uit de regio, en hij hoeft ze niet kwijt, maar als hij er een paar leuke centen voor kan krijgen is hij bereid om ze te verpatsen.............. Grtz.............. LRR |
Ik dénk dat jij de siertrippen bedoelt. Het gaat namelijk om de raamrubbers met chromen strips er in. Als jij dat wel bedoelt, heb ik er zeker belang bij. maar deze maand nog niet hoor!! pfffff :p:D
|
trouwens... ghehe..ook al gaat het om de sierlijsten..ghehe..die wil ik ook wel :D:D
|
die plastic sierlijsten zijn ook nog bij de dealer te bestellen rene...
|
met rubber/kunststof en chroom??? kost da?
|
Die heb ik ook nog wel voor je liggen, kunstof + chroom. pb maar als je interresse hebt.
|
ik wil ze er wel op hebben, dus heb er zeker belang bij, maar dat wordt de eerste poos niet...
|
Leuk project man.
Ik ben zelf bezig met een Jetta 1 om te bouwen naar retro. Ik laat ook stalen velgen verbreden, maar dan stalen kever velgen met bolle wieldoppen zonder embleem. Heb de adapters van 4x100 naar 4x130 al gefreesd. Nu alleen nog een setje velgen op de kop tikken om te laten verbreden. Ow ja nu nog een 1300 GF maar er komt een aangepaste GTD blok in uit een golf 2 met lekker veel vermogen. Aangezien de imperiaals zo moeilijk te krijgen zijn heb ik besloten om ze zelf te gaan fabriceren en ze dan te laten verchromen. In een aantal breedte maten (Golf/Jetta 1&2, Polo/Derby 1&2. Als ik de prijsopgaaf van het bedrijf dat verchroomd weer heb kan ik een prijs laten horen en de 3D CAD image laten zien. |
All times are GMT +1. The time now is 08:18. |