![]() |
Velgen staan de Golf beter dan de Jetta :cool:
![]() |
Ik hoorde dat Amalia al haar spaargeld naar Alberto had overgemaakt, zodat Ebut gratiesch zijn golf kon laten uitlijnen :D
Ziet er al een stuk beter uit. Rollen zal de auto goed doen, zou wel ongeveer dezelfde kleur aanhouden (staat 'm goed) |
Quote:
Ja precies... maar voorlopig doe ik dat nog niet. Wel binnenkort eens de RAL kleur opzoeken... nu is mat al zovaak gedaan, maar dat werkt wel het makkelijkst :redface: Hoorde zaterdag wel dat het heel apart is dat de blanke lak afbladert... want het is een uni-kleur, en daar hoort helemaal geen blanke lak op te zitten :D Ohja, en nieuwe antenne zou ook niet verkeerd zijn :screwy: |
Velgen staan hem heel erg goed!
Die lak zou ik niks aan doen, dit is 1 van de weinige 'echte' rat-lookers :D |
Je topictitel klopt niet meer :tongue:
Coole golf geworden, zo'n TD rijdt erg lekker :) |
Velgen staan em echt netjes:thumbup: nou kan je dr voor lopig lekker tegen aan
|
Quote:
Het is geen TD geworden hoor, gewoon een andere 1.6D, geen T. |
Quote:
Hehe ja, zei Wytze ook al. Alleen afspoelen bij de Wasbeer, verder niks :D |
Kleine update :cool:
Met dan aan Mr. Cool voor de hoedeplank+steun en Split voor de nieuw uit doos achterlampen. ![]() ![]() ![]() |
Wow, wat is die hoedeplank schoon ineens :D .
|
Quote:
Even stofzuigen en een poetstip die ik eens van Wytze heb geleerd, dan word het weer als nieuw :thumbup: |
Verdomme, ben jaloers op je achterlichten!
Netjes kerel! |
Quote:
Heb nog wel een set originele, maar daar zitten die rare booskijker dingen op... Die gaan er toch uit, dus als je interesse hebt. Zitten alleen op de bovenkant gekit... ![]() |
Neuh, ik heb al een paar sets gebruikte. :P
Alleen nog geen nieuwe. Tenminste geen rood-zwarte nieuwe, van alle andere kleuren heb ik geloof ik wel al nieuwe. :D |
Ah zo :D
Dan gooi ik ze binnenkort wel op MP :) |
Niet verkeerd, staat goed op zn wielen. Nog veel rijplezier :thumbup:
|
Hoe staat het btw met de 32b? Ik zie 'm nog steeds op de foto's :)
|
Quote:
Binnenkort even klaar maken voor de APK, en dan hopelijk rijden. Nog wel genoeg aan te doen, maar dat komt vanzelf :D Nieuwe deuren en achterklep monteren Rollen Velgen opknappen + nieuwe banden Rijdend maken APK Dit ongeveer :D |
Gaat dat bij jou vanzelf? Leer mij dat ook eens! ;)
|
Was het maar zo'n feest :D
|
All times are GMT +1. The time now is 01:20. |