martinus83 |
11-02-2010 12:18 |
..
Quote:
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Jazz1970
Deze auto is in dezelfde staat als je moeder, heeft net zoveel gelopen en als je daar probeerd in te komen hoor je ook KR, KR, KR.
Je mag je auto ruilen mits je banden achterste voren op de auto zijn gemonteerd zodat ik harder achteruit kan rijden als vooruit....
Geachte Arjan,
whahahaha de link naar jouw advertentie gaat zelfs over ons paardenforum!
we vinden hem helemaal geweldig, want geloof het of niet bij onze 'pk'tjes' wordt er op dezelfde manier met verkopen omgegaan...
'ik heb maar 500 euro, maar bied wel een goed tehuis' (okee en dan nog onderhouden?!)
'mag hij gekeurd worden?' (ja hoor ik verkoop een goed paard, dus kosten voor jezelf)
'wat heeft hij al gelopen?' (tot een jaar of 10 mogen ze weinig tot hoog gelopen hebben wil het verkopen, vanaf een jaar of 10 vallen ze onder 'oud' en daalt de waarde)
'is het een merrie, hengst of ruin?' (een merrie is meer waard, kan je mee fokken, een ruin is eigenlijk maar zielig want die mist wat en een hengst moet goedkoper zijn, want dan moet er nog een castratie betaald worden, anders isstie gevaarlijk)
'hoe groot is hij?' (1.58, nee das net te klein/1.63, ja dat is een mooie paardenmaat/1.75, is wel errug groot, dan kan hij vast niet lekker meer bewegen met zo'n lang en groot lijf
'is hij wel goed ingereden?' (ja hij is zadelmak gemaakt op zijn 3e en loopt braaf zijn rondje, als hij dat niet doet, doe je toch iets verkeerd)
kortom ook wij kennen de zo genoemde 'penny-meisje' die reageren op advertenties en hebben dan ook in een scheur gelegen om jouw advertentie!! toppie!!
Naam: Cindy
Geachte Arjan,
Omdat uw advertentie al bijna 10.000 bezoekers heeft (waarvan sommige echt achterlijk moeten zijn) zou ik graag even van de gelegenheid gebruik willen maken.
Ik vind het goed dat u al die mafketels die op marktplaats rondzwerven eens aanpakt, ik heb het zelf helaas ook al meerdere malen meegemaakt met het verkopen van mijn scooter, dat mensen niet komen opdagen, toch niet genoeg geld hebben of een andere smoes.
Vanwege het grote bezoekersaantal van uw advertentie wil ik even reclame maken in uw advertentie voor mijn site: www.brommertuning.com
mvg
Naam: J
Geachte Arjan,
Kun je mij een eervolle vermelding geven in die TE trieste advertentie van je?
Zou ik wel waarderen :)
groetjes, Kevin
Naam: Kevin
Dronken en gekken moet je nooit wat weigeren.......
Geachte Arjan,
dit is vast wel de 1000ste mail die u heeft gekregen,
maar dit is echt een GEWELDIGE advertentie!!!
als u ooit weer zo'n advertentie maakt, laat het me weten!!:D
ga zo door!!
mvg.
Naam: Dennis
Iedereen bedankt voor alle reacties. De auto's zijn nog steeds niet verkocht, heb geen flauw idee waarom niet.
Ik denk dat ik ze maar hou.......
Wie nog contact wil houden ;-) batzmaru2010@hotmail.com
Marktplaats heeft er genoeg van en heeft de andere advertentie al verwijderd, weer € 30,- de bak in en binnenkort waarschijnlijk dus ook deze.
Doe mij een lol en kopieer hem en zet hem op forums, websites, hyves en joost mag weten waar, als Joost dan even laat weten waar ze staan, bedankt.
Zoals altijd in dit land drukken ze iedere vorm van "opstand" de kop in.
Beste Arjan,
Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten verwijderen, omdat uw advertentie en/of het product dat u aanbiedt niet is toegestaan volgens de regels van Marktplaats.nl.
Bekijk de lijst met verboden producten en diensten
Let op: Bij herhaaldelijke overtredingen van onze voorwaarden zijn wij genoodzaakt maatregelen te treffen. Wij adviseren u om uw huidige advertenties eventueel nu direct aan te passen conform onze voorwaarden.
Misschien dat ze niet tegen mooie vrouwen kunnen, heb die foto maar weggehaald......
Still alive
Geachte Arjan,
alweer een mail om te vertellen dat het een top advertentie is
by the way 2 super scirocco's succes met het verkopen groeten bas
Naam: bas_gas
Geachte Arjan,
heb de hele text maar effe gecopy /paste.
dus ook voor het nageslacht te lezen ;)
Marktplaats zit inderdaad vol met tuig, wat wel biedt, maar niet komt opdagen.
wordt tijd voor een soort ebay regels hier. kopen is kopen.
had je toch lekker binnen gelopen met die € 13.337 ;)
oh ja, je text is op deze site gepaste
meteen maar effe reclame maken op een VW advertentie ROFL
www.nissanclub.nl
groetjes barry
Naam: van 't Veer
Geachte Arjan,
Dit zal je honderd-miljoen-miljardste email zijn van een niet-koper.
Leuke advertentie heb je gemaakt, heb me er goed mee vermaakt.
Maar lijkt het je nou niet logisch dat je advertentie niet zo serieus wordt genomen?
Je auto's zien er knap genoeg uit om te worden verkocht en zo te zien hoeveel vw's je hebt weet je er genoeg vanaf.
Toch ben je wel oerdom (zou je bijna vergelijken met het iq van een dikke nogaknots), eerst geld betalen voor een advertentie en daarna de advertentie zelf verneuken met onnodige informatie waar een ander geen boodschap aan heeft.
Dus eigenlijk lijkt het eerder dat je aandacht leuker vind dan dat je je auto's verkoopt. Ik moet toegeven dat die domme vragen irritant zijn maar daar bestaat een functie voor in je email en dat heet "verwijderen".
mvg Jeffrey
Naam: Jeffrey
Verwijderen ?? en als die aandacht missen ? I'm moving up in the world. Ik ga nu voor de 50.000 bezoekers en begin een reclame site. Ik ga geld rekenen voor het plaatsen van linken. Waarom zou ik dan nog mijn auto's verkopen of de advertentie verwijderen ? Straks wat bedrijven benaderen en dan maar cashen.
Ik maak mensen blij en 11.000 mensen weten nu hoe een Scirocco d'r uit ziet, wat wil je nog meer.
Luister Einstein; ik mag dan "het IQ hebben van een dikke nogaknots" maar als je jaloers bent ga dan zelf Scirocco's verkopen. Ik heb er "toevallig" nog twee te koop, zijn al BS'rs ( Bekende Scirocco's) en dus geld waard.
Snappie ? of moet ik het op z'n nogaknots uitleggen.....
Geachte Arjan,
Geniale advertentie hoor, misschien iets te ver door gedraven in de grap, maar dat maakt hem niet minder leuk als je je verveelt.
Ter zake, ik vraag me toch af waarom je een vaste prijs wilt hebben en dan het vakje, BIEDEN TOEGESTAAN, niet uitvinkt? ;-)
Verder succes met de verkoop, een jetta mk2 coupe rijder ;)
Naam: Arnold
Grap ? zie je me lachen dan ? ;-)
W.b.t de gedachte achter het bieden: als je een beetje de normale tactiek aanhoud dan zijn er altijd wel een paar mensen die rond de vraagprijs cq vasteprijs gaan zitten. De potentiële koper ziet dan dat er meer geïnteresseerden zijn en zal dus sneller tot aankoop over gaan. Misschien heb je zelfs mazzel en gaan "kopers" over de prijs heen. Maar ik kan daar niet teveel over doorgaan, mijn IQ zit weer eens aan elkaar geplakt van al die noga......
P.s een jetta is wel een beetje een mislukte Scirocco, oeps sorry LOL
Geachte Arjan,
Je bent mijn held!
geweldig, dan je wel voor het maken van mijn dag (eigenlijk week :-)
M.vrgt Peter
Naam: peter
Held!
Mvg
S. Jaggan
PS
Mooie wagens heb je staan. ;)
Naam: S. Jaggan
Hey Arjan!
Een schitterende wagen, die Sirocco! Maar een NOG mooiere advertentie!
Het sarcasme druipt er vanaf! prachtig!
Naam: Niels
Geachte Arjan,
Uitstekende advertentie. Als ik op zoek was naar een willekeurige auto, had deze het zeker geworden. Maar ik heb een toyota met bijpassende oogkleppen, dus helaas. Fijn dat er nog eerlijke mensen op deze kloot zijn! Jammer dat er mensen zijn die brute eerlijkheid niet kunnen waarderen. Nogmaals hulde voor je advertentie en succes met de verkoop!
Alex van Roon
Naam: Alex
Geachte Arjan,
bedankt voor het maken van mijn dag,
heb wel heel m pauze zo og. verpest met het lezen van je
advertentie.
ik heb de advertentie even gecopy/paste en opgeslagen,
mochten die mp pikkies hem wissen...
gr,
mchael