![]() |
Quote:
thks daantje!! |
Ziet er netjes uit! :thumbup:
|
Heb hem even doorgelinkt naar het dikke MKV topic! Hele dikke Golf dus :thumbup:
|
haha thks rene :thumbup:
|
ziet er erg strak uit, toevallig vrijdag avond hier in hengelo nog een rode GTI gezien die ook de bummpers in kleur had gespoten. Echter hij had de gehele achterbumper gespoten en dat ziet er niet uit.
Ben benieuwd naar de Golf 6 spoiler. We houden dit draadje in de gaten. |
Quote:
idd was ook iets misgegaan bij de spuiter, hij had de hele bumper in de kleur gespoten maar dat was niet de afspraak. Heeft ie op zijn kosten een nieuw aanzetstuk besteld en erop gezet en het bovenste deel daarvan in de kleur gespoten, echt topservice :thumbup: ik heb een achterklepopener van een golf6 gehaald en geen spoiler :D |
haha tjsa was erg vroeg vanochtend haha. en een hoop bier de avond ervoor.
Nevermind haha, nou ben benieuwd naar de [B]Opener lol |
Quote:
:D :D :D :D |
3e prijs golf 5&6 vw team hoogeveen
|
Erg netjes !
|
netjes, gefeliciteerd.
|
Goed gedaan, maar dat is de wagen ook wel waard.
Gr Ronnie |
gefeliciteerd, volgens mij zag ik jouw golf ook op de rollenbank staan.
Hoeveel had je? |
thnx iedereen :thumbup:
@ Mice: TE weinig :D |
dikke winterlook:thumbup:
|
Erg vet die winterset. Welke beschadigingen had je op je detroits? Stoeprandschade?
|
Quote:
Thnx :thumbup: Ja stoeprandschade en krassen op de 'spaken'. |
Denk dat ik mijn detroits ook voor de winter ga gebruiken en laten coaten waar heb jij dit laten doen? Helaas beschikken mijn detroits ook over borduurschade en schade op het hart
|
Quote:
Ik heb dit laten doen bij www.velgenalsnieuw.nl. Dit bedrijf zit in Heerde op het industrieterrein waar de meet van VW Outlaws ieder jaar is! |
All times are GMT +1. The time now is 11:17. |