![]() |
zijn gebalanceerd... en uitlijnen moet idd ook nog, maar dat mag niks maken voor het trillen na mij weten.
|
Nee met trillen niet idd. Maar dat voel je in 'tstuur zei je toch? Ik bedoel dus dat je nu opzich een flink stuk contact (meer oppervlakte zeg maar) hebt met de weg t.o.v. beejte normaal formaat velgen :p . Dus dat zal je ook wel flink voelen lijkt me, of zit ik nu fout :redface:
|
hmmz, naja, zwaar sturen en spoorvormingsgevoeliger (lekker woord) Is te verwachten bij brede banden... maar trillen moet niet hoeven...
Maja, valt verder wel mee te rijden, tis niet zo dat ik bang ben dat ik onderdelen verlies enzo... ;) Maar je voelt het iig wel een beetje |
Quote:
haha heb ik met de kever wel eens gehad...... Ontsteking wilde ook nog wel eens los trillen omdat mijn klem niet genoeg klemde.... Erg fijn is dat! |
Haha wie mooi wil zijn moet pijn lijden :p .
|
Quote:
Bwuahahaha, kan je nagaan wat er gebeurt bij 9j :tongue: :wink: |
hahaha... zo erg is het iig niet nee ;)
|
maar tommy, als je niet 100% tevreden bent, waarom koop je dan geen andere en laat je die verbreden? ben je voor 4x17= 68 plus 4 wielen zeg 50 weer klaar... tenminste ik begreep dat erom leggen voor jou niets koste ofwel?
|
erom leggen koste me 30 euro... :) helaas niet gratis, maar ook niet duur.
En 4x 8,5J zou ik dan graag willen, maar dat komt dan wel verder uit de kassen als nu... Maareh, hoop dat ik over een halfjaartje ofzo een leuk setje 13 inch eronder kan zetten. :D (heb dan hopelijk de G40 erin, en dan heb ik dus ook een wat langere versnellingsbak... en vond 13 inch toch altijd wel wat hebben...) |
staat stoer tommy
puik werk |
update:
Heb em achter ietsje opgeschroefd, een cm... loopt nu nauwlijks nog aan, heel zelden... en staat beter zo! edit: |
Ziet er goed uit zo!
Wel iedere week de bandenspanning op 2.5 bar zetten, anders heb ik het straks gedaan als je uit de bocht vliegt. |
zo gelijk maar ff doen dan.... :rolleyes:
|
he thom! ziet er goed uit man! ben benieuwd hoe et eruit ziet irl!
|
iets minder donker.... :D
|
Quote:
2.5 :confused: ik rijd met 2.1/2.2 rond, is dit dan niet genoeg voor een 195/40 bandje op 8j??? |
Quote:
:D hey die geblindeerde ramen staan uhm wel goed hoor :D zelf gedaan ?? |
frieze blindering... :cool: cheap-tuning
|
hoe doe je dat nou met winterbandjes :D
|
niet... :D
|
All times are GMT +1. The time now is 05:06. |