![]() |
jajajajjajajja..... 1 spelfoutje.....
|
Bedankt voor de positieve reacties!!
En ja het klopt dat het onderste grilletje los hangt en er water in mijn rechter koplamp(voor de kijkers links) zit evenals in het knipperlicht. Maar heb nieuwe koplampen en knipperlichten en aangezien hij nog afgemaakt moet worden komt dit in orde......!! ...en ja mijn spiegel schroef ik er dan ook op..... |
Quote:
Richard; voor straf 2000 keer opschrijven! INDIVIDUAL THROTTLE BODIES :p |
Het is GEEN R32 op kenteken "gewoon" VR6, misschien laat ik dat nog aantekenen, weet alleen niet of dat nog kan bij de RDW, denk het niet maar wie weet.....
@ Sabine ja er komt een TT Dash en TT mocca kleur stoelen in :) |
Hoorde ik ja! Is wel vet!!
Kom tegenwoordig regelmatig bij ron, laatst een set wielen gekocht en ik ben er vanavond omdat zijn vader porsche onderdelen bij mij heeft gekocht.... altijd ff kletsen met die jongen! |
Quote:
hahaha, maar dat ding had toch DTA? En dat heeft toch niets met carb's te maken? Maar idd... had de klok wel eens horen luiden jah... Heb ook nooit beweert dat ik veel weet... :D Tis gewoon zo moeilijk om me stil te houden. ;) en Richard; als je zo doorgaat ga ik je pesten met BMW steek 5x112.... :p ;) lol sorry ;) Die klepel van jouw is dus ook niet zo lekker :D :p |
heb iets te lang in het chloor gelegen...;)
|
Quote:
2 :wink: |
Quote:
:biggrin: Idd BMW = 5/120. 5/112 = audi/Mercedes |
Quote:
Das wel bijzonder, nog nooit eerder gezien namelijk. |
Quote:
tja hier zitten GEEN dikke klompenbumpers op he? |
Quote:
Ik zou het lekker laten zo,als het op het kenteken staat hoef je niet meer bij je verzekering aan te komen,het enige wat dan nog overblijft is terminus. Gezien je leeftijd wordt het dan heeeeel moeilijk om een verzekering af te sluiten. en je auto wordt opnieuw gewogen en zal dan altijd ten nadelen zijn voor je wegenbelasting. Je loopt nu alleen een risico dat als je schade rijdt dat is veroorzaakt door snelheid dat je niet gedekt bent,dat is met alle opgevoerde auto"s zo. Want als de verzekering niet HOEFT uit te keren doen ze het ook niet. |
Quote:
Goed onthouden zeg :eek: |
Quote:
Oei die komt aan... Dikke pirelli met vette oz'ts tourismo's wanneer ga je die compressor erop bouwen alvin op je type 1. Kun je ze allemaal de pijp laten zien ahahah Mazzel |
[QUOTE=M.I.V.W]Ik zou het lekker laten zo,als het op het kenteken staat hoef je niet meer bij je verzekering aan te komen,het enige wat dan nog overblijft is terminus.
QUOTE] terminus er is toch voor als je vaak en veel schades hebt geclaimd? dan is terminus het laatste station waar je je nog kunt verzekeren toch? of zou een normale verzekeringsmaatschappij zo'n auto niet in dekking nemen? |
idd een mooie kleur, ik denk dat hij in de zon beter tot zijn recht komt.
|
[QUOTE=Golf 2 R32]
wist niet dat je hem al af had :D:D:D:D kwam deze tegen op MP ![]() |
heb je de link van die adv. Jasper?
|
het ging om een achter bumper met chromen bies
zal ff kijken |
ja die link wil ik ook wel, want zover ik weet is die auto duits ???
|
All times are GMT +1. The time now is 20:29. |