![]() |
Quote:
Thanks en Ja klopt, schermen heb ik een jaar of 6 geleden al op zolden gelegd en werd tijd om ze er op te maken :D |
ziet er goed uit erik!! Ik miste hem al zo'n tijd haha, hopelijk zie ik je binnenkort weer rijden met de cabbie. Dus Wsee 12 gaat met deze gebeuren?? Ik ga van 9 tot 16 als het goed is. En Jij met tjeerd?
|
Zeker wel het plan, en samen met tjeerd. Dan zijn wij er ook nog dus komen we elkaar daar zeker tegen :)
|
Wat voor wielen komen erop?
|
Quote:
Er komen BBS rs velgen onder, deze heb ik al onder de auto gehad maar toen hadden ze nog zwarte harten. Ze zijn een tijdje bij Marnix van Customcaralloy uit logeren geweest en die heeft er iets fantastisch mee gedaan :) Gisteren nog even alle rubbers van een veel jongere demontage cabrio afgehaald zodat de inmiddels uitgedroogde van die van mij er niet op terug hoeven te komen ;) Veel onderdelen had ik in de loop der jaren al verzameld, de achterklep is alweer een jaar of 3 geleden dicht gelast, de schermen had ik al heel lang en ooit heb ik van Marcski een stukje donor grill van gekregen en heb met die delen een grilletje gemaakt, ik weet niet of die er ook daadwerkelijk op gaat komen maar zo kan ik het in ieder geval alle twee proberen. |
Nice kerel gaat zeker weer mooi worden.
|
dik hoor, gaat er goed uit zien!
|
Door de weeks niet echt veel tijd maar gisteren nog weer even verder kunnen gaan, alles netjes afhangen gaat best tijd in zitten het zit nog niet helemaal naar mijn zin maar kom steeds verder. Ben ook begonnen met de interieurdelen zoals stijlen en panelen weer terug te plaatsen, bijgevoegd even wat plaatjes zoals de golf er nu bij staat en ik kan zeggen dat hij steeds meer gaat lijken op de golf die hij altijd had willen zijn ;) |
Go erik!
|
Ik denk dat ik weet waar je de rubbers gehaald hebt.
Jan in Soest ? Was er paar dagen geleden om deurpanelen op te halen die bekleed gaan worden. Hij had t over een cabrio met een V5 erin. Cabby ziet er goed uit. |
Haha meen je! Kende hem niet maar ben er inderdaad geweest van de week! Vriendelijke kerel en heeft alles wat je maar kan bedenken op cabrio gebied :)
|
De vw-wereld is klein :thumbup:
|
dikke shit erik!
|
Dank je wel! Ik hoop volgende week weer een ritje te maken, opbouw gaat best goed :)
|
Meer foto's dan....... ;)
|
We zijn weer een stukje verder, eenlekker lang weekeind kwam goed van pas, en dat mag ook wel gezien de See al ruft ;)
Op de sierlijsten en grilllijst na zit alles er weer op, de spiegels heb ik weer twee kleintjes van gemaakt en die zijn dit keer electrisch verstelbaar. Alle electronica is weer aangesloten en ook met de audio zijn we al een heel eind. Gisteravond alle boutjes van de wielen gepolijst en de randen nagelopen, eind van de week gaan we ze bij Marnix weer inelkaar zetten. |
Foi!! mooi apparaat Erik, jammer dat er straks een kentekenplaat voorop moet of...
|
Ja helaas zijn die gele dingen verplicht in nederland :D
|
Het gaat de goeie kant op, vorige week de wielen afgemaakt en op vrijdag bij Marnix in elkaar gezet, ze zijn erg gaaf geworden! morgen heb ik als het goed is de ventielen dus dan kunnen ze weer onder de auto. De neus is klaar en de achterklep is bijna naar mijn zin.
|
Kijk dat ziet er goed uit, en die wielen zijn helemaal superrrrrr.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:18. |