![]() |
Quote:
Oh shit, dit is (weer) off-topic! Maak even een interesse-in-een-tripje?-topic, Madison! Blijft Perojo z'n topic tenminste een beetje schoon... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12-fx-tx vandaag naar de keuring gebracht
ben benieuwd.......... nieuwe foto's gepost met de nieuwe bumper en grill erop |
Dat rode randje in de grille klopt volgens mij toch niet op een Fire and Ice; zelfs niet op een echte GTI... gewoon zwart met zwart VW-logo!
|
Quote:
zegt iemand die een jetta-front in z'n f&i gti had zitten;) ik vind het persoonlijk erger dat achter de logo's weg zijn.... voor de rest is het wel een heel knap ding geworden :thumbup: |
wat een verschil zeg, knap staaltje werk geleverd.
ga zo door mooie bak... |
Quote:
:mad: dus? Het is/was trouwens wel een 'issue' hè, dat Jetta-front! Tjonge-jonge... Hoeveel gezeik ik daar al over heb gehad... het was trouwens dus wel een Jetta-front zònder rood randje en mèt een zwart VW-logo! |
Quote:
sorry hoor :redface: het zit je volgens mij nog steeds niet lekker,maar om de pijn misschien wat te verzachten,i was just kiddin'. ontopic maar weer :cool: |
Hij had achter al geen logo's meer :shake:
Maar hij is errug strak geworden! :D Bravo! :dance: (hebben jullie toevallig nog lijsten voor over de dorpels van die groene 16V?) |
okay,dat wist ik niet.is het geen optie om dat weer compleet te maken?
|
Quote:
Gewoon er weer op plakken die logo's op de achterkant,ff de pootje's er af breken,is niet anders omdat het nu mooi strak is dichtgelast die gaatje's. op zich niet raar dat het nu strak is hoor de achterkant,maar vind het persoonlijk MET logo's mooier staan :thumbup: En rood randje om de grille is idd niet standaard René.ook niet op een GTI dat klopt,Heb er zelf wel 1 met rode bies in gezet,simpelweg omdat ik het in een Mk2 GTI gewoon erg mooi vind staan :D én alles beter dan een jetta front in een Golf 2 :confused: :D maar ja ieder zijn eigen smaak ;) is geen gezeik hoor René :tongue: Ziet er weer mooi en netjes uit deze Mk2 Fire&Ice :thumbup: |
reageer straks ff op jullie mailtjes we gaan nu eerst naar friesland..........pffff moet er wat voor over hebben :thumbup:
12-fx-tx is gekeurd was gewoon helemaal NIKS aan zo kan hij er weer een jaar tegenaan :D |
soo dat was me het ritje wel zeg om 10u aangereden en nu pas thuis weer wat emblemen,plaatwerk,interieur en auto's rijker
gister hebben we een f&i in duitsland gehaald gister een edition in utrecht en vandaag 1 in friesland en goei nieuws de f&i 12-fx-tx heeft nu een vriend van ons hij was er helemaal verlieft op en moest hem hebben als het een vreemde was hadde we hem niet verkocht maar je moet elkaar iets gunnen hè |
dus je hebt hem alweer verkocht???
|
Quote:
ja helaas wel maar we hebben alweer 2 fire&ice 1 duitser en 1 nl en een edition1 dus we kunnen weer vooruit we zijn nog steeds op zoek naar een fire&ice 5 deurs dat vinden we super om te hebben :thumbup: maar de f&i 12-fx-tx is zeker in goede handen de nieuwe eigenaar zet de emblemen wel erop wat we ook van plan waren :redface: (willy hahaha) maar ooit komt hij weer terug bij ons dat is bij elke auto nog gebeurt die ik aan hem heb verkocht mooi toch ;) zal morgen eens wat foto's maken van het vw park :D owja en nu weten we hoe ver friesland is dus als er een meeting is weet ik de weg haahahahaha :thumbup: |
Quote:
ja dank je wel hij is ook meteen naar een nieuwe eigenaar gegaan die vond hem zo mooi en die gaat wel de emblemen er op doen dat is ieder voor zich een grill met een rood randje :thumbup: |
weet er iemand nog een hemel te koop met schuifdak uitsparing zwart/antraciet en in goede staat mail me pb met prijs dank je wel of als je er 1 weet graag
|
Quote:
heyy nee helaas ik hou het wel even voor je in de gaten mocht ik wat tegen komen :thumbup: hoe is het eigenlijk met die golf die je toen kon kopen of is die al verkocht? 12-fx-tx is goed gekeurt dus kan er weer 1 jaar tegenaan en we hebben hem ook meteen kunnen verkopen aan een vriend van ons die er helemaal verlieft op is ja als het een vreemde was geweest hadden we hem niet verkocht hoor :thumbup: we hebben ook alweer een paar andere kunnen kopen 1 uit duitsland gehaald en 1 uit friesland en we hebben ook een edition1 gekocht dus kunnen weer hobby'en :thumbup: en we weten meteen hoever friesland is pffffff 2.5 uur heen maarer waren meer dingen te koop daar dus hebben meteen alles in 1 gedaan :rolleyes: |
Wauw,goed bezig :thumbup:
Hopelijk binnenkort weer foto's? :) :) Komt die vriend volgend jaar ook naar de F&I meeting??? Over die andere Golf,die is denk ik nu wel weg. |
Quote:
heyy ja de nieuwe eigenaar vind het ook super en vooral ook dat hij zelf nog wat kan hobby'en hij is er vanaf het begin bijgeweest en meegeholpen dus hij weet ook hoe hij er van binnen en buiten en onder uitziet :D ik blijf wel foto's maken ik denk dat hij dat ook wel leuk vind :thumbup: het word alleen maar mooier hij is ook al opzoek naar velgen voor er onder :D ja en het meeting gebeuren vind hij ook wel leuk dus waarschijnlijk dat we samen dan naar een meeting gaan vandaag is de meeting in oss ga je daar niet naartoe ?? fijne zondag :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:13. |