![]() |
Ben je eerder dan ik. :tongue:
Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor je je kenteken had? |
Quote:
Ben maandag naar de RDW geweest en ik heb hem vandaag gehad! :thumbup: |
Verdomme. :tongue:
Ook maandag geweest, maar nog niks gehoord. Hopelijk komt ie dan morgen binnen, kan ik nog effe platen laten maken en misschien APK doen voor 't weekend. :thumbup: Zou sowieso zorgen dat je zo snel mogelijk voor de APK langsgaat, voor je dalijk met die registercontrole op APK en verzekering gedonder krijgt. |
Quote:
zal idd morgen wel komen bij je en de verzekering bel ik maandag gelijk! Apk probeer ik zeker van de week! :thumbup: Dus komt goed! ;) APK zal maandag voor je worden, want hij afmelden kan toch alleen door de weeks! :thumbup: |
Hier wat nieuwe foto's met kentekenplaten! Uiteraard met plastic opgelegde letters! :cool:
Zonnetje scheen super vandaag maar dat is ook wel te zien aan de foto's! Beter foto's volgen nog! :thumbup: ![]() ![]() Na wat onderhoud aan de auto, gaat hij zeker wat lager! ;) |
Heel mooi! :thumbup:
|
Quote:
thnx man! :thumbup: |
Netjes kerel
|
cool kenteken trouwens Nog Niet Bekend
|
@ Dennis : Thnx man! :thumbup:
@ vento tdi : haha daar dacht ik ook al aan! :D |
dikke mk2 us
|
Netjes,
Jammer van de positie van de voorste kentekenplaat............. |
at bekir thnx kerel! :thumbup:
at Domi thnx, daar hingen de beugeltjes al voor de borden. En die zitten behoorlijk vast vandaar de keuze aan die kant! :thumbup: |
mis persoonlijk het westmorland frontje nu toch wel in de looks dit mistaat zeker niet!
mooie wage :cool: |
Quote:
thnx man! :thumbup: maar wat er niet is kan nog komen he! :thumbup: maar deze front was er dusdanig zo ingezet dat ik dacht van: :confused: daarom verwisseld voor een normale front! |
ik zou ook toch voor het westmoreland front gaan! dat maakt de usa look toch wel af!
|
Quote:
komt wel goed! ik rij nu iig ook niet voor l*l! :D |
Mooi !
is nog de mijne geweest :) |
Quote:
he Nilz, zag de nieuwe aanwinst van jou een Golf 3. Dik ding hoor! ;) |
Quote:
Thx ! We blijven bezig eh ! :D |
All times are GMT +1. The time now is 12:31. |