![]() |
|
audio zit erin en klinkt super
en gisteren nog contact gehad met de bekleder. interieur kon er heen en wordt binnenkort klaar gemaakt. vandaag nog een aantal delen besteld voor de stoelen om ze helemaal tip top in orde te krijgen en van de week nog wat stof bestellen. hoe het gaat worden zien jullie wel als het klaar is (hopelijk eind van de maand) :D |
|
zo.zo.weer een hoop onderdelen.
is er nog wat voor mij bij!!!!! of niet....... :cry: |
Quote:
nee edwin, tis allemaal voor de recaro stoelen :tongue: |
Jammer :limey: :limey: :limey: :limey:
|
Staat idd leuk dat G60 staal onder een Jetta 1 :D
![]() Dit was het setje van Mischa :tongue: |
|
die velgen staan em echt lekker
|
MEER FOTO's....
|
Quote:
Kan ik trouwens zo naar de dealer hier in Delft gaan en 1 zo'n velg bestellen? Zou mooi zijn om m'n setje weer compleet te maken, want ik heb er 1 goed krom gereden :mad: |
|
ziet er goed uit, zal erg mooi staan in de jetta.
|
en er is weer een update op komst
ik heb een 1.6 TD motor gevonden, compleet met golf 1 er om heen :D (met behulp van willemsgti) motor is al gereviseerd, en als het goed is wordt hij eind van de week gehaald kunnen we binnenkort beginnen met het ombouwen van de jetta |
en gaat het door met de golf?
|
Quote:
wordt als het goed is morgen of overmorgen gehaald ;) vandaag ook nog even bezig geweest met de stoel frames alles uit elkaar gehaald, schoongemaakt, gespoten en weer in elkaar gezet. morgen alles nog even invetten en dan is het alleen nog wachten op de stoelen. vullingen zijn nog steeds niet binnen vanuit duitsland :mad: |
hat de vullingen maar bij ...... ..... opgehaald.
dan hat je ze nu al. |
Quote:
is niet meer nodig, heb ze vanmiddag binnen gekregen ook komt de golf td vandaag aan, dus de motor vanavond maar even testen |
|
All times are GMT +1. The time now is 08:29. |