![]() |
Moet ik daar ook nog een reactie op geven? :rolleyes:
|
Hopelijk heb ik de keef dan klaar :rolleyes: (ik moet wel want budel is op 17-18 en 19 juni :redface: )
Als dit het geval is ben ik er met de kevert! |
Quote:
Leuk leuk!! Kevertjes! :thumbup: |
Quote:
dat is aan jou ;) |
:D :D
Quote:
|
![]() |
Toen ik de flyer zag was dit het eerste wat in mij opkwam :D
![]() |
Quote:
hey das apart :thumbup: |
Bij deze willen we Jullie daarom ook weer welkom heten op onze vijfde Fryse V.A.G Treffen op de zelfde lokatie bij Auto Bourguignon Te Leeuwarden
-------------------------------------------------------------------------------- de Hoofdsponser is net zo als andere jaren Biddle uit Kootstertille overige sponsoren Auto Bourguignon audi/vw dealer in Leeuwarden Otto Elzinga Reclame Dit zijn op dit moment de standhouders die aanwezig zullen zijn Garage Zuur uit Zuidwolde met mobiele testbank www.zuurzuidwolde.nl Theo Schooneman uit Bovenkarspel www.vw-wobshop.nl Mobiel poetsbedrijf uit Kollum www.mobielpoetsbedrijf.nl Jagersma auto miniaturen uit Drogeham www.jagersmaminiaturen.nl ASP Airco Service Point uit Haulerwijk www.aircoservicepoint.nl Jeroen Rison Volkswagen onderdelen 0620010858/0229299942 JPS Works of Art Arjan Joostema www.jps-worksofart.nl Ronny Douma met special paint en meer www.rdgraphics.nl Auke de Vries Chipsaway www.chipsawaykollum.nl De Dûkendokter www.dukendokter.nl Chipmeister voor het tunen van uw V.A.G auto www.chipmeister.nl Reitsma met G2/G3 gas instalatie's nieuwe remvoering en nieuwe originele radiateurs voor eventueel vooraf bestellen kunt u telefonisch contackt opnemen 0511-423005/0643905182 |
het schiet alweer op..... :rolleyes:
Ik heb dr zin in! :thumbup: |
ja gelukkig wel wij hebben er zin in!!!
|
de flyers en posters zijn ook binnen!!
|
Quote:
Mooi :thumbup: even meenemen naar Joure op 1 Mei Edwin ;) :D |
Quote:
zullen we doen :thumbup: |
Geen ijs , van Klaas in leeuwarden ?
|
Quote:
wel leuk, maar wij hebben een andere ijscoboer,regelt bourguignon :thumbup: |
Quote:
Jullie hebben ook overal aan gedacht he.... :D :thumbup: |
Quote:
Whoohooo En de gehaktballetjes dan ???? :D :D ;) |
Quote:
haha gehaktballetjes weet ik niet maar wel braadworsten van 30cm. zijn de vrouwtjes dol op :green: :D |
Quote:
das jammer die van jou is niet langer dan de helft heb ik gehoord!! :tongue: de eerste posters zijn ook gedropt :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 15:03. |