![]() |
NICE RIDE :D
|
Quote:
Nee, we gaan echt !! Weet alleen nog niet wanneer ?! |
Quote:
It's up too you! Laat maar weten wanneer we gaan (de komende maand zit ik alleen al weer vol!) Enne Bien, gefeliciteerd! Je mag best mee naar CSP hoor :wink: Gooi er anders baby-fuschen onder! Niet al te duur en errug leuk....... Ik heb trouwens een kadootje voor op het dashboard. Een vw-wegenkaart uit 1962 met een Ponton, kever en spijlbus d'r op! |
How about this?? En nee, het zijn geen Fuchsen!! :)
|
Ziet er goed uit sabientje, ff spare en dan op zn gat, komt goed
|
mooi kurzer
Nou jongens ik heb de T3 vandaag FF live bekeken en tis echt een super mooi kurzschnauzertje, met (als je wilt) weinig werk! Ik zou m zelf zo laten met een vette slam en klaar is bien!
Groeten van de buurman! :p |
Hey Chrisjuh! Reed vanmorgen nog langs, zag je niet staan, de d*dge wel!
@bietulfriekie; YEP! Die notch bedoel ik! Vet kleurtje en gewoon een vette wagen met die brm's zo!! @Erwin; VETTTTTTTTTT die wegenkaart! Babyfuchsen vind ik zelf nix. Moet echt iets stoers hebben! Heb al baby blauw, dus met baby fuchsen wordt het echt een babymobiel.... :D :D :D Wil echt brm's, dat is toch wel mijn streefpunt! Bij BBT zijn ze wat goedkoper dan bij parruzooi! Hard sparen dus! |
Hey Bien,
Nou ik moet zeggen zoals je nu de fotos kunt bekijken is het wel een erg leuk karretje... Denk dat het strax met brm's wel een leuke cruizer gaat worden idd!! Feliciteerd met de ponton en heb er veel plezier mee! |
@splitje; TNX
Weet iemand toevallig waar ik de juiste adapter platen kan bestellen? Ze MOETEN ook nog eens voor 5 oktober binnen zijn! |
Quote:
Moondiscs zijn cool! |
@ Bien:
is die notch van jou nou 4-gaats ?! WICKED :confused: Hoort officieel een 5-gaats model te zijn ! Hebbie trommels voor, of schijven ? |
Quote:
die hebben ze bij bbt of paruzzi toch wel ?? |
Quote:
Das binnen een week!!! :eek: :eek: Die groene 6 cyl. is zoooo stoer. Vorig jaar nog in grijs met rode en blauwe reesstreep en geblokt dak!! Check: |
Quote:
Dat viel mij ook al op toen ik de velgen zag en ze over adapters begon :confused::confused: Misschien alles aangepast naar 4*130 met de toenmalige resto... |
Het is inderdaad een 4x130 steek... met trommels, vond ik ook al raar maar dat verander ik ooit wel!
adapters zijn bij paruzzooi; 89.79 per 2!!!! wordt dus 179.58 euro's om die boxters er ff onder te mikken, nou dat gaat dus niet door, niet binnen een week! Kijk hier nog ff hoe trots ik ben: Heeft don gemaakt vanuit de golf, die wees met de goede kant nog even op op de snelweg. |
The new and improved Ponton topic...weer open.
|
Tnx
|
bientje, check effe fast freddy zijn type 3 weblog:
"very nice fasty as seen on Spa francorchamps" http://vw1500s.skynetblogs.be/?date...it=weeks#677960 |
Very nice fasty, whahaha sta ik er met mijn bolle kop voor! :biggrin:
Zei al tegen bob dat die gasten niet spoorde! |
Waarom staat deze eigenlijk bij internationaal???
|
All times are GMT +1. The time now is 13:38. |