![]() |
Quote:
euhmz? bigger is niet altijd better ;) hoogte verschil is maar de helft van het verschil 195/50-195/45... 185/50 was een mooi maatje op de Pirelli's Moet de jouwe nog eens bekijken... Maja, je bent nooit ergens te vinden.... :p |
Quote:
Hehe eindelijk antwoord.. |
Ik zeg gewoon aan beginnen. Zoals anderen al zeggen, neem de tijd er voor. Dat komt ook beter uit met het geld. Als je zelf een beetje handig bent dan kom je er vaak wel uit. En voor de dingen waar je niet uit kunt komen heb je altijd dit handige forum nog. Het mooiste is inderdaad een scirocco 16v vinden. Dan is het net LEGO. Maar met een golf 2 blok lukt het ook prima hoor. Je moet alleen wat meer dingen aanpassen.
Als je er niet uit komt kun je altijd ff mailen of zo, of een kijkje nemen op mijn site. Suc6 ermee. |
ff een vraagje...
bij mij in de buurt wordt er een benzinepomp aangeboden van een golf 1 gti... kan ik deze gebruiken voor een 1.8 16V? of kan ik die van een scirocco zo overzetten in de mijne? en is dan ook de tank van een scirocco hetzelfde? groetjes rene |
Heb je ook al wel eens aan de RDW keuring gedacht?? Je zult er namelijk wel een handbak achter leggen denk ik. Als er automaat op het kenteken staat en je hebt er een handbak in zitten dan wordt ie afgekeurd. Dus je bent er niet alleen met een ombouwtje. :)
|
Mijne heeft ook een automaat in gezeten, nu handbak en nog nooit afgekeurd.
|
blijf het zonde vinden, hoe cool is een automaat ;) lekker cruisen!
|
Quote:
NOT!!! Hier is helemaal niet over geregeld in de APK! :wink: |
precies...ken genoeg die een ex automaat rijden en elk jaar door de keuring komen..dus kan gewoon hoor rene..
|
gelukkig maar :)
|
Quote:
Ja, deze pomp kun je daar voor gebruiken. |
ok thanx :)
|
Quote:
als de 16V erin hangt gaat ie in de verkoop.... ;) |
@Rene; Eigenlijk ben ik ook maar gewoon begonnen met de ombouw, zonder er echt bij stil te staan. Ik wist dat het mogelijk was met een golf 2 motor. Ik moet zeggen dat het goed te doen is. Ik ben zelf nog maar 19 en heb eigenlijk nog alleen maar geklooit met brommertjes. Mocht je ergens niet uitkomen is dit forum altijd nog een optie. Wel belangrijk lijkt het me dat je de motor daadwerkelijk heb horen lopen en er zeker mee gereden hebt.
Succes PS; vragen zijn altijd welkom :wink: |
electronica in een golf 1 ,stelletje barbaren ,daar moeten gorgelende carburateurs op :D
|
daar sluit ik me bij aan:)
|
Quote:
thanx dude :) |
Quote:
ik zet de 16V fftjes uit m`n hoofd... komt er zeker in, maar heb een paar andere dingen die ik ga kopen.... |
haha
that's all I have to say ;) |
Quote:
Idd, webers!! |
All times are GMT +1. The time now is 13:12. |