![]() |
dus altijd ff een xtra voorraadje maken in je postcount! :p
|
Quote:
Nah dat was toen ook best lachen idd, jij weet wel raad met lullen, ik bedoel jij kunt ook behoorlijk lullen... Hahah maar sorry hoor lievurd dat ik ff moest lachen :biggrin: |
Quote:
:biggrin: :D |
Quote:
Ben druk bezig :wink:... zie je wel :D 1000 |
Hey Koeliejoelie! NOG 1! Make it happen!
Edit: Gratuliere! :cool: |
Quote:
Danku danku :D Nou weer ontopic en lekker gezellig loos doorlullen ;) |
Quote:
[slijm mode on] geeft niks hoor schatje! [slijm mode off] :tongue: |
Quote:
Bleh! :cool: Top-posters onder mekaar! :tongue: |
Quote:
Kan je in zo'n topic nog ontopic dan?? Moet je over zucht gaan praten... (zeg ff geen lullen meer, raar woord) |
Quote:
Nou ineens niet meer? Bob is zeker in de buurt :p :D |
Quote:
*zucht* |
Bien???? ff om terug te komen op
Ik ben goed aan het eten geweest afgelopen week!!!!!!! :biggrin: NOG meer dan normaal, YEAH!! en ik propte me al de hele dag vol! misschien is binnekort mn BMI dan helemaal oke...hehehehehhe ;) LOL LOL :tongue: |
Quote:
hehehe nee hoor dies vandaag geloof ik in Barendrecht! :D En dan nog; je weet hoe bob en ik kunnen LULLEN als we met z'n 3'en op msn zitten! (nou hopen dat de rest zich niet achtergesteld voelt...) |
Quote:
*zucht...kuch...zucht* :D |
Quote:
Ohhh kijk eens aan!! Ik ben ook fiks aan het eten geslagen! (ook veel ongezond... :o ) Eens kijken of ik mijn BMI dan ook normaal krijg! :D Leuk is dat, normaal val je samen af, wij gaan samen gewoon dikker worden! :tongue: |
Quote:
WAY OFFTOPIC! :mad: |
[QUOTE=Sabine_Bug] wij gaan
samen gewoon dikker worden! [QUOTE] Dan heb ik bij voorbaat al gewonnen.... :biggrin: |
Wedstrijdje wie het diepst zuchten kan??
Ik begin: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHTTTTTTTTTTTTTTTTTT TTTTTTTTT :D |
Quote:
YEAHHHHHHHH!!!!! :p ongezond eten is het lekkerste van alles!! is er niet iets van een club waar je niet afvalt , maar juist moet aankomen??? heheh ;) |
Quote:
Kijk eens aan, wie heeft er zin om gezelilg samen met mij af te vallen?? :o :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 12:55. |