![]() |
Quote:
Ben errug benieuwd!! zal voor je duimen ;) |
Quote:
vandaag was het dan zover; rechter voorband te ver versleten (was ik al bang voor) en de band rechts achter liep aan in het spatbord (alleen als hij opgekrikt was). dus meteen 2 nieuwe voorbanden erop en even aan het spatbord gehangen. ook even uit laten lijnen, nu lijkt het wel of ik stuurbekrachtiging heb (het was echt nodig) :woowoo: ze kan er weer een jaar tegenaan :D Gr, Paul. |
Quote:
Gefeliciteerd :rock: (toevallig binnenkort weer eens in Lelystad?) :rolleyes: |
Quote:
Bedankt, ben er ook blij mee. nee toevallig niet, maar misschien is het wel leuk om toch eens iets af te spreken. Is niet (helemaal :D ) het eind van de wereld. het volgende probleempje; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=23326 Gr, Paul. |
Quote:
SNAPPIK! Je bent harstikke welkom, helemaal als je je Baywitch meeneemt :D Dat is waar ik ook bang voor ben, electra problemen, brrrr succes kerel. |
Quote:
als je wat verder bent met je project lijkt het me wel leuk om eens langs te komen. niet schrikken van de electronica, ik ben hier ook niet in thuis maar samen met onze medeforummers ben ik er tot nu toe nog steeds uitgekomen. Gr, Paul. |
Quote:
Gaan we doen, als er meer te zien is. :rolleyes: |
Heey sorry voor de late reactie maar nog bedankt voor de foto's he! Ziet er echt super uit! Volgens mij wel donders weinig ruimte overal ofniet, maar genoeg is genoeg ;)
Ik ben zelf van plan om aan het eind van het jaar een spijlbus te kopen (ja heb ff alles bekeken en het kostenplaatje gaat het toelaten :D) maar ik denk dat ik dan wel bij een luchtgekoelde blijf. Dat geluid alleen al :D maar succes verder met je bus. |
Quote:
geen probleem, graag gedaan. net genoeg ruimte is voldoende toch :D suc6 met de spijl, Gr, Paul. |
Quote:
wat ook altijd een drijfveer is; als mensen (en het liefst veel) zeggen dat het niet kan of past. (was bij deze ombouw ook zeker het geval) :D |
Zo,
net terug van weer een testritje (zat een lekje in het intercooler systeem) ik heb haar even flink de sporen gegeven :D 170km/h bij +/- 6000omw/min :eek: :rolleyes: ik denk dat ik maar eens een kleinere poelie voor de lader moet bestellen. Gr, Paul. |
Quote:
Hoppa! wil ik ook :cool: Is dat nu je top? of vond je het wel goed zo? |
Quote:
Dit was haar top, maar zit er aan te denken om haar door Jeroen Dik onderhanden te laten nemen. nieuwe chip+Pulley = 190PK :woowoo: maar = ook 300 Euries. eerst zo maar eens rijden en later misschien laten chippen. Gr, Paul. |
Quote:
Smaak te pakken ;) :cool: :D |
Quote:
zo is het.....het went snel :cool: |
Quote:
Al je top geprobeerd zónder achterste laadklep?? |
Quote:
nee, niet geprobeerd maar als ik me niet vergis er een begrenzing op 6200omw/min en toen ik 170km/h reed stond hij ook op 62ooomw/min. dus ik denk dat die klep niets uit gaat maken. Waar blijven jou updates? Gr, Paul. |
Superproject, helemaal gelezen.
Heb je al wat aan je remmen gedaan (of heb het toch niet goed genoeg gelezen :rolleyes: ) Lijkt mij gaaf zo'n bus. Succes! |
Quote:
Thanx, de remmen zijn wel nieuw (rondom nieuwe schoenen, nieuwe remcilinders en nieuwe hoofdremcilinder) maar wel gewoon origineel. dit is iets waar je constant rekening mee moet houden, geloof me het is niet makkelijk om niet constant het vol vermogen te gebruiken (het is zoooo lekker) Gr, Paul. |
Quote:
Och ik zou voorlopig wel met 170 kunnen leven :rolleyes: Hé?! het is in elk geval makkelijk te testen ;) Hier ligt het idd een beetje stil...... ik zit thuis met een longonsteking.....komt wel goed, hou je op de hoogte. |
nieuw lampie gemonteerd (heeft niets meer met de motorombouw te maken)
@ Bugdaddy; beterschap. Gr, Paul. |
en weer iets aan de auto toegevoegd.
ik vindt het wel mooi zo'n zeiltje. Gr, Paul. |
Lekkâh strak!!!
|
Lekker strak in het zwart!!!
|
Quote:
Quote:
i know, Kinky :D |
vandaag op het kever zomer festijn weer wat onderdelen opgehaald (en met verschillende mensen bijgepraat, altijd leuk om even live te praten)
Met dank aan Djoek. Gr, Paul. |
en weer wat om de vrije tijd mee te doden.
dat zal hem wel koel houden. Gr, Paul. |
Waar komen deze dingen?
|
Quote:
eentje links en eentje rechts zodat de radiateurs, intercooler en oliekoeler nog wat meer lucht krijgen. (en mss nog een slang richting het luchtfilter zodat deze frisse lucht krijgt ipv. de warme lucht die in de motor ruimte hangt.) de planning is ze deze week nog te plaatsen, dus zullen de foto's snel volgen. Gr, Paul. |
en de eerste (rechts) is gemonteerd.
|
en de eerste (rechts) is gemonteerd.
|
Dat staat eigenlijk best heel erg goed! :rock:
Ik neem aan dat je de zijklep nog gewoon open kunt doen, en dat er slangen achter zitten? |
Dood en doodzonde.
|
??? Voor 5 tienen heb je een nieuwe klep??
Nou dan.... Vind het wel bij de bus passen en nog functioneel ook ! |
andere kant zit geen klep.
|
Quote:
Scheelt je een klep dus ;) Als anderen van een (niet-) kombi weer een panel maken of van een panel een samba, dan valt dit ook wel weg te werken. |
Quote:
Deze leek wel erg goed... dan heb je ze niet voor 5 tientjes hoor... zet er maar een 1 voor dan... EDIT... Zie dat hij toch niet helemaal strak meer is... Vind de g60 wel erg gaaf, dus dit is zowieso wel praktisch :D |
Waar heb je die luchthappers gekocht en quanta costa ongeveer ? Erg handig en functioneel .
|
Quote:
http://www.racehardware.nl/ kan ze leveren, ik heb ze bij www.deboxer.nl vandaan samen ± €75,-- Quote:
de klep was alles behalve goed (gerep.met kranten, aluminium plaatjes en cement) , ik heb er zelf al een nieuwe onderkant ingelast en omdat hij hierna nooit meer geplamuurt is is hij ook niet strak. Quote:
ik vind het ook helemaal in de stijl van de rest van de bus, en het is zeker functioneel. Quote:
waarom?? een plaat en een lasapp. en het is weer origineel. Quote:
bedankt, de klep kan gewoon open en slangen komen er voorlopig niet aan. (de uitstroom monden staan al in de goede richting. |
Gezeur inderdaad, ik vind dit een erg mooie oplossing!! Er zijn ook idioten die zetten zulke luchthappers op een auto terwijl het helemaal geen functie heeft... :D
Netjes gedaan ziet er strak uit. Toppie! |
All times are GMT +1. The time now is 07:56. |