![]() |
Quote:
Dankje! eigenlijk wil ik gewoon voor de zomer allebei de setjes afhebben. Vind het leuk om het zelf te doen, dan heb je er de meeste eer aan... Moet gewoon eens een setje adapters regelen voor 5x114.3 naar 5x100 en dan eens passen, dat zou net moeten kunnen... |
ja precies met een dunne adapter !
Zou wel mooi zijn ! vind dat ook mooie wielen |
Ja, ik heb wat te zeuren :blahblah:
Voor jullie is het nu hoogstwaarschijnlijk lekker weekend :cheers: vanavond moet ik weer de nachtdienst in voor het hele weekend :angry: |
Quote:
hahaha niet zeuren!! :D nee joh, ik wens je veel succes! :hug: @JK: lijkt me wel funny om af en toe te kunnen wisselen :rock: |
ja precies is ook wel mooi !
maar heb je geen schroefset ? |
Quote:
jawel hoor maar ik kan niet laag genoeg met die koni's om die 17 inch met een super plat bandje netjes in de wielkast te hebben... op die foto zat er trouwens nog geen schroefset onder :D Die schroefset is trouwens ook te koop :D Alles is te koop tegen de juiste prijs :D Past ook onder leon, a3... |
ben meer fan van de porsche...die staan zo rete dik onder een golf 4!
|
Quote:
Vind ze ook super, maar dan moet de golf 4 wel een beetje verlaagd zijn anders is het 3x niks.... Zou eigenlijk de harten van die bbssen moeten laten verchromen of hoogglans verdichten, dan lijkt het beter :D |
of een set RS harten vinden in 5x100, zou wel eens willen weten of het nou 16 inch harten zijn met 17inch randen of 17 inch harten met 17inch randen...
Als jullie begrijpen wat ik bedoel.... 16inch rs harten in 5x100 zijn iets beter te vinden dan harten voor 17 inch 3 delig Hoe zou ik dit kunnen meten??? :confused: |
geen idee
heb je het peter al eens gevraagd ? |
Quote:
Peter wordt harstikke gek van me, eerst wel laten polijsten dan weer niet, dan weer stom vragen stellen :D :D :D :D |
Quote:
daar is ie toch voor :D:D |
Michael 'Air' Jordan is vandaag 43 jaar geworden!
tis weer vrijdag!!!!!!!!!! ook verbeterde vandaag 82 jaar geleden Johnny Weissmuller zijn eigen wereldrecord op de 100 meter vrije slag! met 57.4 voor diegene die het willen weten het oude record stond op 58.6 van de amerikaanse zwemmer. die later ook filmster werd en schitterde als Tarzan! ![]() |
mooi om te weten !
je bent er weer vroeg bij vandaag ! |
tja begin om 8 uur!
dus kunnen we beter maar gelijk goed beginnen! |
man man man wat een weetjes op de vroege morgen :D
|
![]() Vrijdag : goddelijke billen en dijen dag :D |
Quote:
Die zie ik toch liever als die grijze tarzan :D Onder het motto: zou je niet liever klein willen zijn (als n baby) en de wereld van onderen willen zien :tongue: |
GERT godverdorie, ik zeg toch eerst waarschuwen, zet er dan bij not worksafe.... :D
|
![]() ideaal toch? |
potver wat een lichaam!
maar wat een harses zit er boven! nu ben ik ook niet moeders mooiste! maar zij kijkt alsof ze net een baby heeft uit geperst!!! :eek: |
Hahaha, goed bezig weer... maar voor elk wat wils, dus dames:
![]() Fijn weekend ;) Ik stap zo lekker in de trein naar huis, 2,5 uur uit een raampje staren om mijn zus d'r zwangere buik te checken (nog 1 maandje...) en mijn hondje weer eens zelf uit te laten. Oh ja, en om de GTI even uit te laten natuurlijk, is ook al een tijdje niet meer gebeurd :oops: |
hey dat lijk ik wel! :)
waarom ga je dan niet gelijk met de GTI? ipv de trein? :confused: |
Quote:
PLORK :giggle: |
Omdat de 16 v van Heleen geschorst is en met een OV kaart het nog steeds goedkoper treinen is .
@ Bobby : Plork of nie : Striet zou het vast begrijpen waarom ik het gedaan had ;) |
Quote:
zou er geen nee tegen zeggen iig :D der sterke punten staan wel goed op de foto;) |
ik denk dat ik ook geen nee zal zeggen!
maar ja iemand nog wat leuks te vertellen? of moet ik weer wat vertellen/ |
heb lekker vrij vanmiddag, zo ff andere radiateur halen voor G1, moet er een van een corsa hebben....
en vanmiddag m'n nieuwe dvd box ff checken, The Simpsons seizoen 6 limited edition :giggle: |
gaaf!
ik moet nog ff werken tot 5 dan keihard pils laaien! vanavond stuurhuissie ophalen (hoop ik) morgen mijn 14 cm versmalde vooras in elkaar zetten en weer onder de keef plakken. zondag ff ballen. en maandag begint de week weer...... :( |
Vanavond richting oosterijk. kirchberg. wordt super daar. een week daar en daarna de foto's op www.Wijzijnlekker.nl :D :D
ik heb er zin in, Tim spijlbus 63 gaat ook mee. we gaan met zijn 10en ik rijd nog mee een beetje in style Golf 5 + zwart. dvdjes zijn mee. board is opnieuw gespoten . dus ik ga met heerlijk het weekend in :woowoo: :woowoo: |
ligt verse snee of niet?
|
sneeen zat, , en met de sneeuw zit het ook wel goed. en anders heb ik nog steeds niet die status, dat ik er iets aan kan veranderen. maar het moet wel goedkomen.. :D
|
Veel plezier alvast :D
Doe voorzichtig! :hug: |
zo weer toes, gloedje nieuwe radiateur gehaald, alleen morgen nog ff een vin regelen..
nu lekker op de bank beetje chillen :crackpipe en de Simpsons checken :giggle: |
Quote:
thanks, we zullen rustig aan doen ;) zal wel wat foto's hier ook droppen// :wee: :beer2: ff het tassie vol gooien, en gas erop.. |
Ik ben jaloers... ben net een paar weken terug en heb helaas geen spaarcentjes over anders gingen we in de carnavalsvakantie meteen weer. Ben zeer benieuwd naar de foto's en voorzichtig met je pas gespoten board he! Ik heb er zelf eentje half gemold :D
|
carnavalsvakantie is om te carnavallen :D:D:D
|
Ik kan er ook niets aan doen dat ze het hier carnavalsvakantie noemen... bij ons thuis heet het namelijk gewoon krokusvakantie hoor. Maar ja ik mag lekker werken met carnaval, hoef ik tenminste niet lullig verkleed, ik feest gewoon mee en krijg er nog voor betaald ook. Tenminste dat is het weekend, daarna ga ik naar huis want vorig jaar zat ik ook al heel de tijd opgesloten in mijn kamer omdat ik gewoon écht niet naar buiten wilde... wat een idioten lopen daar rond zeg!
|
als iedereen verkleed is dan loop je er juist idioot bij als je niet verkleed bent :D:D
|
En dat is precies waarom ik tijdens carnaval dus óf binnen blijf, óf er voor zorg dat ik uit de gevarenzone ben ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 17:21. |