![]() |
kugelfischer?? :D
swallowtailracers roeleren....zo licht mogelijk...dikke kooi erin...en een 8V op webers! |
Nop geen 8v op webers. een lekere zware diesel erin :D
De foto's van de 1976 diesel: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jaa ik weet het... off-topic aangezien het geen Swallowtail is. |
76er diesel? Ik dacht dat diesels pas vanaf 77 waren!
|
|
@DA-BRT
Leuke auto's. Maar wat zijn je plannen ermee? Want er zit aan allebij nog wel een pens werk. |
Sorry voor de off-topic!
@Mellyville: Deze is hoogst waarschijnlijk een van de eerste diesels en dan ook nog een 4-deurs. Is toch toppie! Toevoeging, net gevonden dat de diesels geleverd zijn vanaf: 8/76 (bron golf1-ig.de) @steven16v: De diesel gaat in de opslag en als ik daar tijd voor heb ga ik hem weer in originele staat brengen. De benzine wil ik als racer op gaan bouwen met een diesel motor nadat mijn Jetta M-TDI project zover klaar is. |
Die diesel is zeker super en uniek! :D die andere ook natuurlijk.. mooi, dat ouwe spul!
|
nice, mooie ouwde gld!
van welke maand issie? Hoe is de staat van de bodem? Is minstens even uniek als een swallow! |
september 1976, maar helaas geen nederlander
|
Quote:
inderdaad, modeljaar `77, maar dat begon al in augustus `76. |
Quote:
Die swallow heeft trouwens dezelfde kleur als die van mij. :) |
Quote:
sjiet! vett :thumbup: das wel uberuniek een belg-duitser? |
Quote:
hij zal wel bedoelen dat de auto oorspronkelijk niet was toegelaten in Nederland, maar in het buitenland, in de meeste gevallen was dat Duitsland. |
nee, het is een belg. Maar waarom zou die niet toegelaten zijn in NL?
|
Quote:
ik weet het niet, ik ging er vanuit dat het een geimporteerde auto is, met evt. een NL toelating van nu of pas geleden. |
Nee, ik moet hem nog ff importeren. (Sorry voor de off-topic crap in deze topic)
|
|
Even een upje.
Ben benieuwd of er weer swallow's bij zijn gekomen. |
Quote:
1 zwaluw maakt nog geen zomer... :redface: |
Net gecheckt, helaas hebben die van mij nog geen kindjes gemaakt.
|
Quote:
Anders koppel die van jou aan die van mij. Misschien klikt dat beter. :D |
ik weet er ook nog 1!!
deze is van een maatje van mij !! ![]() ![]() |
Quote:
Heeft deze auto een tijd geleden niet op Marktplaats gestaan? Heeft die maat van je deze toen gekocht, of heeft ie m nog steeds? groeten, Dennis |
Quote:
klopt heeft een tijdje op marktplaats gestaan :D hij heeft hem nog steeds ! staat nu bij vw dealer in showroom. staat ie lekker warm :thumbup: gr siep |
handel?
|
Quote:
dan moet ik hem vragen of die nog te koop is !! heb geen idee wat die er nu mee wil doen ! hij staat er nu toch maar te staan :screwy: gr siep |
vraag maar eens als je wilt..
|
Alleen dat kenteken al he HJ :)
Volgens mij is dit die swallow die we op de MIVW meeting hebben gespot met in het condens op het achterraam nog het telefoonnummer van de vorige verkoper? |
In love with my LS
![]() ![]() ![]() Restauration in progress. |
Quote:
Hij heeft hem pas: Datum aanvang laatste tenaamstelling Klik hier voor informatie 20-12-2007 Quote:
logisch, want nu is ook niet bepaald de tijd van het jaar om met zo´n ding te gaan rijden ;) |
Quote:
;) jep.. en golfjes 1 blijven mooi! iemand enig idee waar mijn oude is gebleven? dezelfde die later van l-win was? |
Quote:
golden power :rock: |
[QUOTE=6n2boy]In love with my LS
![]() [/QOUTE] Ziet er mooi uit, maar issie overgespoten of gewoon ernstig verkleurd dat je precies kan zien waar de panelen van het interieur hebben gezeten? |
Die is duidelijk overgespoten. Originele kleur is cliffgrun zoals op de sticker staat.
|
Nee de golf is gerold geweest...
Opzich geen lelijke kleur maar hij wordt weer origineel. |
Quote:
Ziet er goed uit voor als hij gerold is. Maar beter dat hij weer origineel wordt. Die kleur groen is echt 1 van de mooiste kleuren voor een golf 1 na mijn mening. |
Hij komt volledig terug in Cliffgrun.
Ats classic 7J en 8J met cliffgrun hart en gepolijste rand.. schroefsetje.. en volledig zelf gemaakt rvs uitlaat en inlaat...groep A einddemper.. Volledig opgelast en body off gerestaureerd. Er zit nu een niet origineel opendak in en dat wordt vervangen. De motor wordt volledig aangepakt: - vloeistoffen - pakkingen - riemen - zuigerveren - lagers - kleppen nakijken - zuigers nakijken - cilinderkop vlakken - nieuwe filters |
Quote:
de eigenaar zeg is maar net wat je wil geven :screwy: verder is de golf in goeie staat !!! gr siep |
Quote:
Het is een golf, geen kever of zo. :tongue: |
body-off resto :crackpipe
|
All times are GMT +1. The time now is 21:47. |