![]() |
zeer mooi ik heb de auto van mark in het eggie gezien erg mooi met die teardrops eronder werkelijk nu die van jou nog en dan heb je echt een mooie ride.
heb je trouwens die classics nog?? laat me maar wat weten in een pbtje? gr ronnie.. |
Quote:
Ey rené ,Jah ik ging vrijdag naar mn werk toe samen met mn broertje toen zag hij ineens wat op de motorkap :mad: een hakenkruis en rond om de auto 1 lange streep zwarte lak . :mad: er is blijkbaar iemand hier die het leuk vind om auto's te slopen van een ander er zijn ook bumpers in de fik gestoken en nog veel meer auto's onder gespoten . :screwy: |
wat een misselijke streek zeg!! altijd jammer als zoiets gebeurd :( krijg je dat kruis en die streep er nog af? echt zonde, alle genesissen zitten altijd nog goed in de lak. jammer als je moet gaan spuiten.
sterkte ermee! |
heb alles eraf kunnen krijgen had geluk dat het de avond had geregend dus de lak heeft niet echt goed kunnen hechten heb allen met de hogedrukspuit eraf kunnen krijgen
|
waar die regen soms toch goed voor kan zijn ;) heb je weer mazzel gehad.
grtz |
En die auto van jou zit natuurlijk ook wel super dik in de was, en dat helpt ook wel.
Maar gelukkig is het goed afgelopen. René (Tiefleger) |
Quote:
Jaah idd had de avond daar voor de auto helemaal nog gewassen en gewaxt haha |
Lage personen die zoiets durven te doen :(
|
Quote:
Jah precies snap er de nut ook niet van :screwy: |
Heb de teardrops bijna klaar best wat werk dat polijsten :screwy: ze gaan volgende week naar chris (Crosne)voor de finishing toutch! vorige week ook maar eens mn orgineele interieur erin gezet vond de kuipstoelen toch maar niks naar een half jaar! Ik wil ze gaan bekleden met leer weet iemand misschien waar ik dat het beste kan laten doen ? Heb ook maar eens mn autostyle stuur er uit gegooit en er een momo stuurtje in gezet .
Sorry for the bad pics :redface: |
Ziet er goed uit joey!!
Nu nog de druppels spuiten, sterkte ermee :P Je hebt nog de hele winter dus zal vast wel goed komen!! |
Quote:
Jah bedankt Mark zal ik wel nodig hebben ;) gr joey |
Bekende auto , stond die niet bij hurricane een tijdje?
En heeft je vriendin toevallig een golf mk3? Zo ja, heb je nog even "geholpen"met de uitlaat tijd geleden te monteren. VErder zeer mooie auto zo, en persoonlijk vind ik de ats`n mooier. |
Quote:
Nee dat was ik niet denk dat je iemand anders voor je hebt ;) gr |
Quote:
da,s iemand van het vwforum. sjonnie g40 ;) |
Ziet er goed uit man, is dat een 280 mm stuur?
|
@ Jazzblue: jah het is een 280 mm stuur .
|
Quote:
Dat is wel heel klein :D |
Quote:
:redface: woeps! |
Quote:
Hahaha, had toch net iemand het gezien :D . |
Eindelijk is het zover na lang na denken of ik het wel zou doen heb ik eind januari mn schroefsetje binnen van KW :) natuurlijk Foto's volgen direct als ik ze heb :)
|
Goede keuze Joey.
|
thx Erik :)
|
zeer mooie auto is dat toch hahaha gr ronnie
|
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien, hoogst waarschijnlijk super dik!
|
Quote:
wat doet mijn stuurtje in jou auto??? :D |
Vet man dat stuurtje, en die teardrops moet haast wel een vette combi zijn op je polo g40.....
Gr Lars |
Eidelijk heb ik ze Hier al vast een foto'tje ! meer maak ik er tijdens de montage ook van de aparte voorpoten :) Greets joey
|
Mooi man.... Ben benieuwd.
|
Ziet er goed uit joey,
eindelijk jij ook een schroefset :thumbup: Ben benieuwt als het er straks onder zit ;) |
Wil die achterpoten wel eens zien.
|
Quote:
Die zijn op de foto's te zien... (goed kijken) :rolleyes: |
Oeps :redface:
Had van die overzet stukken verwacht zoals bij supersport worden gebruikt. Heel mooi setje zo! |
Hey dat ziet er echt heel goed uit man, hoe ver kan je hier mee naar de grond?
|
Quote:
Haha nee is gewoon helemaal compleet de voorpoten zijn nog aparter zit het wiellager ook al in :) |
Hoop toch dat je het toplager bedoelt. ;)
|
Quote:
Volgens mij heb je gelijk ja, poot is uit 1 geheel, en zit dus wiellager e.d. al aan... Maar is bij alle schroefsetjes van de G40 volgens mij ..... |
Quote:
@jazzbleu 120 mm voor en achter :D @pvdp Jaah komt alleen bij de g40 voor |
Quote:
En bij elke andere Polo/Derby/Audi50 1974-1994 ;) Maar niet verkeerd hoor, zo'n schroefset :thumbup: |
is een goede keus KW.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:52. |