![]() |
Quote:
Daarom heet jij ook Erik ;) |
Nette gti,
op sebrings staat hij toch echt wel netjes ;) |
hey mercy he manne,
vind hem ook heel mooi op de sebrings en zal deze dan ook nooit weg doen ;) maar er komt in de plaats van de mercedes velgen(staan te koop) wel een ander setje bij, bbs rm 6,5 x 15! grts |
Quote:
hey maat, op de sebrings komen morgen ook nieuwe 185 45 15 bandjes zoals bij u ;) vind deze de ideale maat op 6' breede velgen, de 165 bandjes lijken wat smal! grts |
super dik ding egt mooi Nette kleur ook top
|
Quote:
Waarom heb je je laten overhalen om toch 185 te pakken ? |
Quote:
met de zo schuin getrokken 165 bandjes ligt hem volledig plat en lijkt de wielkast iets minder gevuld dan dat je met een 185 bandjes volledig plat gaat ;) + vind ze achteraan zo smal lijken! grts |
Klopt als een busje !! Heb hier ook voor gekozen mede omdat ik ook g60 lijsten heb en je het getrokke bandje haast niet ziet in de kasten.
Zal zeker beter staan denk ik. |
hey manne,
vandaag weer wat aan de 16V bezig geweest! wat we gedaan hebben: - sebrings met de nieuwe 185 45 15 gemonteerd - origineel gti 16V logo vooraan trg geplaatst - zwarte nummerplaathouder achteraan gemonteerd ![]() grts |
Hele mooie wagen, alleen nog een paar mistlampen !
|
Echt een hele dikke Golf, trouwens blijft dit ook een hele mooie kleur!
|
Quote:
hey maat, het staat zeker pak beter, wielkasten lijken mooi gevuld en wegliging veel beter + zachter, ben zeer content met het resultaat ;) @Jazzblue: dank u! @Edition-Blue: dank u! grts |
Zwaar lekker op die sebrings :thumbup:
|
Quote:
mercy maat! grts |
ben zeer tevreden over de nieuwe 185 45 15 bandjes, rijd een pak beter en zachter, vind het ook wat mùooier ogen de wielkast is meer gevuld dan met de harde 165 50 15 bandjes ;)
gisteren met het goede weer zon 50km rondgereden! grts |
:thumbup:
|
Ik vind de donkere mooier staan op deze...
|
Super!
|
Staat erg dik en absoluut origineel met die zwarte sebrings!
|
Hier had ik het toevallig met Gijs nog over in Oss... Helemaal originele look golf 2 is best te pruimen zo!
Tip: probeer eens originele achterlichten (of nog beter, US achterlichten) oogt IMHO nog mooier! |
Quote:
Heb ik nog wel een paar setjes van liggen. :D |
Quote:
Dit zijn toch gewoon de originele achterlichten voor een GTI uit 1990. |
Quote:
mercy maat! ga ik zeker eens proberen ;) grts |
Wordt tijd dat je eens dikke RM's eronder gaat plaatsen ;)
Sebrings worden al bijna weer zó 2007. :D |
Quote:
Ja, lekkere 13-in-een-dozijn golf krijg je dan! |
Er zijn mensen in jou omgeving die hetzelfde denken over sebrings :rolleyes:
en besides, dat staat toch bij chobee op de planning |
Quote:
hey maat, ga hem nog wat op de sebrings laten vind hem heel dik zo ;) bbs stond op de planning maar elke gti staat er bijna op (daarom dak ook al zolang twijfel)komt zeker wel is iets bij maar weet ni echt wat, moet iets of wat speciaal zijn! grts |
Heb wellicht wat speciaals voor je ;)
Stond eerst bij mij op de planning, adapters heb je er al voor. :woowoo: |
@erik: wil iets zonder adapters,heb nog wel even tijd vind hem dik op de sebrings ;)
foto van op m&g kult wolvertem! ![]() |
Hele mooie wagen, soow op de sebrings !!!
|
Ok, nja mocht je interesse hebben in wat leuks kun je me altijd een PM'etje sturen.
|
Quote:
mercy maat ;) @erik:zal ik zeker doen dan ;) grts |
nog een mooie pic van de 16V
![]() grts |
zou ik ok best graag willen hebben die sebrings ik vindt ze echt mooi man..
en je auto kan dan lekker laag ik wil namenlijk ook nog een slag lager kunnen.. moet nog maar ff zoeken misschien vindt ik ze ook wel.. leuke auto veel succes er mee.. gr ronnie. |
Wanneer gaat er een technische tuning plaats vinden?
|
hey manne,
vandaag het ganse half lederen ralley recaro interieur gestoken! ![]() grts |
:thumbup:
|
Dat interieur is echt super! :eek:
|
Quote:
dank u ;) grts |
hey mnne,
nu hij op zen wintersloefkes ligt, begonne met de werken aan de zomervelgjes voor komende zomer ;) 1 velg al klaar! pic voor de werken: ![]() pic erna: ![]() grts |
All times are GMT +1. The time now is 11:29. |