Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Jetta MKII - JurjenV (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=30360)

JurjenV 11-08-2007 17:20

Goed, er komen nieuwe velgen aan. Worden donderdag opgehaald en er zal geen tipje van de sluier zijn :D

JurjenV 16-08-2007 12:21

Kloothommels in Groningen :mad:

Had 2 setjes velgen gekocht, 1 nette en 1 opknapset bij 2 verschillende mensen. Nadat ik de nette set had gehaald bellen naar de ander dat ik eraan kwam, heeft ie ze inmiddels aan een anders verkocht. Wat heb je aan zulke mensen :mad: :mad: :mad:

Maar heb nu dus wel een setje gevonden, foto's gaan zsm volgen

Ebut 16-08-2007 16:09

Daarom je hebt nu een netjes setje. Wat is het nou geworden?

JurjenV 16-08-2007 16:44

Iets wat eerst nog 5mm uitgedraaid moet worden ;)

Ebut 16-08-2007 18:17

Opel? :eek:

JurjenV 16-08-2007 19:55

Ach, zijn die toch nog ergens goed voor

Larsv5 16-08-2007 20:18

wat voor een (sl)opel wielen....??

JurjenV 18-08-2007 15:33

Volkswagen Corsa

De nieuwe velgen er al onder :eek:

Meer foto's op www.picturetrail.com/JurjenV

Jammer van dat afschuwelijke logo wat erop zit, maar gelukkig zit dat vastgeklikt, dus even 4 stickers laten maken met VW logo en klaar is Jurjen :thumbup:

LuNaTiK 18-08-2007 15:55

Staat netjes Jurjen5!

Ebut 18-08-2007 16:21

Wat stoer :eek:
Lekker apart, maar staat em goed man :thumbup:

JurjenV 18-08-2007 16:28

Het glim gehalte moet ik zelf nog wel aan wennen, als grote (mat)zwart fan.

Ebut 18-08-2007 16:49

Nee man, steekt lekker af, juist goed :cool:

JurjenV 07-09-2007 07:08

Gister tijd gevonden om het zachte dashboard, wat ik van alberto had gekregen, in de Jetta te plaatsen. Een klus die ik ook wilde klaren was die @#$*@$)! startonderbreker ertussenuit halen, wat ook is gelukt :D

Foto's

Oud dash:

Geen dash:

Nieuw dash:

Nog even afstoffen en afwerken:

En op de post kwamen ook mijn spoorverbreders aan. Aangezien de SRV kar van mij vader stukliep (starterkrans afgeknapt en daardoor alles muurvast) liep dit even anders en volgt dit over 1,5 week in mijn vakantieweekje.

Alberto, nogmaals bedankt voor het dash :thumbup: Ik ben een tevreden VW-er.

VWJYI 07-09-2007 11:33

leuke velgen ja maar dat die lelijke bliksemschicht in het midden......... dat doe je je vw toch niet aan.......

Ebut 07-09-2007 11:38

Inplaats dat je hem prijst voor zijn originaliteit, ga je weer lopen ziften over een Opel logo'tje. Jammer.

maartenunplukt 07-09-2007 13:44

Origineel vind ik ze zeker, mooi helaas niet. Toch als je er zelf tevreden mee bent, lekker meer rondkarren! VW logootje erop en cruisen!

breadfan83 07-09-2007 14:18

Dash ziet er stukken beter uit. De velgen doen me niet zo heel veel eigenlijk... Heeft overigens niks met het logo te maken. Vind gewoon de stijl niet echt bij de auto passen.

Je moet trouwens nog effe die "knoppen" naast het verwarmingspaneeltje omdraaien, die staan nu onderste boven. ;)

Alberto 07-09-2007 14:53

graag gedaan jurjen veel plesier er mee

JurjenV 07-09-2007 23:32

Opel logo is er allaaaaang af ;)

Zit nu VW op te pronken ;)

Moet binnenkort tijd zien te vinden voor:

- Interieur
- Spoorverbreders + remklauwen en trommels
- Audio ff voor elkaar maken

Mister Cool 08-09-2007 06:36

Netjes kerel. Goed bezig. De velgen zijn wel leuk opzich, maar ik zou ze persoonlijk toch polijsten ofzo, gaat het geheel er heeel anders uitzien :D

JurjenV 08-09-2007 15:57

Ik vind dat bling niks voor deze auto en ook niet voor mij...

Mister Cool 08-09-2007 20:12

Doe je de binnenkant van de spaakjes dan toch matzwart ;) :D

JurjenV 09-09-2007 20:39

De smaak te pakken gekregen kennelijk, vandaag weer wat kleine dingen gedaan.

- Nieuwe speakerkabels getrokken en het spul goed aangesloten
- Tweeters vervangen door speakertjes
- Dashboardkastje erin (fijn, hele dash kon er weer voor weg, anders krijg je het er niet in....)
- Remklauwen en trommels rood gemaakt (eerst even op proef, voor zolang het zit)
- Spoorverbreders 5mm erop gezet, zijn universele verbreders, erg lastig om er alleen fatsoenlijk erop te krijgen, je komt een hand tekort :screwy:

Goed, foto's (geen tijd gehad om te wassen)

Met VW-logo :D

Mooi rood is niet lelijk, lelijk rood is niet mooi :redface:

En ja, een 1.6 kan nog wel wat :rolleyes:

To do:
- Wielkasten iets meer aanpassen voorzijde
- Interieur

Mister Cool 09-09-2007 21:30

Hmm ben niet zo'n rood fan... Vw-logo is wel een hele verbetering :thumbup:

Alberto 09-09-2007 21:34

dus 220 km/h ..met een koude motor ..... :D :D :D
ja wis jong .. :rolleyes: met VW teken in de velgen is stukken beter

JurjenV 09-09-2007 21:41

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Hmm ben niet zo'n rood fan... Vw-logo is wel een hele verbetering :thumbup:

Je hele auto is rood :D (naja, basiskleur dan :D ;) )

Mister Cool 09-09-2007 21:43

Quote:
Originally Posted by JurjenV
Je hele auto is rood :D (naja, basiskleur dan :D ;) )

Op de auto staat het beter dan op je remmerij :D . Persoonlijk had ik ze zwart gemaakt, netjes en onopvallend.

JurjenV 09-09-2007 21:48

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Op de auto staat het beter dan op je remmerij :D . Persoonlijk had ik ze zwart gemaakt, netjes en onopvallend.

Dat waren ze eerst, maar vond dit wel kreas staan. Tis eerst even kijken hoe de verf zich houdt en dan eventueel veranderingen eraan doen.

breadfan83 10-09-2007 01:10

Heel eh... "kreas". :cool: :tongue:

JurjenV 19-09-2007 21:36

1 probleempje wat met de spacers niet is verholpen is het aanlopen aan de binnenzijde (kennelijk), want de buitenzijde is helemaal weggehaalt en toch hoor ik soms een GRRR achtig geluid :D (velgen zijn ET49)

Maybe dan toch maar 20mm spoorverbreders opneuzen ofzo... :confused:

JurjenV 29-09-2007 18:28

Het zit erin! Maar meer dan twee "spy"pics heb ik momenteel niet ivm weer enzo...

Hoofdsteunen moeten er nog op, en ja de deurpanelen, dat moet natuurlijk ook gauw anders :D (blauwe interieur is tevens te koop)

Pumbaa houdt de wacht:

Ander stuur (Polo 6N)

Stoelen zitten er dus in, maar het moet allemaal nog worden afgewerkt. De hoedenplank is wel al klaar, die heb ik zwart bekleed. Verder zijn alle stoelhoezen van de stoelen en banken afgeweest en in de wasmachine geweest dus allemaal fris en schoon (hels karwei...) De wangen van de stoelen middels textieltape extra versterkt, dus die gaan de komende 10(0) jaar niet weer stuk.

JurjenV 02-10-2007 16:28

Eindelijk fatsoenlijk weer om wat foto's te nemen...

De rest staat op: www.picturetrail.com/JurjenV

Ben alleen een hoes van de hoofdsteunen kwijt in het huis, hij moet er zijn, maar waar... vandaar dat ze er nog niet op zitten.

JurjenV 12-10-2007 18:29

Mooie klotedag vandaag...

Vanmorgen eerst maar eens naar de sloop om wat spul, dat gehaald en vervolgens door naar v/d Brug. Ook daar wat zooi gehaald en verder naar de lappenwinkel. Ik ben namelijk mijn hoofdsteunhoes verloren en kan hem niet meer vinden. Ook daar was hij niet gevonden :mad: ...

Vervolgens door naar Autoshop Swieringa voor de Xenon welke ik had besteld. Thuis aangekomen eerst eens met een 2e set koplampen begonnen te knoeien, dit moesten smoked koplampies worden. Helaas wilde het met geen mogelijkheid lukken dus werd Jurjen op een gegeven ogenblik een bietsje boos. Die smoked koplamp gaat dus eerst niks worden :D

Toen de xenon in gaan bouwen. Mooie plankjes gemaakt en alles aangeloten, en ja hoor... het werkte niet... Snel naar Swieringa om het probleem voor te leggen. Er bleek dus een motortje stuk te zijn waarvoor ik een nieuwe heb gekregen, en jawel het spul doet het :thumbup:

Nu voor zondag nog genoeg te doen maar zodadelijk naar MPF in Marum en morgen naar de LPD in Drachten (Landelijke Politie Dag) Dus zondag vroeg uit de veren om te wassen en de punten op de IJ te zetten...

Mister Cool 12-10-2007 21:57

Geinig interieurtje! Dat aanlopen aan de binnenkant had ik ook, wielkuip daar nog wat verder naar binnen slaan en het is verholpen :D

JurjenV 14-10-2007 17:07

Zoals gezegd weer wat veranderd...

Autobra erop:

Mooi schoon:

Xeeeeenon:

H4 bi-xenon hi/low 6000K

Donders wat geeft dat mooi licht dat xenon :thumbup:

JurjenV 21-10-2007 16:53

Wellicht gezien maar het tropic interieur wordt/is weer verkocht. Iets te besmettelijk luidt de officiƫle reden.

Nu had ik nog mijn ori interieur staan maar dat is ook gister net opgehaald, dus moest halsoverkop naar de sloop om een stoel :D

De plannen zijn aardig duidelijk: een Corrado interieur of Recaro interieur erin. Maar daar is nu wel aardig haast bij dus...

Mocht iemand nog wat hebben dan hoor ik het graag.

JurjenV 22-10-2007 14:14

Lijk wel een zwerver zo als ik er nu bijzit in de Jetta :D

Gijs 22-10-2007 14:34

Staat veel beter dan die tropic stoelen :cool:

JurjenV 06-11-2007 13:51

Onder het motto van je moet niet te lang bij hetzelfde blijven wederom een ander interieurtje erin. Echter is dit tijdelijk want deze week krijg ik weer een andere binnen :screwy: en gaat deze weer in de bingo!

Wederom helemaal uit elkaar gehad en alles schoongemaakt en gereinigd. Wangen gevuld en het spul is weer zgan. Achterbank zit er even voor de foto's in.

En ook net nog een ander eindstuk op de uitlaat gemaakt. Dit komt van een stuk uitlaat wat ik langs de weg vond. Nja kon het altijd meenemen en proberen. Beter als dat 42mm buisje. Deze is 55mm :thumbup:

Dat was het eerst wel weer eens even.

Wil wel graag andere banden want deze banden die zingen als een idioot :(

Tevens gaat ie donderdag naar v/d Brug. Stabilisatiestangrubbers zijn kapot en moeten dringend worden vervangen. Ook wordt meteen even een kapotte motorsteun meegenomen. Dan is de auto weer winterklaar :thumbup:

tiefflieger 06-11-2007 17:10

Leuk zo'n Corrado interieur, zit dat nou ook lager als het orginele of bv. een gti interieur ?

All times are GMT +1. The time now is 17:52.