![]() |
over patina gesproken:
![]() |
wooow dat is gaaf gedaan.
|
Quote:
Ik wil je niet uit de droom helpen maar een vooras heeft geen corresponderend nummer met de rest van de auto, en fuchsen ook niet want die komen van porsche :thumbup: Op zich is het wel een leuke verschijning maar er had op zijn minst een fatsoenlijk dak op gemogen. Michael |
Quote:
dit is de mijne ziet er ondertussen wel anders uit: -17" Porsche Cup 2 velgen -volledige inox BAS ahnendorp streetsport onder gehangen ![]() ![]() |
wat een stoer ding
|
Deze vind ik wel gaaf
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deze zag ik laatst staan.. vind de kleur en logo echt vet! ![]() ![]() |
![]() mijn keef, |
![]() dit is de kever uit 1966 van mijn broeder.... waarschijnlijk ook te zien op de midwintermeeting samen met de jetta |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() :thumbup: |
gisteravond:
![]() ![]() ![]() ![]() |
He was jij er ook.. Zo te zien was ik toen al weg.. ik stond tussen Alain's bus en Volksaddiction's witte cabrio in..
|
van wie is die blauwe kever? rijd toch in tilburg rond?
|
Quote:
Nee, deze is van Marc......komt uit de omgeving leiden dacht ik ! |
hier in chillburg rijd echt bijna dezelfde rond dan, alleen dan met staal ipv lmv's.
Iemand van hier? |
Quote:
Dacht ff dat je deze bedoelde........die komt uit de omgeving Tilburg, maar heeft ook LM! ![]() |
|
|
Quote:
Helemaal geweldig! :thumbup: Jan :) |
@ martijn65
Wat is trouwens nou dat ronde ding midden achter je voorruit? Ik zag laatst op de 25 jarig kcn een kever hier ook mee staan maar wist niet wat dan nou moet zijn. :shake: |
dat is een Helphos zoeklamp. oa. voor het verlichtten van onduidelijke verkeersborden vroegert. ;)
|
![]() ![]() |
![]() |
Quote:
De bij-rijdster maakt het plaatje er ook nie slechter op :thumbup: |
....ik wil ook een kevert....
|
![]() |
oke hier dan ook 1 van die van de vrouw
onder tussen bumper rosetten erop en ratpink is door mij met de HAND geschilderd onze RAT PINK ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Kever is van een collega van me geweest. Hij was toch groen? |
dat klopt hij was eerst groen
|
![]() ![]() |
Quote:
populaire keef bij de dames.. ![]() |
Heel mooi :thumbup:
|
Quote:
misschien moet ik maar eens een kever aanschaffen dan :rolleyes: ;) :D |
![]() |
Quote:
Ja mooie dame daar bij die kever :D |
@ klaas jan
die bril staat binnekort in de volksworld,we zijn volgens mij wel 3uur bezig geweest met het verplaatsen en dan weer zo en dan weer zo voor die fotograaf. |
Quote:
Klopt, dat is de Bril van Martijn van Aircooled :cool: |
Quote:
Geweldig toch !!! Altijd mooi zn repotage ook mooi om het eens een keer mee temaken . Wanneer in volksworld weer dan (londen toch :confused: ) |
All times are GMT +1. The time now is 11:17. |