![]() |
bak is kapot..damn nu weer opzoek naar een goede...iemand nog iets liggen?
|
heb nog een goede g60 bak voor 100 euro
|
Quote:
Als je gewoon kunt schakelen, dan is de koppeling kapot! |
Inderdaad koppeling is kapot lag in ik weet niet hoeveel stukjes, word vervangen en morgen gelijk eventjes naar de apk gereden als alles meezit.
|
Mooie Corrado, blok netjes opgebouwd, nu hopen dat het bij de koppeling blijft. Kun je km's gaan maken :)
|
Nu het toch open moet..., gelijk maar een afgedraaid vliegwiel monteren? :D
Succes met de reparatie! BTW: Met (ook-nog) een nieuwe koppeling, kan er bij jou al bijna niks meer stuk... (lees: nu is zowat alles wel als nieuw) Geniet daarna maar weer lekker van je Corrado! ;) |
Koppeling was tijdens de revisie ook al vervangen, en nu dus weer.
|
Koppeling zit er nieuw in en hij schakelt weer super, ook heb ik weer nieuwe apk en kan de corrado er weer mee vooruit :D
|
Ben je het staal nog niet beu Henk?
|
Staal ligt er al een aantal weken af de linker voorvelg heeft een stoeprand geraakt.
ben druk aan het zoeken naar iets leuks.... |
Porsche Turbo (zoals Pieter heeft) blijf ik gewoon erg mooi vinden onder een Corrado. Past gewoon mooi bij de lijn van de auto. De echte holle turbo velgen zou natuurlijk helemaal ganz geil zijn.
|
Oooo ik zou graag turbo's eronder willen maar een g60 is 4x100 en met adapters rijden zie ik nog niet zitten. Hoe zien de echte holle turbo velgen eruit?
|
Er zijn ook adapterplaten van titanium te krijgen. Die zijn veeeeeeel sterker!
Iemand in Engeland schijnt ze te maken, en er is ook iemand die ze importeert hier naartoe. Zal es ff zoeken! |
TURBO's?
Gewoon weer de 'turbo's' erop, die je tòch al had!
Vond ik wel errg cool, i.i.g... |
Turbo's zijn alweer een tijdje gelden verkocht, redenw as ook dat 15"met platte bandjes te laag is, 16"met platte bandjes is echt op de grens.
|
Andere lichtjes achterin gezet en eventjes de kromme stalen voor velg afge gooid op bij supervelg.nl. tis nu nog eventjes volhouden op de oude trouwe BBSjes.. |
sorry maar dan waren de vorige rode een heel stuk beter naar mijn mening!
Snap niet goed waarom je van die blinky dingen hebt nu. |
Passen en meten..daar word de meeste tijd mee versleten...deze lampen worden namelijk overgespoten. Daarom heb ik nu van die blinky dingen
|
Ombouwen naar VR6 onderstel en 5x100 "Porsche" Turbo's erop schroeven. :)
|
Vr6 fusee heb ik dan nodig...het staat nu niet hoog op mijn lijstje, de staaltjes komen er weer onder voorlopig, bandjes zijn al besteld voor achter dus zodra dat eromheen getrokken zit rijd deze jongen weer een wintertje door :D
|
Banden nu alweer versleten?
|
Quote:
Zelf laten draaien, heeft Wim ook voor de kever laten doen. |
Quote:
aanloop schade achter |
Echt superproject man
Ik ben jaloers op de staat van jou corrado, ik hoopte dat de mijne ook zo was! Nog heel wat km's rijplezier gewenst!! (en daar draait het om bij deze wagen) + ik ben volledig akkoord met de stelling van projectje verkopen, je kunt altijd een nieuwe kopen...maar een goeie corrado wordt HEEL zeldzaam! Als je deze verkoopt is hem binnen 6maand zeker helemaal rag gereden of zelfs in de prak...bezint voor ge begint |
volgens mij heb ik weer wat stoute schoenen aan getrokken...:D
|
orgineel grilletje weten te scoren inclusief een net logo |
Inmiddels een hoop niet gedaan aan de Corrado en dat vind ik heel jammer. Zit met met nog wat kleien probleempjes, geen interieur (cockpit enz enz) verlichting...(licht schakelaar???) en de aanjager maakt herrie. dus als iemand wat heeft hou ik me aanbevolen |
Er gaan op het moment enorm veel corrado's weg in onderdelen, dus het vinden van een dashboard e.d. zal niet echt een probleem zijn.
Wel goed dat je hem weer in orde gaat maken :thumbup: Corrado's blijven leuk :D |
Inmiddels een hoop vervangen maar ben nog steeds niet achter waarom dashboard verlichting het niet doet..iemand een idee? Massa, zekering, relais.. help help help!
|
Hey Prullebak,
Wel goed bezig hoor !! Dat dashboardverlichtingsprobleem heb ik met mijn Golf 1 ook. Ik ben erachter gekomen dat je dit kunt verhelpen door de lampjes door te verbinden omdat de originele verbinding (bij een Golf 1) veel te wensen overlaat. Dat blauwe plastic-spul achter op de cockpit schijnt het probleem te veroorzaken. Ik weet niet of een Corrado hetzelfde systeem heeft, maar mocht dit zo zijn dan kan ik je binnenkort wel een foto bezorgen van hoe je dit doorlust. Groeten, LRR |
Is wel hetzelfde systeem, maar is het zo dat zodra die geen contact maken het hele systeem het niet doet aangezien ook de verlichting van de kachel het ook niet doet
|
Quote:
Zou kunnen, dat weet ik niet zo. Kan zijn dat het doorgelust is op elkaar. Zekeringen zijn wel allemaal goed ?? |
Quote:
Ja heb niks aparts kunnen ontdekken, aantal weken geleden heb ik de cockpit vervangen maar nog steeds heb ik het probleem. Heb daarvoor ook al de lichtschakelaar vervangen maar ook dat maakte geen verschil. :confused: |
He Afvalbak ;)
Ik heb mijn cockpit inmiddels weer verlicht. Ben gewoon te werk gegaan door alle fittingen te voorzien van een + en een - draad. Deze heb ik gesoldeert op de pooltje die contact maken op de achterkant van de cockpit (Weet niet of dit systeem bij een Corr net zo is als een Golf 1 trouwens). Toen heb ik alle draadjes doorgelust naar elkaar en heb ik voor de + de draad genomen achter de lichtschakelaar die op de dimmer aangesloten zit. Deze moet je ook nemen, want als je gewoon een geschakelde + neemt dan reageren de lampjes niet. De - heb ik rechtstreeks aan de carrosserie bevestigd......en toen.....was er licht !!!! De verlichting achter de kachel heb ik nog niet gecheckt, maar deze zou je er ook zo tussen kunnen lussen. Mocht je niet begrijpen wat ik bedoel, dan PB maar ff dan krijg je een foto toegemailt. Succes Groeten, LRR |
Ja ik snap hem, zal morgen de cockpit eruit halen en de kabelboom nalopen, bedankt voor je reactie!
|
Quote:
You're welcome !!! |
Quote:
Is de potmeter in de schakelaar niet kaput? |
Quote:
De lichtschakelaar heb ik vervangen voor een andere maar dit gaf geen verschil. |
Omdat het passagiers raam een streep/kras van boven tot onder had, heb ik eindelijk tijd kunnen vinden om deze ter vervangen:
Stelde gelukkig niet heel veel voor. |
Eindelijk word hier weer iets aan gedaan :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:17. |