![]() |
Quote:
vergunning is al binnen :D Quote:
wilt eem kieknn mien jong ...geen probleem JA ! ....gezellig dacht ik eem :thumbup: |
Quote:
wis niet dat je een groninger was :D |
Quote:
mien werk geer zit in grunn Ja ...kest het ja wel :D |
Quote:
het is bekend .....zitten wel haken en ogen aan . kom maar ff langs als je ff tijd hebt Wytze . ff persoonlijker dan een PM toch |
Rijdende reclame :thumbup:
we hebben er zin in .... |
Quote:
Kom wel even langs in t weekend Alberto ,ben vandaag nog even druk met de witte jetta bezig :thumbup: Even wat 'puntjes' op de i zetten ,heeft de hele winter nog geen daglicht gezien ,dus er maar even een 'slag omheen' :D |
ik ben ook weer van de partij,
|
Quote:
dat is fijn marten :thumbup: |
denk dat ik ook kom naar met welke weet ik nog niet.
|
De witte is net weer klaar ,en de golf ook ,dus moet maar weer een paar keer rijden om alles er te krijgen :D
|
Komt al weer dichtbij !
Ben er zeker ook bij ( al is het wel ver rijden ;) ). |
Quote:
spanje is ver Jan ... ;) komt zeker dicht bij ...nog 6 weekjes |
![]() Mijn hoepels zijn er klaar voor, gepolijst en gepoedercoat. Nu de einzer nog hoop hem voor 8 juni klaar te hebben, dan wordt dat de eerste meeting voor de einzer in z'n nieuwe laklaag. |
Iki heb de Golf GTI-G60 dan ook wel klaar :thumbup:
Dan weer met een frisse lader :) |
Nog even een beetje werk in de steelies stoppen...............en de spatbordranden :tongue: dan ben ik er klaar voor.............oh ja en schuifdak er nog even in snijden :D
|
Wij zijn ook zeker van de partij! :thumbup:
|
Ik hoop dat de jetta het red! Anders maar met de golf!
|
zo het nu een beetje lijkt hebben we dikke auto's in de binnen bak dit jaar
lijst van stand houders is ook al leuk wie nog leuke ideen heeft meld het even dat is altijd welkom |
Ik ga ook even een kijkje nemen in mijn LOW budget cruiser.
Lijkt me wel lachen. |
Quote:
als je maar gezellig heid mee gaat brengen en mooi droog weer natuurlijk :thumbup: word het zeker lachen :thumbup: |
![]() |
Ik kom zekers even kijken, desnoods op de fiets :screwy:
|
Quote:
:thumbup: Din kom ik eem laangs! :thumbup: |
Alberto de auto loopt weer ff laten afstellen en dan is hij klaar voor jullie treffen hahahaha...heb er zin in..
|
nog 4 week te gaan
|
Quote:
hoera!!!!!!!! :D :D |
Quote:
zin in Piet ? ...hoop dat het dit weer een beetje is .... :thumbup: |
Ben aan het opbouwen met de einzer, en ook nog met een mk2 druk druk druk!!! Moeten eigenlijk beide mee naar Burgum!! :thumbup:
![]() |
Quote:
heb nog wel mooi blauw dash voor z'n ding .... :D beetje door bouwen Femme :thumbup: |
Quote:
Zoek nog een kompleet zwart/wit GL intrieur voor dit schip!! Heb zelf nog een kompleet bruin intrieur te ruil. :thumbup: |
Quote:
blauwe wel haha ;) veel mooier kerel :D |
![]() Bijna klaar nog even de puntjes op de i. En dan burgum maak plaats here i come |
Aircooled Sneak-previeuw :cool:
![]() ![]() ![]() Work in Progress ;) |
Dit weer erbij! :dance:
laten we het hopen! :) |
Dat hoop ik ook..lekker bakken in de auto hahaha..
gr ronnie |
![]() Deze Alberto |
nice
ik kijk er ook al lang naar uit !!! :d |
deze mega stand ook in bergum te zien ??? |
had het er al met Jaap over, maar de stand moet wel bemand blijven en met zijn tweeën is dat niet handig als je ook af en toe een rondje wil lopen..
Zal het ff in de groep gooien! |
Quote:
leuk marc, kom je dan met de rocco?? |
All times are GMT +1. The time now is 13:47. |