![]() |
Zat er al in, alleen verwijderd voor de spuiter
|
Quote:
Ik kan maar geen keuze maken Ed! :frown: Word misschien toch eentje van een GTI 25jaar editie, blijven mooi. En pookhoes bevalt me prima, is in superstaat en van prachtig materiaal. |
Quote:
Het is het originele schuifdak, geen schuifkantel. Ik heb het er idd uitgehaald ivm het spuiten van de auto (en de dakplaat is los naar de spuiter gegaan). |
zoo goed bezig word lekker aangepakt
|
haha sorry zag de rest van de pagina's deze golf word gewoon zwaar mans..
en supers |
Quote:
en das nog zwak uitgedrukt frank dit is een top bak in het goeie jasje |
Quote:
als je hem zelf in gaat bouwen.....heel veel geduld hebben :wink: |
Quote:
haal der een keer 1 in Essen van VW motorsport, zo een die ik ook heb. |
Allee Pieter waar blijven de foto's :rolleyes: Ik ben toch wel nieuwschierig
|
De laatste foto's laten nog even op zich wachten...en de auto ook :(
|
damn pieter...dat je je auto met rust kan laten...
|
Het is moeilijk, maar het gaat... Maar heb wel afgelopen weekend een rondje kunnen rijden! :D
|
Zooo dan, het is alweer een tijd geleden, daarom een kleine update: ;)
De auto zit nu bijna volledig in elkaar, enkel de spatbordverbreders, dorpels en emblemen moeten er nog op (en de Xenon nog inbouwen). Vorige week heb ik de auto terug naar de spuiter gebracht om een aantal 'probleempjes' op te laten lossen. De Audi-handgrepen passen namelijk niet correct in de deuren. Doordat de lak en vooral de onderliggende (voorbewerkings)lagen zodanig dik gespoten zijn komen de handgrepen te ver naar buiten te staan wat a) niet mooi staat gezien het feit dat ze echt verzonken in de deur horen te liggen, b) problemen oplevert bij het vastzetten van de grepen. Verder kan ik wel zeggen dat het weer een genot was om met de VR6 te rijden (al was het maar 10km) :p en ik ben op de dag dat ik naar de spuiter reed gelijk alweer gespot (was natuurlijk niet de bedoeling) ;) Hopelijk kan ik eind deze week de auto weer ophalen en dan verder afbouwen. Ow ja, volgende stappen na het afbouwen zijn 1) APK 2) nieuwe uitlaat monteren vanaf de kat 3) taxatie en laat dan de meetings maar komen :cool: |
Heej Pieter, is die tik in je motor al opgelost? Zo ja wat was het?
BTW, ga jij zondag 20 maart naar de type 1 meeting? |
De hydraulische klepstoters moesten zich weer even vullen na een half jaar stilstaan :)
En ja, ben zondag aanwezig, maar zal waarschijnlijk maar kort zijn (uurtje ofzo vanaf 13uur). En u? |
Ik zal er zijn! Voor zolang het gezellig blijft natuurlijk :) . Misschien zie ik je dan wel.
|
Ik voel een paar (mooie) foto's aankomen :wink: :D
|
Heej, hoe weet jij dat?! :D
Nou vooruit dan maar. Afgelopen vrijdagnacht sinds lange tijd de VR6 uit de stalling getrokken en weer eens een heerlijk lange rit gemaakt, naar Zeeland. Het was weer een genot om met deze auto te gaan, manman wat heb ik dat gemist zeg. En opeens heb je weer het idee dat je een snelle auto hebt! ;) Afijn, deze keer toch maar eens rustig gereden, niet harder dan 160, de motor had immers ook al een hele tijd stilgestaan. En zaterdag dan eindelijk de auto eens gewassen, had ik namelijk nog niet gedaan sinds de auto gespoten was (vorig jaar). :redface: Toen ik de auto terug had gekregen zat ie al helemaal onder het stof van het staan in de werkplaats, dus een goede beoordeling van het spuitwerk zat er op dat moment ff niet in. Veel mensen die vroegen hoe het spuitwerk was geworden, maar ik kon er geen goed antwoord op geven. :( Maar nu, na z'n eerste wasbeurt...wat een pareltje, alles mooi glad en strak, een prachtgezicht! :cool: Vervolgens het zwarte kunststof aan de buitenzijde opgepoetst (bedankt voor het geweldige spul, Sam!) en naar buiten gereden om ff snel wat foto's te schieten. Het idee was om vervolgens naar een mooie(re) fotolocatie door te rijden, maar helaas begon het niet veel later hard te regenen en heb ik mijn plannetje voorlopig maar uitgesteld. Maar goed, hier het resultaat na de wasbeurt en poetsbeurt van het kunststof : ![]() ![]() ![]() Ik weet dat de auto en waarschijnlijk vooral de kop- en mistlampen niet ieders smaak zullen zijn, maar ik heb de auto nu helemaal naar eigen wens opgebouwd. Nu nog een paar details afwerken, de Hartmann 70mm uitlaat monteren en nog een set Xenon in het front bouwen (de lichtopbrengst valt nu echt vies tegen!). Wordt vervolgd....;) |
super!! helemaal goed hoor! gele kop en mistlampen staan hem echt goed, petje af!
|
ik ben juist wel fan van het gele front, tis weer anders dan anderen daar houd ik wel van :-)
|
goddomme Piet, dat ziet er heel erg fraai uit man!
|
Quote:
Sorry????!! :wink: :rolleyes: |
mooi hoor dat geil.....ehhhh geel
|
SUPER dat gele!!! zijn die koplampen zo geleverd of is het folie/gespoten?
|
Dank voor alle positieve reacties :) De koplampen zijn origineel Hella, nieuw zelfs! De mistlampen waren helaas niet meer origineel (Hella) te krijgen, 2e hands viel ook niet mee, uiteindelijk na wat zoekwerk bij Suspension Supplies in Duitsland terecht gekomen voor een 'imitatie' setje. Het zijn wel mooie en goede units, ben er content mee! :cool:
Ik had het geel al een tijdje in mijn hoofd zitten, leek me superstrak gaan staan op mijn donkergroene Golfje, en er moest een Rallye front in gaan komen en wat denk je...zijn die gele koplampen (glazen+behuizing) nog origineel te krijgen via de dealert ook! :p Mijn geluk kon op dat moment al niet meer op ;) Zodra de Hartmann eronder hangt en de nieuwe logo's op het achterpaneel zijn geplakt volgen foto's van de achterzijde en trouwens hi-res foto's van het geheel ook! |
Yup, staat erg goed die gele lenzen. Had er ook zo mijn bedenkingen bij maar het probleem is dat je die dingen meestal op een zwarte auto ziet. En dat is dus geen porum.
10/10 |
en je vriendin maar in de auto laten wachten piet, haha, en zo hoort het ook ;)
maar hij is en blijft zeer mooi jongen!! ik had hem al gezien in je stalling met een laag stof. enne, mag ik nog een keer met je meerijden ;) mag jij dat ook bij mij als de mijne af is :p alleen nog gele knippers erin he ;) had je links nou wel of geen slot erin gezet in de handgreep? enne...die 'kier' bij de koplampen hoort aan de boven kant iets groter te zijn dan aan de zijkant? sorie dat ik zo zit te zeuren op die kleine dingen, maar het is goed bedoeld he :wink: ik spreek je binnenkort wel weer. |
sorry maar ik vind dat geel niks! verder een mooie strakke wagen!
|
Zijn dat orginele Porsche velgen?
|
rete strak en dat gele licht echt super
daar heb je de puntjes mee op de i gezet een woord SUPER |
Quote:
Heb je nog niet genoeg gehad dan?!? :wink: Rijd nog maar een keer mee hoor, doen we niet moeilijk over. Quote:
Komen er niet in, vind ik niet mooi en is ook niet origineel zo geleverd... :cool: Quote:
Links wel, zit er alleen nog niet in. Vraag me niet waarom ik er links wel een wil en rechts niet, is gewoon een rare hersenkronkel van mij. :rolleyes: :wink: Quote:
Hoort zo. :) Quote:
Geen probleem, ik weet met wie ik zit te praten he :D |
Quote:
Geen originelen, maar imitaties. Is echter wel met Porsche steek (5x130). Kan ik ze later nog eens op m'n 911 monteren hè. :wink: Heb ze trouwens inmiddels al een jaar of 6 denk ik. |
Super totaalplaatje... het gele vind ik zelf ook erg goed staan.... breekt al het donkere wat...
Oakgrun is echt een super kleurtje! mooi ook dat je de lijsten e.d. mooi origineel kunstof hebt gehouden. Wielen zijn ook netjes, maar zou zelf denk ik wat anders willen. 100% af |
Had de foto's van het eindresultaat niet eerder gezien, maar thumbs op Piet, ziet er nice uit. De gele lampen zijn ook niet mijn 1e keus, maar ik kan het wel waarderen als iemand tegen de stroom in gaat en lekker geel monteert :biggrin:
|
Ziet er ongehoord fantastisch uit Piet! Hey we gaan binnenkort wel nog even die photoshoot doen. Dat gaat er absoluut magnifiek uitzien, onze twee groene Golfjes samen op de foto! Pb me anders je nummer eens, dan kunnen we eea kortsluiten.
![]() |
Quote:
Photoshoot gaan we zeker nog eens doen! :cool: Zou jouw auto binnenkort niet naar de spuiter gaan trouwens? Nr. zal ik je zo PB'en. |
Kleine update:
Afgelopen zaterdagochtend het Hartmann 70mm systeem onder de auto gehangen. Dit systeem is speciaal ontwikkeld voor de Golf 3 VR6 en Corrado VR6, dus het was helaas geen plug-en-play. Een steun eraan gelast, een andere steun gedeeltelijk verwijderd en aangepast, bocht van midden- naar einddemper met de brander bewerkt en vervolgens bijgebogen. En het geluid is SUPER, een heerlijke VR6 sound komt er nu aan de achterkant uit! :tongue: En wat voor mij ook belangrijk is i.v.m. veel lange stukken rijden, het systeem is lekker stil op constante snelheid. Nu alleen nog een keer een stukje buis tussen gaan lassen zodat de einddemper precies in het midden van de bumper-uitsparing komt te hangen. Foto's en een klein montageverslag volgen vanavond(?). Van het weekend ook begonnen met de Xenon-inbouw. We gaan vrolijk verder. ;) |
ooooh pieter neem het aub een keer op want kben zo benieuwd naar het geluid!11
|
Echt super netjes man!! Gele lampen staat best stoer en al helemaal apart :D Mag ik vragen wat die nieuw kosten :rolleyes:
Is zou er zelf andere velgen onder gezet hebben, maar dit misstaat hem op zich niet; TOP! :D |
ouwe, neem die bak eens mee naar Uithoorn en stel mijn bak eens af als je wilt.....moet dat met lopende motor?
|
All times are GMT +1. The time now is 21:26. |