![]() |
lekkah...
nu nog even inbouwen:D |
Vet, 'n middenmotor! :thumbup:
|
Quote:
inbouwen?? jaap bewaard alles los :D |
Dat schaape vachtje .....:sly:
|
da's retro alberto :rock:
|
ies wel echte sgaap.. van balkon van buurman..
|
Quote:
Hij ook al? :D |
Quote:
:D :D |
Mooie manier om een motor te vervoeren is dat :D
Knoop je der wel gelijk een turbo op, daar zijn deze blokken uitermate voor geschikt toch? :wow: |
dat heb ik ook begrepen ja.. maar wil hem eerst gewoon goed lopend maken.. dat is opzich al heel wat na 3 jaar.
En ja hij staat daar prima op de bijrijdersplek. Moet ook wel, want hij is te zwaar om in mn eentje te tillen en moet morgen vroeg beginnen, dus hij gaat nog gezellig een paar daagjes mee. |
Quote:
:D:D:D |
Quote:
gaat je niet lukken met sisaltouw en ducttape, hoor ;) |
damn.... dan moet je echt helpen, want verder gaat mijn kennis niet.
|
Gewoon een T-stukje op de bandstofleiding zetten onder je auto en die naar binnen doorvoeren. De plus kun je van de sigarettenaansteker halen.
Zo zou ie moeten lopen, en hoef je hem er ook niet uit te tillen. Als je onder 't blok een gat in het tapijt knipt heb je ook gelijk de massa. :tard: |
Quote:
:D :D zie die mensen al naar binnen kijken op de parkeerplaats van de aldi....WTF??? |
Quote:
komt goed, maar het is maar goed dat je een huis gaat kopen, voorlopig heb ik er geen tijd voor |
Mooi US blokje Jaap, motorcode een EM of een ABA?
|
Quote:
daar zal Alain weer blij mee zijn :D (blokje is eruit en staat bij hem.) en het is een ABA |
Ik zal eens een lijstje maken met onderdelen wat hier van jullie slingert :tongue:
|
Quote:
:D |
Quote:
:tongue: |
En hop.... weer een jaar verder!
|
Hahahaha. Heb hem niet eens gezien afgelopen jaar.
|
Ha, ik wel !!
Begin Januari was ik nog in de loods, samen met Scummie... stalling lappen voor jouw Jetta en mijn Audi50. |
leeft deze nog? zo ja update ;)
|
Het kenteken is nog geldig, apk alleen verlopen in 2008. Hij is wel van eigenaar gewisseld in mei 2018....
|
Jaaap !
|
Quote:
heb inmiddels vanuit betrouwbare bron :D :D vernomen dat deze jetta er nogsteeds is |
Yup. En hij staat te koop. Bij Area51 (Alain) niet meer bij mij
|
All times are GMT +1. The time now is 10:11. |