![]() |
De Passat staat inmiddels weer in het magazijn van me werk.
Hier gaat het laatste gedeelte van de wederopbouw nog even plaatsvinden. Audio is ingebouwd,evenals alarm en xenon. Heb ongeveer 8 verschillende subwoofers in de kofferbak gehad en uit eindelijk voor een 12Inch Kicker gekozen. Deze is netjes ingebouwd netals de nieuwe Kicker versterker. even een extraatje van de inbouwer(M.C.S. car audio). Ook de headunit met DVD en Navi is nu aangesloten, wat een geweldig geluid zeg nu alles is afgesteld enz. Ook de buitenkant begint weer ergens op te lijken. Heb al even snel, de spiegels en deurgrepen gemonteerd. Het dak moet nog even afgehangen worden en aangesloten. Zaterdag ga ik de bumpers en gril monteren waardoor het weer meer en meer op een auto gaat lijken. Dan is het alleen nog de nieuwe wielen ophalen en monteren en rijden maar. Hoop dus zaterdag alvast wat foto's te kunnen maken/plaatsen :D |
Goed bezig en laat die foto's maar komen !
|
ben benieuwd!
|
Idd ja, klinkt erg goed allemaal.
|
Zo hehe eindelijk even wat foto's gemaakt zoals de passat er nu bijstaat.
En ja alvast voor degene die zeggen dat hij vies is, nog lager kan enz. :D Dat gaat allemaal nog gebeuren maar wilde even wat foto's maken. ;) ![]() ![]() ![]() |
ziet er goed uit ! erg mooi kleurtje :D
|
Is het daklijstenverhaal ook goed gekomen?
|
nice :thumbup:
|
ziet er idd goed uit !!
gr. Martijn |
Jongens,
allemaal bedankt alvast voor de reacties. Word nu ook steeds blijer :mrgreen: Even de puntjes op de i zetten en dan echt genieten en rijden |
goed gelukt allemaal, alleen jammer dat je je kentekenplaten vast geschroeft hebt
|
Welke platen Rick??
|
Zeer knappe passat geworden.
Zijn dit de oude velgen van Erik M ? |
Quote:
Denk dat hij die gele dingen bedoeld met die zwarte cijfers en letters erop . . . De achterkant heb je dus geschroefd zag ik . . . begrijp wat Rick bedoelt, is wel een beetje zonde van de platen idd :rolleyes: |
Quote:
Yes Marco, dat zijn degene van erik idd. Wat deplaten betretft snap ik wat er bedoelt is. Voor gaan we nog iets verzinnen om niet te gaat schroeven. Iemand een idee?? |
Bandjes staan er goed onder,ik vindt persoonlijk die smalle gaten in de grille een beetje vreemd. en zakken natuurlijk. :);)
|
Quote:
Waarom niet schroeven ? Kan ie niet lager of ......? |
Ik zal van de week even de originele gril monteren met embleem.
Even kijken hoe dat er uit ziet Ik wil de nummerplaat niet gaan schroeven in de bumper. Als ik 2 beugeltjes maak aan de onderkant van de bumper dan hangt de plaat voor de luchtinlaat dus ja dat lijkt mij ook niet goed. Dan zou de plaat eventueel helemaal links of rechts moeten hangen onder de bumper dus. :confused: |
Quote:
Ok dat bedoel je dus met schroeven. Ik dacht dat je met schroeven het schroeven aan je schroefset bedoelde :confused: Mbt die nrplaat heb ik wel 2 ideeen voor je nl. Optie 1: Een beugeltje vastmaken aan de onderzijde van je bumper en vastzetten met 2 vleugelmoeren. Je nrplaat zit dan gewoon in het miden enkel een paar mm van je bumper af. Zo had Marc het ook op de us bumper die ik van hem gekocht heb en zo ga ik het ook weer maken (zie foto) ![]() Optie 2: Op cleaned is iemand die nrplaten drukt op een soort van sticker die verwijderbaar is zonder dat er schade ontstaat en is herbruikbaar. kosten € 35,00 forumnaam blackline. Ik heb hier persoonlijk geen ervaring mee maar op cleaned zeggen ze dat het werkt. Succes ermee Gr Marco |
:( Probleempje,
wilde vandaag even de passat wat lager schroeven maar wat blijkt. Schroefdraad was al bijna helemaal gebruikt, dus heb hem nu tot de laatste winding gedraait maar helaas niet met het gewenste resultaat. Dus nu maar op zoek naar een andere schroefset denk ik??? Of heeft iemand een ander idee?? |
Wat voor een schroefset heb je? FK kan bijvoorbeeld andere veren leveren (ga ik voor mijn auto waarschijnlijk ook doen.
fk-automotive.de - Fahrwerkstechnik - Zubehör - Div. Rennsportfedern |
met een andere veer zit de zuiger alsnog onderin, ben toch bang dat je een andere schroefset moet kopen
|
Heb nog een mooie supersport te koop ;);)
|
Ik heb nu een Weitec GT set eronder maar die kan maar 65mm laag volgens mij.
Erik doe maar een zeer goed voorstel. |
H&R gaat superlaag! Op zicht te zien staat mijn passat nu ongeveer even laag als de jouwe, en ik heb vanvoor nog 10cm en achteraan nog 13cm draad over om te zakken, maw de schroefset staat bijna op het hoogste ... Kost natuurlijk wel wat, maar tis echt super materiaal!
Mvg, Tom |
Is je set te koop Tom,haha
|
Nee steekt er nog maar net 10 dagen onder :)
|
Quote:
|
Nieuwe schroefset is geregeld.
is een set van supersport geworden. Hoop hem deze week binnen te hebben en direct te kunnen monteren. Dus dan kan hij omlaag, dan een x goed wassen en poetsen en dan kan het seizoen beginnen. |
Klein ander probleempje...
Zowel bij naar links als naar rechts draaien hoor ik een tikkend,ratelend geluid uit bij de voortrein vandaan komen. Wat zou dit kunnen zijn,aandrijfassen? voor de ombouw had ik hier geen last van,zowel met de 1.8 als met de vr6 niet. schroefset ga ik morgen afstellen en vrijdag is het uitlijnen en uitwegen |
Zullen hoogstwaarschijnlijk je homokineten zijn.
|
Homokineten ga ik vervangen.
Maar ik blijf nog een probleem houden met me schroefset. Ik heb er een nieuwe supersport onder gezet maar heb nu ong. 12 cm schroefdraad verdraaid en heb nog een cm of 3-4 over. Maar ik kan nu schroeven wat ik wil maar verder omlaag gaat hij niet? rara hoe kan dat of wat doe ik eventueel verkeerd :confused: |
Ligt tie niet op z'n bumpstops, dan moet je die ff inkorten. Of raken je aandrijfassen je kokers en hoor je daarom die heftige geluiden?
|
Quote:
bumpstops :rolleyes: haal die maar weg en doe voor de veiligheid 1 stick itt er tussen en draai dan maar es weer :thumbup: |
Te vet, allles is goed aan je passat...
Lars |
Ben benieuwd naar foto's op de huidige hoogte.
Wielen staan hem goed, weer eens wat anders onder een Passat. Als hij goed laag ligt een mooie combi :cool: |
Zo gisteravond de bumper goed gemonteerd en de kentekenplaat gemonteerd.
Claxon werkt ook weer. Maar nu het volgende, ik blijf problemen houden met ook de nieuwe schroefset. Heb de voorkant nog een cm naar beneden geschroeft, staat nu op ca. 12cm maar zakken ho maar. :confused: Hij kraakt en bonkt nu als een gek Vrijdag wordt hij uitgelijnd en uitgewogen maar wat doe ik eventueel verkeerd??? |
Bumperstops ingekort?
|
Quote:
Nee nog niet hoezo?? |
Dat hij geen cm meer zal zakken als hij daar telkens op ligt. ;)
Kort ze maar eens in..... |
All times are GMT +1. The time now is 20:28. |