![]() |
Nice!
|
Heel mooi hoor!!
|
Bliksem!
|
gaaf:thumbup:
|
Sjocht der wer goed ût Gerk !!!!!! Netsjes !
|
Netjes hoor!
|
die is mooi geworden!
|
had 'em zaterdag natuurlijk al ff live gezien, errug mooi! Kale kont vind ik ook mooi (zonder BORATDI letters)! Waar had u de komfortblinkert vandaan bdw!
|
Thnx mensen!! Ben er ook super blij mee zo.
Quote:
Quote:
|
Zeer netjes is een erg strakke bak geworden ! :thumbup:
|
Ziet er super uit Gerk, hele grote verbetering zo!
|
erg mooi gerk ,
|
'Comfort blinken' is echt ideaal.
Goede update voor de auto!! :thumbup: |
Blinders Gerk, die is even andermaal opgeknapt! :wow: Erg mooie stijl zo!
Was in het begin geen groot fan van de Ambition wielen maar vind ze nu stiekum toch wel erg mooi staan! :cool: |
zo, die is netjes geworden!!
|
Die Komfortblinker is toch dat je een tikje tegen de hendel geeft dat hij zelf drie keer knippert?
|
Jeps! Past bijna overal met 3 knippers (soms issie net te vroeg uit :D): rotonde's, kruisingen e.d. maar met inhalen is het toch wel verrekte handig!
Quote:
Thnx! Enne, je hoort morgen even van me! |
Quote:
Tadaaaa :D :cool: [IMG] ![]() [/IMG] |
:thumbup:
|
Nu nog een paar fel gekleurde stickers op de ramen en hij is echt helemaal US-style:D
Geintje Gerk, staat hem goed die plaat! |
Als hij us-stijl wil moet hij er juist Euro delen op laten ;)
Wel een net ding zo, mis alleen een paar dikke wielen.. |
Deze velgen in een fel kleurtje spuiten=US-look
;) |
sjucht der goed ut gerk :thumbup:
hoe heb je de montage gedaan?? |
Thnx guys!! Welke stijl maakt me niet zoveel uit, maar dit is wel zoals ik m'n Bora erbij wil hebben staan :)
Quote:
Ik mis het schip met geld ;) |
Quote:
:lmao: |
Iets wat ik al langer wilde en nu eindelijk tegenaan liep: een fijn interieur voor in de BoraT.
Stond hier op het forum te koop en na MIVW er een avondje vooruit getrokken, het lag niet om de hoek: Brunssum, Limburg :eek: Tank vol, koffie en gaan na werktijd! Dik 7 uurtjes later weer thuis en super tevreden met mijn aanwinst, een Recaro GTI interieur. Geheel compleet, inclusief deurpanelen! Afgelopen maandag even gepast en akkoord bevonden, paar kleine onderdelen missen nog maar de dealer en de sloop bieden uitkomst. Up next: schuim voor een zitting vervangen, schoonmaken, stekkers voor de airbags repareren en inbouwen! Zou heerlijk zijn met een lekkere vakantietrip voor de boeg :cool: Pics: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nice :thumbup:
Je bent lekker bezig met de bora. |
Mooi ! eindelijk dat vieze rode interieur dr uit :thumbup:
|
oohw dus jij hebt dat recaro interieur gekocht! :D
tja voor zo'n prijsje wou ik idd ook wel ff naar Limburg rijden ja... ;) enne Mooi Rood is niet Lelijk....staat super die dikke recaro's Gefeliciteerd en succes er mee :thumbup: |
netjes.. had je er niet even met de stoomreiniger overheen gekund voordat je hem erin zette? :tongue:
|
Quote:
:lmao: Quote:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat wel goed komt :D |
Quote:
ik ook ...bah wat ranzigggg :eek: wasmachine draait al :D |
Quote:
:D Mooi spul Gerk! |
ranzig ;) |
Ik zou inderdaad niet met een stoomreiniger aan de gang gaan, maar met een tapijtreiniger, met een opzetstuk voor meubels, ideaal!
Maar ziet er goed uit. |
echt ranzig :D |
Hebben jullie allemaal al vakantie of zo :tongue: , ziet er goed uit Gerk! Recaro's Rule ! :rock:
|
Quote:
ziekte wet ikke/ en vakantie Gerk we hadden vandaag een Recaro opknap dagje :D |
Quote:
Tis dat die muur er achter staat anders was hij weer met z'n aarsch naar achter op de foto gekomen, hij probeert het nog wel even zie die verbeten kop...maar het muurtje gaat niet aan de kant. |
Quote:
:lmao: :lmao: |
All times are GMT +1. The time now is 07:38. |