Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   RallyeGolf Inventarisatie v2.0 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=45571)

Hight 19-07-2009 12:07

deze al bekend?

edit: ja nr 20

redbull 19-07-2009 21:46

heb uit een goede bron dat deze is omgekat er zit een 16v kenteken op ,is gewoon een normale g60 rallye.
man verkoopt hem ook niet om deze reden.

Roy-16VT 19-07-2009 22:12

zitten op alle rally`s ook nog kentekens of gaat het niet alleen om de nog bestaande maar ook om die er geweest zijn.

ReBo 20-07-2009 06:17

Quote:
Originally Posted by Roy-16VT
zitten op alle rally`s ook nog kentekens of gaat het niet alleen om de nog bestaande maar ook om die er geweest zijn.

Ook om diegene die er "geweest" zijn. Sommige staan in de lijst met kenteken, maar zijn inmiddels geëxporteerd of gestript / gesloopt.

richard-polo 20-07-2009 07:21

Quote:
Originally Posted by redbull

heb uit een goede bron dat deze is omgekat er zit een 16v kenteken op ,is gewoon een normale g60 rallye.
man verkoopt hem ook niet om deze reden.

hahaha en wie is die bron :screwy:
deze is ingevoerd via rdw 15jaar terug en toen is er in plaats van g60 16v op kenteken gekomen en dus is de verzekering ook goedkoper ;)
maar omgekat!! kom op zeg ik woon er zowat om de hoek!
ik ben wel benieuwd wie jouw bron is.
Ow ja als jij genoeg geld bied of iemand anders is die gewoon te koop, laatst nog gevraagd ;)

Domi 20-07-2009 08:21

??? Hij is dus RDW gekeurd met een G60 erin maar ze hebben 16V op kenteken gezet???
Of mis ik nu wat.

Stijn 20-07-2009 08:44

Wel grappig dat je nu met die info komt Riesepies, terwijl er al twee jaar lang grote vraagtekens zijn over die auto.

richard-polo 20-07-2009 09:58

wel grappig dat iemand mij laatst over deze wagen mailde;)
ik kom vrij weinig in het golf2 gedeelte dus 2jaar of niet!! ijselstijntje ;) ik kan dat niet ruiken!

@domi, je kan goed lezen :) de rdw heeft gewoon een foutje gemaakt en de eigenaar vond dat opzich niet erg omdat het goedkoper in de verzekering was enz..

Domi 20-07-2009 10:53

Quote:
Originally Posted by richard-polo

@domi, je kan goed lezen :) de rdw heeft gewoon een foutje gemaakt en de eigenaar vond dat opzich niet erg omdat het goedkoper in de verzekering was enz..

Hij rijdt dus illegaal en is niet verzekerd ;) Het is geen g60 op kenteken he dus kunnen ze zeggen dat de motor er niet in hoort.
Zoals bv bijna alle golfjes 1 met g60 motor.

richard-polo 20-07-2009 11:16

onzin... is gewoon verzekerd..
ik heb zelfs met mijn 1.6i16v g40 een flink ongeluk gehad en ook 3500betaald gekregen ;) is allemaal van horen zeggen van!!... ik heb het meegemaakt ;)

als jij dit gewoon meld aan je verzekering is er niks aan de hand.. dat eeuwige geleuter altijd 0ver wel of niet op kenteken!!
hij wilde het melden ma heeft het niet gedaan omdat het gewoon iets goedkoper is!! scheeld niet veel ma het is al meer dan ..jaar zo.

alpina 20-07-2009 11:17

Gewoon even een snelle check bij de RDW:
Datum eerste toelating 19-11-1987
Datum aanvang laatste tenaamstelling 10-10-1997
Datum eerste afgifte Nederland 24-01-1995

Is een Rallye van november 1987 ook niet een héle vroege?

Roy-16VT 20-07-2009 12:47

Quote:
Originally Posted by ReBo
Ook om diegene die er "geweest" zijn. Sommige staan in de lijst met kenteken, maar zijn inmiddels geëxporteerd of gestript / gesloopt.

dan heb je dus geen beeld van wat er nu ronrijd zeg maar.

Rallyegolf20vt 20-07-2009 13:36

Quote:
Originally Posted by alpina
Gewoon even een snelle check bij de RDW:
Datum eerste toelating 19-11-1987
Datum aanvang laatste tenaamstelling 10-10-1997
Datum eerste afgifte Nederland 24-01-1995

Is een Rallye van november 1987 ook niet een héle vroege?

Bij mijn weten zijn alle 5071 Rallye`s gebouwd in 1989 .
Dit kun je zien aan de " K " in het chassis nummer.
Dit houd in; modeljaar 89 . Dit is van 8/88 tot 8/89 .
Misschien zijn er dan ook nog een paar met een " L " in het chassisnummer voor modeljaar 90 . maar gebouwd eind 89 .

Een Rallye van 1987 roept bij mij wel vraagtekens op. :confused:
Ik heb zo mijn twijfels over het verhaal van de eigenaar. :shake:

redbull 20-07-2009 13:47

Quote:
Originally Posted by richard-polo
hahaha en wie is die bron :screwy:
deze is ingevoerd via rdw 15jaar terug en toen is er in plaats van g60 16v op kenteken gekomen en dus is de verzekering ook goedkoper ;)
maar omgekat!! kom op zeg ik woon er zowat om de hoek!
ik ben wel benieuwd wie jouw bron is.
Ow ja als jij genoeg geld bied of iemand anders is die gewoon te koop, laatst nog gevraagd ;)

sorry richard maar wat wil je nu zeggen dat er in gestel geen omgekate auto,s rijden. ook bij jou om de hoek hoor.
denk je nou echt dat ze zo,n fout maken bij de rdw.
en wat dacht je van de verzekering als hij echt een ongeluk krijgt komt de waarheid echt wel boven.
en als je het verhaal gelooft wat ze je wijsmaken moet je dat zelf weten, tuurlijk een rallye van 87 :screwy: .
auto klopt geen reet van als je logisch nadenkt weet je dat ook.
maar ja we laten het er hier maar bij.

richard-polo 20-07-2009 15:42

Wat jij wilt ;) als jij wilt denken dat ie omgekat is ok!
(heb je mij horen zeggen dat in GESTEL geen omgekatte wagens zijn? )
het gaat hier om deze ralley en toevallig kan ik de eigenaar..
er worden wel meer fouten gemaakt bij de RDW ;)

Het hele verhaal ga ik hier niet eens neerzetten want jullie hebben je oordeel toch altijd al klaar! {ik heb 2 ongelukke gehad 1 met 1.3ig40 en 1 met 1.6i16vg40 alle 2 verzekerd gehad terwijl de wagen 1.3i op kenteken was non g40..1ste keer mijn fout ma alles verzekerd 2de keer iemand anders en toen kassa}

Domi 20-07-2009 15:57

Een opgevoerde brommer is ook niet verzekerd. Dus een auto met verkeerd dik blok ook niet.
Dat verhaal van wel of niet op kenteken kent iedereen nu wel ja, verkeerd blok is gewoon NIET verzekerd. Mits je kenteken is aangepast.

Hebben ze bij jouw beide ongelukken de auto,s ook mee genomen voor onderzoek??? Of heeft de politie ook een foutje bij jouw gemaakt ;)

87er Rallye staat niet eens in WOB museum :D Omdat ze er NIET zijn.

ReBo 20-07-2009 16:35

Quote:
Originally Posted by Roy-16VT
dan heb je dus geen beeld van wat er nu rondrijd zeg maar.

Ja, is er wel.

Alleen niet op basis van de gegevens die hier staan. 100% garantie is er natuurlijk nooit, maar er is een excelsheet waarin staat wanneer de auto is geregistreerd, of ie nog geregistreerd is, verzekerd, etc . . . alleen dan zou de beginpost totaal niet meer overzichtelijk zijn en er zou voor iedere auto een paar extra regels moeten worden toegevoegd, dat is dus bijna niet te doen lijkt me. Wellicht iets voor de komende wintermaanden :D

VeeDubber 20-07-2009 18:14

En bij alle auto's waar bekend van is dat ze gesloopt of geexporteerd zijn wordt dit vermeld indien bekend. Dus er zit wel een stuk inzicht in. Helemaal kloppend krijg je het nooit omdat we afhankelijk zijn van informatie van anderen.

En jongens, hou de discussie aub zuiver....

rallyegolf driver 20-07-2009 19:59

Quote:
Originally Posted by Rallyegolf20vt
Bij mijn weten zijn alle 5071 Rallye`s gebouwd in 1989 .
Dit kun je zien aan de " K " in het chassis nummer.
Dit houd in; modeljaar 89 . Dit is van 8/88 tot 8/89 .
Misschien zijn er dan ook nog een paar met een " L " in het chassisnummer voor modeljaar 90 . maar gebouwd eind 89 .

Een Rallye van 1987 roept bij mij wel vraagtekens op. :confused:
Ik heb zo mijn twijfels over het verhaal van de eigenaar. :shake:

Dit is vrij eenvoudig te tracken of hij is omgekat ja of nee, de fabriek waar ALLE rallye's gebouwd zijn ligt in Vorst ( bij Brussel ) in Belgie. Dus alle chassisnummers van alle Rallye's hebben in het chassisnummer op de plaats van de fabriek de letter B staan. Zo niet = omgekat.

Zoek het even na via een VIN-decoder.... zo gepiept, als je het chassisnummer hebt.

ReBo 21-07-2009 13:28

Via, via, hoorde ik dat hier wel een "B" in het chassisnummer staat ;)

Edition-Blue 11-08-2009 19:17

Rallye nr 028

Eigenaar: Total-loss in Schotland
Chassisnummer: WVWZZZ1GZKB??????
Motornummer: 1H??????
Kenteken: 55-LV-XH
Kleur: Grün Perleffekt (LC6V)
Bijzonderheden: Gesloopt in Schotland wegens Total-loss ongeval ***Is echter nog wel terug te vinden bij het RDW...[/QUOTE]

ReBo 11-08-2009 19:53

Quote:
Originally Posted by Edition-Blue
Rallye nr 028

Eigenaar: Total-loss in Schotland
Chassisnummer: WVWZZZ1GZKB??????
Motornummer: 1H??????
Kenteken: 55-LV-XH
Kleur: Grün Perleffekt (LC6V)
Bijzonderheden: Gesloopt in Schotland wegens Total-loss ongeval ***Is echter nog wel terug te vinden bij het RDW...

[/QUOTE]

Kijk eens naar het dak van de Groene en die van die Blauwe . . . of eh . . . . ligt het aan mij dat ik hier iets mis . . . . ?! :D

NeFReT 11-08-2009 22:11

Quote:
Originally Posted by vwleusden

deze lijkt me echt een afgeragd ding..(van binnen bedoel ik dan)

had hem een mailtje gestuurd of ie intresse had in inruil.

jah,

wat wou ik bij betalen was zijn eerste vraag...

waarop ik zei van ligt eraan in wat voor staat het koetswerk,blok en g lader is..

niets meer gekregen.

De Pul 22-08-2009 01:49

Quote:
Originally Posted by ReBo

Kijk eens naar het dak van de Groene en die van die Blauwe . . . of eh . . . . ligt het aan mij dat ik hier iets mis . . . . ?! :D[/QUOTE]
schuifdak mist,ook vreemd dat ie nog bij de rdw bekend is als ie daar gesloopt is..... :screwy:

erik bloemberg 12-09-2009 23:18

nr 54 was van richard uit drogeham hij heeft hem verkocht een paar weken geleden aan een pieter uit koostertille

Domi 13-09-2009 07:37

Quote:
Originally Posted by erik bloemberg
nr 54 was van richard uit drogeham hij heeft hem verkocht een paar weken geleden aan een pieter uit koostertille

Komt idd uit Drogeham. Nu is hij dus aan de andere kant van het water :D
Misschien spot ik hem eens. Werk in K,Tille.

Ruud_79 21-09-2009 14:53

Er staat er weer eentje te koop op mp, de LX-RN-73. Was origineel rood. Ik zie hem zo even niet in de lijst staan.
Deze jongen wil er een nette prijs voor hebben....hihi

welly240bhp 23-09-2009 16:03

Zal m'n RS'en hier ook maar eens te koop zetten aangezien ze passend gemaakt zijn voor een Rallye Golf ;)
En gelijk een nieuwe foto van die van mij erbij zetten.

En nog een oude foto

Hier clicken voor 't verkoop topic

Grt Nuël..

Mojoken 05-10-2009 17:03

Rallye nr 31

De Rallye nr 31 staat in mijn garage in Belgie
Is ondertss al volledig herspoten en uitgerust met
een rallye recaro.
Ben Nu bezig een een g60 16v te bouwen
grtz

FF1 07-10-2009 18:44

Golf Rallye Nr 32

Hola compañeros:
* Es la primera vez que escribo en este post, mi nombre es FF1 y tengo el placer de presentaros mi automóvil.

* Volkswagen Golf Rallye G60. 1990. N º 32 de Alicante (España).

*

Kilómetros: 90.200.
Combustible: Gasolina.
Potencia: 118 kW / 160cv.
Cilindrada: 1763Cm.
Cambio: Manual

CaracterÃ*sticas:

Negro Brillante, Tapiceria Tela / Cuero, 4WD, ABS, Cierre centralizado, Dirección asistida, Elevalunas eléctricos, llantas Momo, Volante Momo Corse, Ordenador de a bordo, Aleron trasero con tercera luz de freno, 5 velocidades, 4 cilindros, Alarma con mando .

Comentarios:
VehÃ*culo de Coleccionistas en perfecto estado, con Historial Facturas Tecnico, Documentación en regla, Repasado de Pintura (paragolpes, capo, laterales), mecacica motor y en general en perfectas condiciones, con todo la maxima Transparencia, AMIGOS MIOS ¡Impecable!.

Un Saludo.

ReBo 07-10-2009 23:02

Buonas noches !!

El español, es posible usted que habla solamente a pocos personas en traducir inglés ?!
El coche español es mejor como el nuestros, poco moho :thumbup:
Nuestros terminan encima de Valencia ;)

monark 08-10-2009 08:12

ja rallye nr 54 staat nu aan de andere kant van het water en krijgt en grote beurt van binnen en van buiten,heb alles uitelkaar gehaald en ben nu weer bezig met opbouwen van de onderkant en dan is de buitenkant aan de beurt.
het was een nette auto op het eerste gezicht maar had toch een paar rotte plekjes in de dorpels en een gaatje in de kofferbak vanwege een lek rubber.
ik zou jullie wel willen laten meegenieten van het bouwproces en heb ook wel veel fotos gemaakt maar kan het nog niet op het forum krijgen.
zit nog te wachten op audivwfreak, die mij dat even komt uitleggen.
later meer nieuws en groetjes pieter.

monark 08-10-2009 08:38

eneeuuuh domi hij is dit jaar niet meer te spotten, alleen bij mij in de garage.
ik probeer hem helemaar klaar te hebben voor de VAG FRIESLAN meeting in juni te Bergum, waarschijnlijk op nieuwe lokatie.

groetjes pieter.

FF1 08-10-2009 11:59

Helo Friends:

* This is the first time I write in this post, my name is FF1 and I have the pleasure to introduce my car.

* Volkswagen Golf Rallye G60. 1990. No. 83 of Alicante (Spain).

*

Kilometers: 90,200.
Fuel: Gasoline.
Power: 118 kW / 160hp.
Capacity: 1763Cm.
Transmission: Manual

Features:

Brilliant Black, Upholstery Cloth / Leather, 4WD, ABS, central locking, power steering, power windows, wheels Momo Momo Corse steering wheel, onboard computer, rear spoiler with third brake light, 5 speed, 4 Cylinders, Alarm with Remote .

Comments:
Vintage cars in perfect condition, with Bill History Tecnico, documentation, Painting Reviewed (bumper, hood, side), engine and general MECACE in perfect condition, with all the utmost transparency, my friends Impeccable!.

Un Saludo.

Thanks Rebo.........

Marten 10-10-2009 20:03

er kan weer 1tje aan de lijst toegevoegt worden.

ben vandaag de gelukkige eigenaar van een 89er rallye met kenteken PN-FL-66
1996 ingevoerd uit duitsland, is 14 jaar van dezelfde eigenaar geweest.
hij is donkergroen van kleur.auto is helemaal standaard (foto;s volgen nog)

ben er super blij mee.

R32 10-10-2009 20:29

Quote:
Originally Posted by Marten

ben er super blij mee.

gefeliciteerd met de aankoop :thumbup:

VeeDubber 10-10-2009 21:30

Quote:
Originally Posted by Marten

ben er super blij mee.

Heej Marten, super man!
Mail me ff een foto of upload er hier 1 en ik zet hem er bij.
Zal sowieso eens het hele topic updaten, heb nog de nodige info die er niet in staat.

FF1 13-10-2009 19:15

Hans you an e-mail with the pictures.

Greetings.

VeeDubber 18-10-2009 14:24

nr 012 staat te koop op MP:

http://link.marktplaats.nl/274509729

volksburg 20-10-2009 11:50

Mooi werk!!

All times are GMT +1. The time now is 20:06.