![]() |
Dikke pics kerel. Schoenen uit gedaan voor het instappen ? :)
|
Goed bezig :D
Er zit trouwens een deuk in je deur. |
Leuk zo!
Heb je de pinkers voren met 't licht branden, of gewoon de foto telkens genomen als ze aan waren? |
Erg dik, gerolde auto's zijn cool :D
Zouden ze een x naast elkaar moeten zetten voor een shoot. |
Quote:
je kan wel zien dat je veeeel te weinig op het forum bent brood man ;) ! pagina eerder staat dat er van die printjes in zitten van mellyville :thumbup: ! gr. Martijn p.s. @ sander : als je dit soort obstakels nog kan nemen kan hij vast verder zakken :D !! |
Quote:
euhm nee, hij is nu ook een beetje vies binnen :tongue: Quote:
nieuwe deur gister gehaald, dus komt goed gertje ;) Quote:
thanx chris, is idd een setje van Mellyville Quote:
volgend jaar zat meetings, dus zal vast wel goed komen :D Quote:
onderlip zit dubbelgevouwen op straat goed kijken ouwe :tongue: |
Quote:
MIJN oude onderlip verdomme!!! :mad: Zo moet dat. :D |
Quote:
jatoch :D |
even een klein updeetje, ben vorige week net voor de kerst stil komen te vallen met een niet schakelende golf :( , eerst de kabel gecontroleerd maar zag er nog goed uit dus moest het intern zijn. kon nog wel met de auto rijden door te schakelen zonder te koppelen :screwy: dus bak was nog goed. afgelopen zaterdag eindelijk tijd om de bak eraf te halen om te zien of de drukgroep of koppelingsplaat stuk was maar dit was niet het geval. wat bleek nou, de koppelingskabel had al die tijd niet goed in het schutbord gezeten en was dus nu tijdens het rijden goed in het gat geschoten waardoor me afstelling niet meer klopte en dan ontkoppeld ie niet meer :shake: . toch voor de zekerheid een nieuw kabel gemonteerd en nu rijdt ie weer :D . ook nog een set 13 inch stalen velgen met banden opgehaald bij arend omdat mijn set niet helemaal geweldig is.
fimpje |
De schade valt mee dus :)
Zeer interessant filmpje trouwens :eek: |
Heey Sander, eigelijk vind ik dat idee van Oldscool II nog niet zo verkeert, zullen we eens een treffen afspreken waar we proberen met z'n drieën daar te zijn zodat we met drie "rat-oldscool-rollerlook" auto's op de foto te gaan. Misschien geeft dat best een leuke foto?
Stuur me eens een PB met wat je ervan vind.. Gr Ronnie |
heb vandaag me rechterdeur(die zonder deuk) in kleur gezet, nu nog afwachten tot het eindelijk weer eens wat warmer wordt zodat ik hem kan monteren.
ideetje ![]() |
heb nog wel 2 steenslagbeschermkapjes liggen voor de achterste wielkasten
zag dat je die nog niet had pb anders maar even |
hey sander,
die doppen gewoon zilver laten en dan de striping ook zilver !! gr. Martijn |
Helemaal mee eens striping zilver en wielen ook..niet wit. Als je persee wit wilt kan je die centra`s van mij wel over nemen hahaha.. Gr Ronnie
|
Quote:
heb ik al liggen maar moet ik nog steeds monteren, thanx voor het aanbod :thumbup: |
De strepen zou ik wit doen, of anders een lichtere kleur grijs dan de rest van de auto.
De doppen gewoon zo laten zoals ze zijn. |
Quote:
ik weet vind het toch wel gaaf staan die witte doppen, is tenminste eens wat anders dan gewoon zilver |
ik zeg doen lijkt gewoon vet :rock:
|
Quote:
Jouw auto, jouw doppen, jouw lak, jouw keus. ;) Gewoon wit maken die handel, ik zeg alleen wat ik zou doen... al had ik en mooie photoshop gemaakt van mijn witte Golf met zwarte gti-strepen en... witte velgen. :D |
wit is juist wel mooi. Zal wel knap staan denk ik.
|
Quote:
denk ik ook, en anders zijn ze zo weer zilver ;) |
updeetje
vandaag heb ik de doppen wit gespoten :D , hopelijk morgen eindelijk die rechterdeur vervangen en as weekend ga ik een compleet gti interieur ophalen :thumbup: |
Goh dan ben je volgens mij eindelijk die deuk in je deur kwijt :D
|
fotos???????
|
Quote:
misschien morgen ronnie :thumbup: |
Oke ik ben echt benieuwd hoe het uit gaan zien.
|
laat die foto's maar komen zanders ;) !!
gr. Martijn |
gaaf ding alleen begrijp ik in de wereld niet niet wat die doppen erop doen???!!! zou er persoonlijk voor kiezen om die steelies wit te maken.... maja smaken verschillen(gelukkig)
voor de rest.... ga zo door erg vet |
Quote:
omdat er onder die doppen 13" stalen wielen zitten ! gr. Martijn |
geen foto's vandaag mensen, het regent te hard om een deur te gaan vervangen :(
|
@jetta mk1... volgens mij heb je men reactie niet goed gelezen.... even voor de duidelijkheid;ik bedoelde dat ik die stalen velgen juist gaaf vond vin ut trouwens zowiezo niet echt oldskool die giga bierdoppen.....
gr. |
Als ik mij niet vergis zijn dit 16"velgen met banden en doppen??
Gr Ronnie |
Quote:
wie zegt dat ik oldskool wil zijn, maak er gewoon van wat ik mooi vind. @ronnie dit zijn de welbekende 13 inch zwembandstaaltjes met aangepaste 16 inch doppen :D |
Waauw dacht echt dat het 16"velgen en doppen waren hahaha.. super hoor..
|
Lijkt net echt he :D
|
Quote:
helaas heeft dit weekend na 2 maanden toch een wieldop besloten afscheid te nemen zonder wat te zeggen :redface: jammer want ik vind het wel vet staan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wit is de shit :D
|
Jep houden zo Sander echt mega vet man..
|
Quote:
thanx ronnie&gj :D |
All times are GMT +1. The time now is 14:51. |