![]() |
Quote:
24 of 25 december ga ik van Damwoude [naast Zwaagwesteinde] naar Kerkrade, dus kom redelijk bij Nunspeet in de buurt langs. |
Quote:
Yep! :thumbup: Quote:
Ga je dan niet over de A50? Dat is nog wel een eindje weg hier. Het zou helemaal perfect zijn als er iemand toch langs de A28 komt. :) Als je de 24ste naar het zuiden komt zou het wel goed uitkomen, de 25ste komt me niet goed uit. |
ik kom er zeker een keer langs deze week ..... denk maandag wel
|
Quote:
Het is maar 15 minuten omrijden, maar dan niet hoor :) |
Quote:
Als er iemand toch al langs Nunspeet komt is dat wel zo makkelijk, ik kom dan gewoon naar een parkeerplaats aan de snelweg. Als ik voor vrijdag niets heb kunnen regelen PM ik je nog wel even. :thumbup: @Alberto, PM verstuurd om dit topic een beetje schoon te houden. :) |
Ik ga vrijdagnacht de 31e of zaterdag de 1e weer terug vanuit Kerkrade naar noord Friesland. Als er iets is wat mee moet hoor ik het wel.
Liefst niet supergroot, want heb al bagage en twee Keverbumpers bij me. |
Ik hoorde inderdaad dat je bij Frank was geweest. Ik moest vandaag werken anders was ik ook wel even komen ouwhoeren :D
|
Quote:
Ja, even wat opgepikt. Het was maar goed dat we niet met de auto naar beneden zijn geweest :D |
Steil bergje he :D
Daar was je inderdaad met die sneeuw niet meer omhoog gekomen. |
Quote:
Niet alleen de sneeuw denk ik. Ik zou geheid boven of onder in/op de knik vast komen te zitten. Of anders wel in een van de vele kuilen :D |
Ik weet niet of je die matblauwe kever van Frank kent (die lag zo ongeveer met de spatborden op de grond) maar daarmee reed hij dus daar naar beneden :screwy:
Nooit begrepen hoe die dat voor mekaar kreeg. |
Gewoon gang houden.
|
Kever heeft ook 'n andere bodem dan 'n Golf 2.
Heb het tweede kerstdag ook mogen meemaken... op weg naar 't werk, zo'n honderd meter van huis vastgelopen. Twee uur bezig geweest, en toen maar helemaal het werk afgebeld voor die dag. :tongue: Succes met je terugreis Ebut, de sneeuw is nou grotendeels weg aan 't gaan. :thumbup: |
Quote:
Ja, ik ben nu vandaag en gisteren al wat heen en weer Heerlen, Landgraaf en Kerkrade gereden, ging redelijk goed. Wel bijna mijn 16v lip aan gort gereden, morgen weer even vastzetten, hangt er wat zielig bij aan de linkerkant :( |
Zondag rijd ik van Roermond naar Rotterdam en terug.
|
Ik rij zaterdag 29 januari vanuit Damwoude naar Tilburg, Kerkrade en later op de middag/avond weer terug. Heb wel paar mensen in de auto, maar de kofferbak is vrij leeg :)
|
2 x 20 inch velgen
van Veenwouden naar Zeewolde wie heeft er een plekje |
Ik zaterdagochtend wel.
|
en onderweg met de Ebut koerier service
|
Volgens mij kan Ebut beter zijn eigen koerier topic maken. :D :D
|
Ik zoek nog eventueel iemand die van Joure richting de achterhoek gaat :D
|
iemand die bij Ron mk1 de 16v uitlaat op kan halen en evt wilt versturen voor mij.
beetje jammer dat ik bijna 200km moet rijden hiervoor. hij zelf is te druk, dus miss kan iemand mij helpen??? zou ene mooie uitkomst zijn. mvg |
mischien handig om er bij te zetten waar hij vandaan moet komen en heengebracht moet worden
|
Quote:
klopt dat is idd erg handig. :D ron mk1 woont in noord holland. of het daar gehaald kan worden. en dan moet het richting groningen of appingedam. of in de buurt, of iemand die er een doos omheen trekt, en dan met de post wil doen. :thumbup: thanks nog voorje opmerking |
Quote:
Volksforum kan Eibert wel in dienst nemen! Onze eigen VF Koerier! :D |
Ja, ik wil het er best weekends bij doen hoor, zolang de dieselkosten vergoed worden, en wat er overblijft gaan in de forumkas :thumbup:
Zit er al een tijdje over te denken om zoiets op te starten... |
Quote:
Beetje centen voor jou (onderhoud aan de kilometervreter bijvoorbeeld) vind ik niet meer dan fair. ;) |
En een volksforum auto erbij uiteraard. :D :D :D
|
Ja, even een 35i Variant op grijs kenteken ofzo... beter te betalen in de aanschaf dan een Caddy :D
|
De oude van Gijs gaat meedoen aan de Garbage-run, maar zou daarna wel weer in de verkoop gaan. Effe informeren misschien waar die heen gegaan is. :D
|
|
iemand binnenkort nog naar Belfast?
|
Toevallig net niet :D
Komende zondag wel een onderdelenritje naar Kerkrade en terug, dus als er wat mee moet hoor ik het wel ;) |
hmm hoop op een van de buitenlandse chauffeurs
|
of warrington bij liverpool?
|
jaap zijn regio
|
nog iemand uit Friesland die in de buurt van/of langs Gemert (Noord-Brabant) komt 1 dezer dagen..... :rolleyes:
|
Waarschijnlijk ga ik donderdagmiddag vanuit Oudenbosch via Ridderkerk en misschien nog ergens in Drenthe naar Groningen. Ga voor mn vriendin een lupo zoeken :D
Als er wat mee moet, of terug, dan hoor ik het wel. Gr Joost |
Komende zaterdag [23 april] heb ik weer een ritje naar het zuiden.
Heenreis vanuit noord Friesland door de polder naar Roermond en Kerkrade [e.o.]. Terugreis via Nijmegen en Zwolle. Als er nog wat mee moet hoor ik het wel. |
Quote:
Gerk zit op het moment in Dublin. |
All times are GMT +1. The time now is 07:37. |